Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustesti tukiryhmä ;) ?? haamujengiläinen kärsimättömänä

24.09.2008 |

Tämä on niin hassua, minä kolmaskertalainen olen ihan täpinöissäni tästä "iltatähden" yrityksestä, että en malta pitää näppejäni erossa testeistä.

Mulla on nyt kp 34/ 28-38 (viimeisin kierto 37). Oviksen epäilisin olleen kp 19-21 paikkeilla ja viimeksi on petissä puuhasteltu kp 16. En jotenkin ollu ollenkaan toiveikas tärppiin, tuosta aikaisesta puuhailuajankohdasta johtuen. Kun kp 22 paikkeilla alkoi tuntua jos jonkinmoisia oireita, olin ihan varma, että nyt se kierto on ihan hakusessa, että menkatkos sieltä, vai vasta ovis. Mutta nyt niitä oireita on kestänyt jo kohta pari viikkoa (alavatsan vihlaisut ja painon tunne, tunneherkkyys, väsymys, rintojen nipistely ajoittain, lämpö koholla ja flunssan oireet, joilla muuten kaksi aiempaakin raskautta on alkanuta)

Vaikka kaiken järjen mukaan olisi kannattanut odotella reilusti tuon kp 37 yli, niin enkös minä jo eilen (kp 33) tehnyt herkän kotitestin. Aluksi siihen ei tullut muuta kuin kontrolliviiva aika keskelle ikkunaa, kääntelin tikkua kädessäni ihmetellen, että mihin tähän se testiviiva sitten tulee ja säälittävänä yritin kurkkia reunan allekin ;) No kun viisi minuuttia oli kulunut ja katselin uudelleen, huomasinkin ihan "selvän" värillisen viivan aivan testi-ikkunan toisessa reunassa, viiva näkyy testissä edelleen, sillä säilytin sen. Mieskin todisti, että kyllä se näkyy ;)

No nyt sitten ole koko tämän päivän kärvistellyt 1 predictor testi laatikossa, että voisinko varmistaa asian. Ja niinhän siinä kävi, että menin ja pissasin siihen tikkuun tänäänkin ;) Hitsiläinen.. ohjeiden mukaan tulos on luettavissa puolen tunnin kuluessa ja nyt tiirailen tässä viime minuuteilla, että vahvistuisiko tuo testi-ikkunaan ilmestenyt vaimeaakin vaimeampi haamu tuosta yhtään.

Sanokaa vain, että olen säälittävä, näin ajattelen itsekin ;) En edes kehtaa miehelle kertoa, miten kärsimätön olen taas ollut. Nyt on siis vielä haettava apteekista yksi testi, että voi vielä loppuviikosta tarkistaa asian.

Pitäisikö meidän perustaa tänne raskaustestitukiryhmä meille, joille testeistä pidättyminen on niin vaikeaa ;)

Tsemppiä muille.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei vaan ala kuukautiset. Itsepäinen nega vaan tulee ja huomenna on kaks viikkoa myöhässä. Tissit on kipeät edelleen. Kai mulla on hormoonit ihan sekaisin, vaikka 36-vuotiaana en vielä mitään mummotaudin poikasia haluaiskaan :D

Vierailija
22/39 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...

Mun tilanne se, etten ole vielä testannut, mutta en tiedä kuinka kauan pystyn olemaan testeistä erossa!!

Tilasin meinaan netistä 5kpl 10miu/ml herkkyys testejä...11e!!! Miettikää!

Ja siis..mää tiedän MAHDOLLISEN hedelmöitys pvn, koska olen lapsettomuushoidoissa. Siis eihän sitä edes tiedä onko hedelmöittynyt, mutta JOS on , niin se on tapahtunut pe-la!

Ja nyt rintoja nipistelee tai tuntuu vähän samalta kun maito nousis rintoihin (mulla aiemmin jo tytär)..nännit arat. Alavatsaa juilii välillä..välillä vähän väsy ja pissittää koko ajan + painontunne alavatsalla..

Mutta siis, mää en luota näihin oireisiin, voi merkata ihan hyvin alkavaa vuotoakin!! :(

Eihän se ole edes kiinnittynyt vielä--niin ei oikein oireitakaan vois kauheesti olla!?

Mitä näistä sanotte?! niin hyvä ketju tää, nauroin ihan kun niin tunnisti itsensä! hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna uuden testin, kp 31/28, ja kyllä tiistaina tehty haamu on vahvistunut huomattavasti, joten siirryn hissukseen odotuspuolelle. Hieman pelokkaana mutta erittäin toiveikkaana. Kyseessä on siis meidän ensimmäinen lapsi. Hui. Tsemiä kaikille!

Vierailija
24/39 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä osaa enää laskeakaan, kp 30/28 menossa mutta eipä tuolla merkitystä, jos plussalla ollaan =)

Vierailija
25/39 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä osaa enää laskeakaan, kp 30/28 menossa mutta eipä tuolla niin väliä jos plussalla ollaan =)

Vierailija
26/39 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tk:hon tilanteen, että on kuukautiset kaks viikkoo myöhässä ja testi ollu miinusta. Kysyivät, onko raskaus mahdollista ja onko kk:t säännölliset jne. Kerroin, että joo, luomuna olen ja avioelämää vietetään ;) Käskettiin tulla huomenna labraan aamun ekan "satsin" lirautukseen näytettä antamaan. Sanoivat, että kahden viikon myöhässäolon jälkeen se vasta otetaankin. Ainakin siis meidän tk:ssa.

Mä mietin, että kun nää testit on niin superhyper tarkkoja ja voi lirauttaa mihin aikaan päivästä vaan niin labrassa sitten ainakin ollaan perinteisellä kannalla, että kaks viikkoo ja aamupissi :) Kuulostaa luottamusta herättävältä. Jos mulle viel ikinä käy näin niin yhtään en rahaa laita testeihin vaan meen suoraan terkkariin kun aika on ja täts it. Hirvittää vaan se kauhea hätä aamulla ja vielä pitäis autoakin ajaa. Mä kun käyn yölläkin parhaas tapaukses kaks kertaa pissalla.

Vierailija
27/39 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pakko tunnustaa oma hölmöytensä... Tänään tyylipuhdas nega, testasin liian aikaisin, tiedän :( kp:t siis 29/27-32, odotettavissa tuo 32 päivän kierto, koska ovisplussa tuli kp 18. Eli tänään dpo11, jos oikein ymmärsin. Kun ei vaan malta olla testaamatta!!! Näin unta että tuli plussaa ja kohta taas että tuli nega :)

Oireita ei muuta kuin lämmöt hiukan koholla, voi olla kyllä pientä flunssaakin. Ei näy tosin tätiä enteileviä oireitakaan. Miksi en voi odottaa että olis edes menkat myöhässä?!! Täytyy varman alkaa harkitsemaan takavasemmalle siirtymistä, jos tämäkin kierto on huti (ja niin, yk on vasta nro 2...)

Tuskaileva Piki

Vierailija
28/39 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, koska en pitäytynyt päätöksessäni olla tosi cool ja odottaa ens viikkoon, tein testin. Ja siinähän se viiva seisoi toisen vieressä.

Jep, eli enää ei ole kp 48/32 vaan rv 6+3 vai mikä se on?

Vierailija
29/39 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on muitakin testaajia. Mulla piti alkaa menkkojen 5.10 kiero ollut jo puolivuotta tasan 26pv. Nyt menossa 28pv ja testi näyttää edelleen negaa. Menkoista ei ole tietoakaan. Testaan seuraavaksi 10.10.....tai ainakin yritän odottaa niin kauan.

Petissä puuhattiin oviksen aikoihin joten ehkä se tärppäs. :x

Vierailija
30/39 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanu RFSU:n markettitestiin viivanpaikkaa? Testata piti vasta huomenna aamulla, yllätys yllätys en malttanut odottaa... Kyllä tuohon toisen viivan kohtaan jäi jonkinlainen häivähdys viivasta, ei varsinaisesti tummempi kuin taustakaan mutta haaleista haaleimman punertava, niin että juuri ja juuri sen erotan.

Testaan kyllä aamulla uudestaan, jos ei menkat ala sitä ennen mutta olis kiva kuulla jos jollain on kokemusta ko. testistä!

Vierailija
31/39 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kierrossa ensin heikon ns. viivan paikan ja myöhemmin se oli silmin nähtävä eli aika tumma että näki pienen välimatkan päästä. Mutta menkat sitten alkoi :((. En ole koskaan aiemmin saanut mitään, en edes viivanpaikkaa ko testeillä ja tullut testailtua täs 8 kk aikana jos jonkinlaisilla testeillä. Viime kierrossa päätin vakaasti, etten testaile enää etukäteen vaan vasta sitten kun menkat on viikon myöhäs tai vuoto muuttuu hyvin niukaksi. Pitänee laittaa turhat testirahat ja tupakkarahat säästöön (lopetin siis säännöllisen tupakoinninkin silloin kun ekan haamun sain, ehkä se oli niin tarkoitettu..nyt poltan viihteellä enää ja sen jälkeen olen pystynyt olemaan polttamatta..)

Vierailija
32/39 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, eipä ole tätiä vielä näkynyt. Testaan tosiaan aamulla uudestaan, jos on tarvis. Oireita on kumminkin viime kiertoon verrattuna (lämpöä, mahan juilimista). Voi kyllä olla joku mahapöpökin, mutta olen silti toiveikas vielä. Onhan tämä yritys kyllä vasta aika alussa, että voi nuo oireet olla ihan mitä vaan :)

t: Piki kp 32/27-32, yk2

Vierailija
33/39 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kuinka kävi..Toivottavasti saat plussan!!

Vierailija
34/39 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla, lopputulos linkissä. Hullu olen, kun pitää noin monta testiä käyttää heti : ) Paitsi että tuo kasettitesti oli vahinko, aukaisin väärän paketin ja pakkohan se sit oli käyttää :D

[http://www.aijaa.com/v.php?i=2870322.jpg]

Eli kuvassa ylhäällä kotitestin puikkotesti (20mlU), One step herkkä kasettitesti, One step herkkä liuska ja alinna tuo kirottu RFSU:n testi. Kaikkiin tuli selvä viivanpaikka, mutta liuskatesteihin vasta testiajan jälkeen, kuitenkin ennen takarajaa. RFSU:n testi on tuossa jo kuivunut ja viiva selvästi haalistunut mutta muut ovat samanvahvuisia kuin testatessa.

Tätiäkään ei näy, valkkaria hieman ja vatsan vihlontaa vuoroin vasemmalla, vuoroin oikealla. Pelottaa vaan että kyllä ne menkat vielä alkaa, kun viimeksikin menkkojen aikaan oli samanlaiset kivut :( *Mutta*, viimeksi tässä vaiheessa oli tullut tuhrua jo pari päivää ja hanat aukesivat. Eli toiveet on korkealla ja pahinta kuitenkin pelkään...

Vierailija
35/39 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Siinä ylimmässä testissä on värillinen , haalea toinen viiva??

Näyttäis samalta kun mulla kuopuksesta kun menkat oli 3 pvää myöhässä.. ja plussaa merkitsi siis. Toivottavasti sinullakin, ainakin minusta se plussalta näyttää...

TNeiti rv 8+4

Vierailija
36/39 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken tehty clearblue

[http://www.aijaa.com/v.php?i=2872628.jpg]

eli kp 33/27-32, dpo15 > ovistikuilla tulokseen :D

Vierailija
37/39 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun tilanne vahvisti sen, että mä tod.näk olin raskaana viime kierrossa, joka meni sit kesken!! vaikka mun mies ei tota uskokaan). Kiitos sulle piki80! Onnea ja voimia odotukseen.

Vierailija
38/39 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulehan sitten perässä tuonne odotuspuolelle ;)

Oot hyvinkin voinu olla raskaana... tosi hienoa, että oot päässy tupakasta eroon! Minä jo kohta 10 vuotta polttamatta enkä vuosiin ole enää pystyny edes maistamaan :)

Vierailija
39/39 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen haamuplussan apteekin B-sure testillä, ensin ei näkyny mitään, mutta noin 5 minuutin jälkeen tuli haalea toinen viiva.. ärsyttää kun ei tiedä onko se vaiko eikö plussa..Tarttee tehdä huomenna aamulla toinen testi.. Niin toivon sen olevan kolmas plussamme..:) Menkat nyt kaksi päivää myöhässä. ?:|