Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua säälittää ihmiset jotka vaihtavat autonrenkaita jossain kotipihalla tai pisolla parkkipaikalla.

Vierailija
10.11.2025 |

Miksi eivät vaihda niitä liikkeessä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika, saa olla ulkona, on ison talon kahden auton autotalli ja hyvät systeemit säilyttää koneita ja renkaita. Osaavalta käy kädenkäänteessä, rutiinilla. Monet normit ei koe tuota mitenkään- voi karseeta mikä urakka. Vois auttaa vaikka kaveria jos se kipeenä.

Miksi säälit, normi vuotuinen duuni. Säälit, se joka siivoaa kotinsa, pesee ikkunat, tekee ruokaa, haravoi pihansa jne jne jne. Kaikki tekeminen on  kauheeta sinusta ja ne sun ihmisryhmäs jotka syö nakkisoosia, voi kauheeta. Nyt ulos painele haukkaamaan raitista ilmaaaaa, jos aivot vähän jäsentyisi.

Vierailija
42/43 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset renkaat vain painaa jo niin paljon ettei huvita nostella edestakaisin autoon.

Tästä onkin hyvä päästellä työkyvyttömyyseläkkeelle. Mitä traktorin renkaita sulla on? Miksi minä 160cm 55kg nainen jaksan auton renkaat nostella ihan itse? Ai mutta mähän teenkin fyysistä työtä, nostelen teitä laiskoja läskejä. Ei huvita mutta pakko on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin renkaat jälleen kerran kotipihassa. Hommaan meni hieman alle puolituntia. Naapurin boomeri tuli juttelemaan, valitteli että rengasliikkeeseen on viikon jono. Tämä kiteyttää mielestäni hyvin miksi vaihdan renkaat itse.

Anna mä arvaan se meni jonoon itkupotkuraivarein vaatimaan palvelua 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi