Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (21080)
Kauan sitten katkaisit oikean yhteyden, etkä ole nähnyt tarpeelliseksi avata sitä. Jatketaanko valitsemallasi mykkälinjalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditköhän sä mua silloin aikoinaan kauniina? Et koskaan sanonut mitään niin en tiedä mitä ajattelit. Ja kun et sanonut, niin ajattelin, ettet pidä.
Pidin. Ajattelin että hän tiesi olevansa kaunis niin en korostanut asiaa.
Itse koin olevani ruma, ja ihmettelin miten sellainen nainen voisi kiinnostua minusta.
Nykyään tunnen itseni vielä rumemmaksi, valitettavasti.
Miksi tunnet olosi rumaksi?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tää jotain vaihdevuosia vai mikä ilmiö, mutta kaivatun kanssa tunteet käyttäytyy oudosti. Hetken olen jo lähdössä ovesta ulos ja seuraavassa hetkessä sydän repeää ikävästä.
Mulla ei oo (vielä) vaihdevuosia, mutta muuten mielialat vaihtelee, on vaihdellut jo 25v. Tosin nyt on ollut tasasempi jakso jo pari vuotta, onneksi. Tai no riippuu millä mittarilla mitataan. Vertailen nyt vaan omaan elämään, kun muilla voi olla ihan erilaista.
Viime yönä olin häissä jossakin isossa katedraalissa. Siellä vihittiin nuoruusaikainen ihastukseni, joka seikkailee unissani säännöllisen epäsäännöllisesti. Tyypin olen nähnyt viimeksi yli 20 vuotta sitten, eikä hän ole mielessäni lainkaan. Aivot ovat kummalliset. Jotenkin tuo liittyy tähän kaipaukseen.
Sori jos katselin tänään liikaa, mutta oltiin kerrankin paljon lähekkäin niin oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
älä ala mulle mun isosetä on beargaypunisher
Löysin sun isosedän! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditköhän sä mua silloin aikoinaan kauniina? Et koskaan sanonut mitään niin en tiedä mitä ajattelit. Ja kun et sanonut, niin ajattelin, ettet pidä.
Itse koin olevani ruma, ja ihmettelin miten sellainen nainen voisi kiinnostua minusta.
Tää on hauskaa, kun sain jo kolmelta tunnustuksen tähän ja tuskin mikään oli kaivatulta. Ehkä ihmisiä yleisesti pidetään kauniina, mutta sitten ei vaan viitsitä sanoa ääneen, ettei vaan ylpisty liikaa. Sellaista se kasvatuskin jossain vaiheessa oli, ettei kehua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Sori jos katselin tänään liikaa, mutta oltiin kerrankin paljon lähekkäin niin oli pakko.
Mikä julkea mies!
siveyden sipuli
Vierailija kirjoitti:
S-mies, oot liian rakas. Pelottavan rakas, 💖
Oisko mulle,vaikee uskoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnet olosi rumaksi?
En avaa tarkemmin.
Jääthän ensi kerralla edes tunniksi? Tai pyydä mut mukaan kun menet itse. Kaipaan seuraasi.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ollappa kainalossasi tuhisemassa. 🥰 Mä muuten varmaan kiipeilisin sinua pitkin, päällesi ja vähän kaikkea. 😍 Oon aika ketterä ja tullut harrastettua boulderointia viime vuosina. 😄 Mun asunnossa on jo 26 astetta 20 asteen keleillä. 😱 Tän takia mieluusti asuisin 1 kerroksessa tai maan tasalla. Mä en tiennyt että täällä päin on näin v*tusti nistejä. Mun talon takapihalla on huumepiikkejä pitkin poikin. 😬
-M.K.K
Tietääköhän sipulit et niitä pidetään jotenkin siveinä, entä jos ne onkin täysin päinvastasia