Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21646)
Vierailija kirjoitti:
Huomisen jälkeen tän paskan on loputtava.
Avaatko hieman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomisen jälkeen tän paskan on loputtava.
Avaatko hieman?
En.
Masukkiin sattuu. Hoitsua vailla :(
Toivottavasti en etene sun mielestä liian hitaasti. Mulle on vaan usein sanottu, että oon tosi suorasukanen niin yritän edetä pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en etene sun mielestä liian hitaasti. Mulle on vaan usein sanottu, että oon tosi suorasukanen niin yritän edetä pikkuhiljaa.
Oletko lebso/bi? Naisten kesken on vissiin enempi tommosta, että ollaan tosi suorasukaisia?
Vierailija kirjoitti:
Ehdin maatua ennen kuin pääset itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lebso/bi? Naisten kesken on vissiin enempi tommosta, että ollaan tosi suorasukaisia?
En.
Miesten kesken ollaan kai kaikista suorasukaisimpia ja homojen juttuja kun kuuntelee, niin homokulttuurissa voidaan paneskella todella paljon ja aivan randomeita baarin vessassa, Grinderistä ovelle jne.
Onhan heteroillakin jonkin verran tuollaista, mutta ehkä kuitenkin aika paljon vähemmän?
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Miltähän tuoksut? Pääsisinpä tekemään testin sovitaanko geneettisesti yhteen ja testaamaan haiseeko hikesi minusta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kesken ollaan kai kaikista suorasukaisimpia ja homojen juttuja kun kuuntelee, niin homokulttuurissa voidaan paneskella todella paljon ja aivan randomeita baarin vessassa, Grinderistä ovelle jne.
Onhan heteroillakin jonkin verran tuollaista, mutta ehkä kuitenkin aika paljon vähemmän?
Kuulostaa iljettävältä ja moraalittomalta. Ei ihme, että h o m o u s tuomitaan Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa iljettävältä ja moraalittomalta. Ei ihme, että h o m o u s tuomitaan Raamatussa.
Kyllä ne heteroiden touhut vasta iljettäviä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Raamatussa ole jotain ohjeita miehille siitä, että laskea siemenensä mieluummin orjaan/piikaan, kuin maahan?
Että jos alkaa kirjaimellisesti sieltä Raamatusta kaikki ohjeensa ottamaan, niin enpä tiedä mitä sun moraalista sitten ajattelisin - en ehkä mitään kovin hyvää.
Sen sijaan Kymmenen käskyn mukaan eläminen olisi suotavaa kaikille, ja tekisi maailmasta paljon paremman paikan.
MELKEIN käy sääliksi heterot sinkkumiehet jotka haluaisivat elää sellaista homomaisen rajua irtoseksielämää, mutta vain melkein.
Tuli pieni muutos päivän suunnitelmiin, no ei haitanne mitään.
Kaipaus se vaan jatkuu. M: lle pusuhali🧔💙🧡💛.
💙💙💙
Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑
Suukko prinsessalleni 😘 Toivottavasti nähdään pian.
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑
On niillä varmaan. Nehän onkin monesti hauskempia, huomaa nykyään podcasteistakin että joku Sauli ja Sergey on paljon hauskempia kuin heterojäbäpodcastit. Homoilta puuttuu sellainen "öööh öööh höhö jäpä hööööh" -tyyppinen muka-cool narina mitä osa (kaupunkilaisista) heteromiehistä harrastaa.
Toki nyt tasapuolisuuden nimissä totean, että suurin osa heteronaisten pitämistä podcasteista on myös aivan sietämätöntä pskaa. Siis näistä joilla ei ole mitään asiantuntemusta mihinkään, vaan on ponnahdettu julkisuuteen somen tai tosi tv:n kautta.
Minulta ei osallisuutta
Emilioihin. OgE