Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (21080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kaivattu sanois, jos pyytäisin! 😊 Toisaalta tuommonen pyytely on musta hiukan noloa, pitäis jotenkin osata vietellä, eikä se oo mun vahvuusaluetta.
Jään voi murtaa myös menemällä suoraan asiaan.
No joo toki niinkin. Jos livenä pitäis, niin en uskaltais tai haluis kyl noin. Alkaisin mieluummin kiehnätä ja koskea joka paikkaan. Sit kuiskaisin korvaan, et haluun sua. 😊
Toimisi!
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna välisi häneen ovat olleet kaikkein läheisimmät? Vai ovatko välit läheisimmillään juuri nyt?
2003, kai. Silloin ainakin tiesin hänen elämästä enemmän kuin nyt. Vaikka muulla tavoin voikin olla, et ollaan nyt läheisempiä. Ainakin nyt osataan puhua paremmin kipeistäkin jutuista ja päästää lähelle. Tai mä osaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna välisi häneen ovat olleet kaikkein läheisimmät? Vai ovatko välit läheisimmillään juuri nyt?
Mä aloin miettiä tätä kysymystä ja tajusin että ihan aina on ollut erinäistä estettä välissä. Eli en pystynyt löytämään vastausta tuohon. Silti sanoisin että nuorena kuitenkin. Silloin oli toiveikkuutta vaikka mentiin aina ristiin eikä aina ymmärretty toisiamme.
Ei vastauksia. Ihmiset ovat niin paranoideja, että edes vuosilukua ei uskalleta antaa. Aivan niin kuin jonkun voisi tunnistaa, jos sanoo vaikka vuoden 2020 tai 2023 tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jäätävät, mut oisko 19-20 ollu lähemmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin miettiä tätä kysymystä ja tajusin että ihan aina on ollut erinäistä estettä välissä. Eli en pystynyt löytämään vastausta tuohon. Silti sanoisin että nuorena kuitenkin. Silloin oli toiveikkuutta vaikka mentiin aina ristiin eikä aina ymmärretty toisiamme.
Kaikki toiveet kadonneet vuosien myötä?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ajatella, että ollaan mitenkään läheisiä oltu, mutta palaisin mielelläni vuoteen -24.
Vierailija kirjoitti:
Läheisimpiä oltiin 2016.
Hmm. Onko tää edelleen kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisimpiä oltiin 2016.
Hmm. Onko tää edelleen kaivattu?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki toiveet kadonneet vuosien myötä?
Oli joku hetki kun toiveet kuoli ja tiesin että jatkettava elämää. Näin unessakin jopa sen että elämänpolku hänen kanssaan haihtui pois. Joten opettelin elämään sen tunteen kanssa. Koska olen vääntänyt aivoni siihen moodiin, niin ei ole enää sitä toiveikkuutta, joka nuorena oli. Erilaisia toiveita, kuten että hän on iloinen ja onnellinen yms.
Laulaisitko nainen minulle iltaisin Kiertolaisten tai Duo Pimperoiden hittejä?
Muru. Ei oikein uponnut mun vitsi sun todistuksesta. Muovipussin sait kuitenkin.
Lähdin uimaan
(sinua katsomaan).
Nyt vaahtopäät
tahtoo hukuttaa.
Rannan hiekka
jalan alta katoaa.
Syvät vedet
mua upottaa.
Fyysisesti läheisimmät välit oli joulukuussa 2019, kamalan kauan aikaa😢
Vierailija kirjoitti:
Laulaisitko nainen minulle iltaisin Kiertolaisten tai Duo Pimperoiden hittejä?
Mitä vaan laulaisin sulle rakas
Oot niin mun ihminen! Kuin kaivatulle kirjoitin! 🧡