Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (21646)

Vierailija
21221/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, tuli ikävä. 🤗 Tuu mun luo tänään.

Hassua, kirjoitit tuon just silloin kun mietin että mulla ei ole ketään jonka kanssa viettää aikaa ja alkaa pää höperöityä siihen, että oon aina vaan itsekseni ja että miten kiva olisi kun joku joskus pyytäisi johonkin. 🥲

Sori, mutta väärä Emilia. Hänellä on ihmisiä ympärillään.

Kuka tahansa voi pyytää Emliaa ulos, mutta jos yksi mies tapaa hänet tai vie hänet ulos, se häiritsisi mua kovasti. 🥲 

-LLH

Minulta ei osallisuutta

Emilioihin. OgE

Vierailija
21222/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisen jälkeen tän paskan on loputtava.

Avaatko hieman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21223/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomisen jälkeen tän paskan on loputtava.

Avaatko hieman?

En. 

Vierailija
21224/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masukkiin sattuu. Hoitsua vailla :(

Vierailija
21225/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en etene sun mielestä liian hitaasti. Mulle on vaan usein sanottu, että oon tosi suorasukanen niin yritän edetä pikkuhiljaa.

Vierailija
21226/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en etene sun mielestä liian hitaasti. Mulle on vaan usein sanottu, että oon tosi suorasukanen niin yritän edetä pikkuhiljaa.

Oletko lebso/bi? Naisten kesken on vissiin enempi tommosta, että ollaan tosi suorasukaisia?

Vierailija
21227/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin maatua ennen kuin pääset itse asiaan.

Vierailija
21228/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lebso/bi? Naisten kesken on vissiin enempi tommosta, että ollaan tosi suorasukaisia?

En.

Vierailija
21229/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken ollaan kai kaikista suorasukaisimpia ja homojen juttuja kun kuuntelee, niin homokulttuurissa voidaan paneskella todella paljon ja aivan randomeita baarin vessassa, Grinderistä ovelle jne.

Onhan heteroillakin jonkin verran tuollaista, mutta ehkä kuitenkin aika paljon vähemmän? 

Vierailija
21230/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
21231/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuoksut? Pääsisinpä tekemään testin sovitaanko geneettisesti yhteen ja testaamaan haiseeko hikesi minusta hyvältä. 

Vierailija
21232/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken ollaan kai kaikista suorasukaisimpia ja homojen juttuja kun kuuntelee, niin homokulttuurissa voidaan paneskella todella paljon ja aivan randomeita baarin vessassa, Grinderistä ovelle jne.

Onhan heteroillakin jonkin verran tuollaista, mutta ehkä kuitenkin aika paljon vähemmän? 

Kuulostaa iljettävältä ja moraalittomalta. Ei ihme, että h o m o u s tuomitaan Raamatussa. 

Vierailija
21233/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu, rakastan sua! 🥰

Vierailija
21234/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa iljettävältä ja moraalittomalta. Ei ihme, että h o m o u s tuomitaan Raamatussa. 

Kyllä ne heteroiden touhut vasta iljettäviä on.

Vierailija
21235/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Raamatussa ole jotain ohjeita miehille siitä, että laskea siemenensä mieluummin orjaan/piikaan, kuin maahan? 

Että jos alkaa kirjaimellisesti sieltä Raamatusta kaikki ohjeensa ottamaan, niin enpä tiedä mitä sun moraalista sitten ajattelisin - en ehkä mitään kovin hyvää.

Sen sijaan Kymmenen käskyn mukaan eläminen olisi suotavaa kaikille, ja tekisi maailmasta paljon paremman paikan.

Vierailija
21236/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MELKEIN käy sääliksi heterot sinkkumiehet jotka haluaisivat elää sellaista homomaisen rajua irtoseksielämää, mutta vain melkein. 

Vierailija
21237/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pieni muutos päivän suunnitelmiin, no ei haitanne mitään. 

Kaipaus se vaan jatkuu. M: lle pusuhali🧔💙🧡💛. 

💙💙💙

Vierailija
21238/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑

Vierailija
21239/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukko prinsessalleni 😘 Toivottavasti nähdään pian.

Vierailija
21240/21646 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑

On niillä varmaan. Nehän onkin monesti hauskempia, huomaa nykyään podcasteistakin että joku Sauli ja Sergey on paljon hauskempia kuin heterojäbäpodcastit. Homoilta puuttuu sellainen "öööh öööh höhö jäpä hööööh" -tyyppinen muka-cool narina mitä osa (kaupunkilaisista) heteromiehistä harrastaa.

Toki nyt tasapuolisuuden nimissä totean, että suurin osa heteronaisten pitämistä podcasteista on myös aivan sietämätöntä pskaa. Siis näistä joilla ei ole mitään asiantuntemusta mihinkään, vaan on ponnahdettu julkisuuteen somen tai tosi tv:n kautta.