Pesukoneesta löytyi pesun jälkeen jonkun kuoriaisen osia. Nyt vaatteet pyörineet ties missä ötökän ulostevedessä. Riittäkö 40 asteen uusinta
pesu poistamaan kaikki pas*at ym mitä veteen liuennut. Vaatteet eivät kestä enempää kuin 40 asteen pesua, mm. fleecevaatteita.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ap.
No et sinäkään miltään järjenjättiläiseltä vaikuta. Äitis taitaa pyykätä sulle.
No kyllä todella tyhmä täytyy olla, jos täällä tosissaan kysyy tällaista. Mutta trollihan tämä toki on. Ei noin tyhmiä ole oikeasti.🤭
Yhäkään et osaa jonnepertti vastata kysymykseen. Jokos äiti on ruokkinut sinut ja siivonnut huoneesi sillä aikaa kun pakotettuna käyt suihkussa.
Hui, kun hirvittävä saastuttava kakkaava kuoriainen!😅😂💩
No mene sinä miesoletettu äitisi kainaloon imemään peukkua. Jos mami lohduttaisi.
Ap:n pesukoneesta löytyi hirmukuoriaisen jäänteet ja koko pyykki oli täynnä kuoriaisen ulostetta! Tämä on kyllä kammottava juttu!😬😲😅
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pesukoneesta löytyi hirmukuoriaisen jäänteet ja koko pyykki oli täynnä kuoriaisen ulostetta! Tämä on kyllä kammottava juttu!😬😲😅
Niin. Jotkut joutuvat pesemään pyykkinsä itse. Kaikki eivät saa pesulapalveluita niinkuin sinä siellä psykiatrisessa laitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jotkut joutuvat pesemään pyykkinsä itse. Kaikki eivät saa pesulapalveluita niinkuin sinä siellä psykiatrisessa laitoksessa.
Minä olen pessyt pyykkini yli 30 vuotta itse. Ja olen nähnyt myös kuoriaisia elämäni aikana. Ja en ole itkenyt sitä vauvapalstalla. Nolo ap!😅😂
Ap, hae apua tuohon hysteriaasi ja avuttomuuteesi!
Ap peukuttaa täällä omia kommenttejaan. Niin noloa!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pessyt pyykkini yli 30 vuotta itse. Ja olen nähnyt myös kuoriaisia elämäni aikana. Ja en ole itkenyt sitä vauvapalstalla. Nolo ap!😅😂
Sillä samalla 40 asteen ohjelmalla olet pessyt kalsarisi ja sukkasi lakanoita ja pyyhkeitä lukuun ottamatta. Vink vink, hajusta huomaa ettei pesulämpötilat sulla hallussa. Ei sulla vuodet ja eletty elämä ole olleet helppoja kun noin katkerasti suhtaudut itseäsi nuorempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä samalla 40 asteen ohjelmalla olet pessyt kalsarisi ja sukkasi lakanoita ja pyyhkeitä lukuun ottamatta. Vink vink, hajusta huomaa ettei pesulämpötilat sulla hallussa. Ei sulla vuodet ja eletty elämä ole olleet helppoja kun noin katkerasti suhtaudut itseäsi nuorempiin.
Voi ap, pieni tyhmeliini, et sinä ole minua koskaan haistellut. Senkin harhainen pikku ressukka.🥹
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä itsekin teet. Eikös sielä psykiatrisella ole kohta kahviaika. Mees ny sinne rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä itsekin teet. Eikös sielä psykiatrisella ole kohta kahviaika. Mees ny sinne rauhoittumaan.
No en ole kyllä ainuttakaan peukuttanut, sen voi ihan kuka vaan katsoa.🤭
Vierailija kirjoitti:
Miten iso ötökkä siellä oikein on ollut jos se on ehtinyt pesun aikana paskoa sen koneen täyteen? Hiukan kuulostaa nyt liioitellulta.
Aamen.
Saattaisin kerran pyöräyttää koneen uudelleen, mutta sekin vain ääritilanteessa. Maailma ei ole steriili eikä hermeettinen. Olen joskus pyöräillessäni nielaissutkin (isohkon) ötökän, enkä silti kurvannut välittömästi ensiapuun mahahuuhteluun.
Tainnut joutua ap:n mielikuvituskaveri mc koppakuoriainen koneeseen!😅👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Olen pyykännyt omat pyykkini vuodesta 1989, eivätkä pyykikoneessa vaanivat kakkijakuoriaiset ole olleet vikalistallani edes sijalla yhdeksänkymmentäyhdeksän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Olen pyykännyt omat pyykkini vuodesta 1989, eivätkä pyykikoneessa vaanivat kakkijakuoriaiset ole olleet vikalistallani edes sijalla yhdeksänkymmentäyhdeksän.
Siinäs kuulit höpsö ap!🤭
Vierailija kirjoitti:
Tainnut joutua ap:n mielikuvituskaveri mc koppakuoriainen koneeseen!😅👌
Äm see koppa, koppakuoriainen
koppa-koppa-koppa-koppa-koppakuoriainen!
Kannattaa ravistella vaatteista irtonaiset roskat pois ennen pesukoneeseen laittoa. Sitä paitsi... Eiks ne ötökät mene veden poistoputken kautta viemäriin.
Vai kotiloitako oli vaatteissa!
Veikkaisin, että se koneen linkous on niin voimakas, että ne kuoriaiset hajoaisivat moniin osiin ja menisivät pesuveden mukana pois. Oiskohan jotain muuta noi sun kuoret kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että se koneen linkous on niin voimakas, että ne kuoriaiset hajoaisivat moniin osiin ja menisivät pesuveden mukana pois. Oiskohan jotain muuta noi sun kuoret kuitenkin?
Mä myös tätä ihmettelin, että millainen koppis se oikein on jos ihan tunnistettavat kunnon jäänteet on löytyneet.
Hui!😲Onko hermot kireällä? Kiristääkö vanne päätä?😬