Kävelin Normalin labyrintin läpi
Kävin hakemassa voidetta - kaksi kerralla, ettei tarvitse heti käydä uudestaan, ja mitään muuta ei tarttunut mukaan. Olen sellainen kuluttaja, että ostan vain tarpeeseen. Naureskelin tarjonnalle, jota en tarvinnut. Huvinsa hulluillakin. Muita?
Kommentit (22)
Koko yön mietit tätä ja kun pääsit avautumaan, metsään meni.
Tähän voisi luetella erikoisia tuotteita erikoisiin tarkoituksiin, joita ilman voisi elämä olla helpompaa.
Mä hain viimeksi miehelle Nivean dödöjä halvalla. Ärsyttävää kävellä koko sokkelo, mutta mikään ostohimo, teinitulppa tai tulipalopaniikki ei osunut kohdalle.
Taisin ostaa nenäliinapaketin tai jonkun muun pikkujutun. Ikeasta en löytänyt mitään, ja karkkikaupassa en edes käynyt.
Hiljattain joku taho teki tutkimuksen ja vertasi Normal hintoja Prisman, Citymarkein ja Tokmannin kanssa. Täysin samat lähes 30 tuotetta löytyi kaikista. Normal hinta oli 133,55e, Prismassa 10% korkeampi ja Cittarissa 23% korkeampi. Tokmannin hinnat Cittarin tasolla.
Ostan Lidlistä sen, mitä tarvitsen.
Joku voi naureskella niille tuotteille, joita sinä ostit. En nyt tajunnut mikä tän sun aloituksen pointti on? Ainoastaan sun käyttämät tuotteet on tarpeellisia?
Ostan aina varastoon tuotteita kun halvalla saa.
En oo jaksanut käydä, suurin osa siellä myytävistä tuotteista tuntuu turhilta omaan tarpeeseen, niin en viitsi nähdä vaivaa etsiä niitä, joita tarvitsisi. Joidenkin roskapussien takia en viitsi lähteä erikoisliikkeeseen.
Pistin paremmaksi ja kävelin labyrintin vahingossa väärin päin. Ostin hätäpäissäni jonkin pesuainepullon.
Erehdyin menemään ostamaan hiusten sävytys ainetta jota heillä ei ollut. Ostin suklaata kun en muuta keksinyt. En toista kertaa mene.
Olenko epänormaali, kun en ole koskaan käynyt Normalissa, vaikka se on muutaman kilsan päässä?
Mitä ostettavaa siellä on keski-ikäiselle tädille?
Vierailija kirjoitti:
Olenko epänormaali, kun en ole koskaan käynyt Normalissa, vaikka se on muutaman kilsan päässä?
Kai se keski-ikäinen täti jotain hygieniatarviketta tai kodin käyttötavaraa käyttää? Eri asia kannattaako sinne erikseen lähteä, mulla Normal on bussin vaihtopysäkin lähellä ja nopea paikka hakea vaikkapa shampoo, vanupuikot tai sateenvarjo.
Kysymys tuotteiden sijoittelusta: onko niin, että Normalin normaalihintaiset tuotteet ovat seinustoilla ja alennustuotteet keskemmällä?
Ihan kiva kauppa mutta ärsyttää kans hiukan se labyrintti.Ymmärrän että sillä on tarkoituksensa, mutta tykkäisin enempi kaupasta jossa on hyllyt ihan normisti niin että siellä saa kuljeskella vapaammin. Normalissa on aina joku/jotkut tukkimassa sitä labyrintin kulkua, tai sitten epähuomiossa tukkii sitä hetken itse kun tutkii jotain tavaraa hetken pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se keski-ikäinen täti jotain hygieniatarviketta tai kodin käyttötavaraa käyttää? Eri asia kannattaako sinne erikseen lähteä, mulla Normal on bussin vaihtopysäkin lähellä ja nopea paikka hakea vaikkapa shampoo, vanupuikot tai sateenvarjo.
Onko Normalissa myynnissä esim. Wellan hiustuotteita tai muita laadukkaampia tuotteita vai markettituotteita?
Olen epänormaali kun en ole käynyt normaalissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Normalissa myynnissä esim. Wellan hiustuotteita tai muita laadukkaampia tuotteita vai markettituotteita?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wella on markettituote ja kyllä on, myös niitä laadukkaampia.
Mä ostan sieltä kaikkea kivaa ja tarpeellista. Ihan normaali olen.