Olen lopettanut kyläilyn ihmisillä jotka käyttävät kahvimittaa eikä vaakaa kahvin mittaamiseen
Jos ei ymmärrä että eri paahtoasteen kahvit vievät eri tilavuuden, ei varmasti ymmärrä paljon muutakaan.
Kommentit (42)
Onhan se parempi yksin kotona kyhjöttää.
Ei tuollaista kukaan kylään haluakaan.
Minä juon pikakahvia. Olkaa hyvät vain.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon pikakahvia. Olkaa hyvät vain.
Hyissaatana. Mahtaa olla yksinäistä.
Jos ei ymmärrä että paahtoaste ei vaikuta tilavuuteen vaan jauhatuksen karkeus niin on parempi pysyäkin kotona.
Luuletko, että on isokin harmi ja tappio, jos et enää kyläile?
Minäpä en kahvia juo, ja vieraita piisaa.
Itsehän en edes tarjoa vieraille kahvia, en itsekään juo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ymmärrä että paahtoaste ei vaikuta tilavuuteen vaan jauhatuksen karkeus niin on parempi pysyäkin kotona.
Juuri näitä. Onko ihan syntymäpöllöyttä vai putositko laitoksella?
Vierailija kirjoitti:
Otapa kuiva pesäpallomaila ja märkä pesäpallomaila ja kumauta itseäsi kalloon. Molemmilla sama tilavuus mutta kumpiko painoi enemmän.
Ikävä että sinulla ei ole ystäviä. Ystävän kanssa voi juoda kahvit istua ja jutella. Ei ole merkitystä sillä kahvin valmistus prosessilla. Hyvää kahvia nuotiolla nokipannusta,pöönät sekaan pussista ravistamalla. Ai että maistuu
Minä en mene enää naapuriin kun tarjosivat kahvin mukista, haluan juoda kahvini kahvikupista enkä mistään mukiata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa kuiva pesäpallomaila ja märkä pesäpallomaila ja kumauta itseäsi kalloon. Molemmilla sama tilavuus mutta kumpiko painoi enemmän.
Kuiva pesäpallomaila sattuu enemmän. Siinä on kovempi pinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiva pesäpallomaila sattuu enemmän. Siinä on kovempi pinta.
Ei satu.
Kahvin, samoin kuin muidenkin nautintoaineiden maku riippuu hyvin paljon seurasta ja tilanteesta kokonaisuudessaan. Aloituksesta välittyy, että ap:n seurassa ei kahvi maistu koskaan hyvältä, oli se sitten tehty ihan millä tavoin tahansa.
Kyläpaikoissa huokaistiin syvään helpotuksesta.
Toiset tykkää laihasta kahvista toiset vahvasta. Keitän omille vieraille vahvaa, kun tiedän. Siitä väliltä jos laihaa. Siihen voi lirauttaa halutessaan vähän vettä.
Mitään vaakoja ala ostelemaan.
Oikein. Itse olen lopettanut kyläilyn ihmisillä jotka tarjoavat suodatinkahvia. Jos ei ole ymmärtänyt ostaa jauhavaa konetta, ei varmaan ymmärrä paljon muutakaan.