Lääkäri ei usko että olen mielisairas
Töihin en voi mennä sillä olen nähnyt ja kuullut harhoja viimeiset kymmenen vuotta, ahdistus on suunnaton ja saatan olla aggressiivinen. Lääkäri käskee vain ottaa niskasta kiinni, lopettaa teeskentely ja mennä töihin. Näinkö sairaita kohdellaan? Eikö tapauksessani pitäisi kirjoittaa eläkesuositus?
Kommentit (28)
Ja vttu väkisin leivotaan päihdeongelma.
No kun ei ole! Olen täysin kujalla ja ahdistaa hvetisti, että jatkot on Alibissa! Olen hakenut apua ja paljon!
Kerron sulle nyt ison salaisuuden. Erikoislääkärit katsoo asioita aina oman erikoistumisalansa läpi. Miehellä oli vaivaa polvessa, työpaikan lekuri passitti kirurgille, kirurgi esitti hoidoksi leikkausta. Oli myös vaivaa lonkassa, kirurgi esitti hoidoksi leikkausta. Fysioterapeutti laittoi kuntoiluohjeet. Ei leikattu polvea eikä lonkkaa.
Jos siis haluat eläkkeelle haluamistasi syistä, niin poikkeapa psykiatrilla. Saattaapi tulla paperit. Harkitse kuitenkin vielä, kun kanta.fi taltioi ne tiedot ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn töissä, vaikka on paranoidinen skitsofrenia.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on oikeassa. Lopeta feikkaaminen ja mene töihin.
Sä haluat jonnekin töihin harhaisen ja aggressiivisen ihmisen?
Onhan jokunen persukin töissä. Valitettavasti.
Pitää tehdä jotain kamalaa että ne uskoo ja sanoa sitten että ääni päässä käski.
Selvästi suurempi ongelma saada lääkärit uskomaan potilaita. Asennekoulutusta lääkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn töissä, vaikka on paranoidinen skitsofrenia.
Suojatöissä sä käyt ja vaivasi on peräpukamat.
Se on muuten kamala vaiva pahimmillaan. Mieluummin skitsofrenia.
Minä käsken jokaista epäpuhdasta henkeä lähtemään ketjun aloittajasta Jeesuksen nimessä.
Ole vapaa.Kiitos Jeesus.
Aamen.
Sanon tämän Jumalan lapsen auktoriteetilla.Jos et ole Jumalan lapsi ,sinulla ei ole valtaa tallata ja käskeä sairautta tai henkiä, mutta Jeesukseen uskovalla uudesti syntyneellä Pyhän Hengen omaavalla ihmisellä on.
Usko Jeesukseen, se on elämäsi paras ja kannattavin teko.
Lue ja tutki Uutta Testamenttia niin löydät totuuden ,ja sinusta tulee Jumalan lapsi, kun uskot.Tunnet sen hengessäsi.