Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoria naisia on mahdotonta saada suhteeseen somen takia

Vierailija
09.11.2025 |

Nykyään jos on vähääkään hyvännäköinen nuori nainen ja somessa, niin saat miehiltä toinen toistaan enemmän huomiota, jolloin ei naisella ole mitään syytä pariutuakaan. Tilanne alkaa olla miehen näkökulmasta mahdoton.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei tee itsestään sellaista että häntä haluttaisiin? 

Koska ap haluaa kukkoilla ja uhitella ja näkee sen sovinistina ainoastaan naisen velvollisuudeksi olla ja tarvittaessa muuttua itsensä kaltaisen luuserin silmiä ja onnetonta miehuutta miellyttääkseen. Sille on syynsä että tuokin vinkuja on yksin eikä se todellakaan ole naisten vika. 

Eiköhän syynä kumminkin ole se, että yhdestä naisesta kilpailee niin monta eri miestä. Yksikin kehui netissä, että saa päivittäin noin 300 uutta (mies)seuraajaa.

Miksi miehet eivät mene ihmisten ilmoille ja juttele vaikkapa samoissa harrastuksissa käyvien kilttien naisten kanssa? Netissä naisia on murto-osa siitä kuinka paljon miehiä siellä on, tietysti sieltä on vaikeaa kumppania löytää.

Paljon paremmat mahdollisuudet on jostain harrastuksen parista. Minun poikani löysi tyttöystävän kun kävi kansalaisopiston kielikursseilla opiskelemassa espanjaa. Oikein mukavan tytön löysikin. Molempia kiinnostaa Espanja ja matkustelu, ensi kesänä ovat menossa junailemaan Espanjaan, ja suunnittelevat myös Etelä-Amerikan matkaa, haluavat päästä harjoittamaan kielitaitoaan. 

Vierailija
62/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tutkittu ihan älyttömästi. Joku perus nainen saa nykyään tinderissä satoja osumia. Se vaikuttaa ihmisen kuvaan itsestään ja myös siihen mitä haluaa. Ennen Tinder/ some aikakautta joku perus nainen yritettiin iskeä 2x vuodessa ja yleensä siitä sitten lähti parisuhde tulille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä tutkittu ihan älyttömästi. Joku perus nainen saa nykyään tinderissä satoja osumia. Se vaikuttaa ihmisen kuvaan itsestään ja myös siihen mitä haluaa. Ennen Tinder/ some aikakautta joku perus nainen yritettiin iskeä 2x vuodessa ja yleensä siitä sitten lähti parisuhde tulille.

Asia sinun kohdallasi korjaantuu kun et mene sinne Tinderiin. 😀

Etsit sellaisen naisen joka siellä ei ole saamassa osumia, ja toisaalta sitten et itsekään ole siellä niitä tykkäyksiä antelemassa. 

Vierailija
64/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Ööö... Ihmisten omat kokemukset.

Niin: kaveri pisti suositulle instababelle viestin että hyvä perse, ei vastannut, mahdoton tilanne miehille.

65/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät mene ihmisten ilmoille ja juttele vaikkapa samoissa harrastuksissa käyvien kilttien naisten kanssa?

Silloin pitäisi muuttaa omia elämäntapojaan ja esimerkiksi vaihtaa harrasteita sellaisiin, joissa kohtaa kiinnostavia naisia. Kumppanin löytämisen tekeminen todennäköisemmäksi on näille lopultakin vähemmän tärkeää kuin se, että eivät joudu poistumaan omalta mukavuusalueeltaan. Nuorena miehellekin on myös usein tärkeää se, että toimii kuten muu lauma.

Itsellä nuoruusvuosilta kokemusta tästä. Tilanne muuttui vasta kun tein tarvittavia muutoksia elämääni.

M60

Vierailija
66/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit sellaisen naisen joka siellä ei ole saamassa osumia, ja toisaalta sitten et itsekään ole siellä niitä tykkäyksiä antelemassa. 

Mä olen parisuhteessa. Pongasin vaimon kaupasta. Mutta olen lueskellut noita tutkimuksia paljon. Eihän se sillä korjaannu että mies menee pois tinderistä. Ne Tinder naiset on siellä  ulkomailmassakin ja sielläkin se Tinder/ somehuomio vaikuttaa.

Vierailija
67/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen parisuhteessa. Pongasin vaimon kaupasta. Mutta olen lueskellut noita tutkimuksia paljon. Eihän se sillä korjaannu että mies menee pois tinderistä. Ne Tinder naiset on siellä  ulkomailmassakin ja sielläkin se Tinder/ somehuomio vaikuttaa.

Vain pieni osa naisista on Tinderissä. Suurin osa naisista ei siellä ole koska se on myös naiselle aika ikävä paikka. Tulee ikävää häirintää ja seksin vonkumista.

Helpoiten sen puolison löytää oikeasta maailmasta kuten sinäkin. Erityisesti harrastusten parista. 

Vierailija
68/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... joten löydettävä harrasteiden kautta niitä naisia joilla some ei ole pilaamassa ihmissuhteita. Tämä kaikki on todennäköisyyksiä eli ei tienenkään ole varmaa löytää ketään jotakin ohjetta noudattaen.  Mutta jos mies jää kotiin somettamaan niin aika varmasti jää hän yksin.

Vierailija
69/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osumilla tekee? Jokainen Tinderissä ollut nainen tietää että siellä on lukuisia miehiä jotka laittavat kaikki naiset oikealle kun eivät jaksa lukea näiden profiileja. Ei sata randomilla laitettua osumaa tarkoita yhtään mitään. Kukaan nainen ei kuvittele että nuo kaikki miehet oikeasti haluaisivat hänet.

Vierailija
70/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei tee itsestään sellaista että häntä haluttaisiin? 

Koska ap haluaa kukkoilla ja uhitella ja näkee sen sovinistina ainoastaan naisen velvollisuudeksi olla ja tarvittaessa muuttua itsensä kaltaisen luuserin silmiä ja onnetonta miehuutta miellyttääkseen. Sille on syynsä että tuokin vinkuja on yksin eikä se todellakaan ole naisten vika. 

Eiköhän syynä kumminkin ole se, että yhdestä naisesta kilpailee niin monta eri miestä. Yksikin kehui netissä, että saa päivittäin noin 300 uutta (mies)seuraajaa.

Miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon. Jos on ihminen tuo toisen elämään riittävästi hyvää niin aivan kaikilla on mahdollisuus pariutua. 

Pitää vain olla sellainen, että sitä hyvää toisen elämään tuo. 

Vierailija
71/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä osumilla tekee? Jokainen Tinderissä ollut nainen tietää että siellä on lukuisia miehiä jotka laittavat kaikki naiset oikealle kun eivät jaksa lukea näiden profiileja. Ei sata randomilla laitettua osumaa tarkoita yhtään mitään. Kukaan nainen ei kuvittele että nuo kaikki miehet oikeasti haluaisivat hänet.

Tän sanon ihan omasta kokemuksia. Tinderistä lähtö oli paras päätös pariutumista ajatellen. Olin siellä 4kk. Tuo vaikutti todella paljon, kävin treffeillä. Kiinnostuin Juhasta viestiteltiin. Sit iski ajatus pitäiskö katsoa Tinder? Kukas tämä Sami/ Jukka/ Petteri/ Mikko on? Eikä siitä haittaa ole jos käyn treffeillä.  Juha alkoi tuntua laimealta, sehän painostaa. Mut tää Mikko on nyt se.  Kunnes pitäiskö katsoa Tinder.

Vierailija
72/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some kiinni ja ulos. Muuta neuvoa ei tule. 

Vierailija
73/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sanon ihan omasta kokemuksia. Tinderistä lähtö oli paras päätös pariutumista ajatellen. Olin siellä 4kk. Tuo vaikutti todella paljon, kävin treffeillä. Kiinnostuin Juh

Itse en kyllä osaa yhtään katsella toisia jos olen ihastunut. Eihän sitä päässä silloin muu pyöri kuin se ihastuksen kohde. Minusta on ihan tervettä ettei tyydy sellaiseen johon ei ihastusta ole. 

Vierailija
74/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä nuorena iskettiin useita kertoja päivässä, niin myös kavereitani. Näin nelikymppisenäkin vielä ehkä noin kerran viikossa. 

Vierailija
75/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sanon ihan omasta kokemuksia. Tinderistä lähtö oli paras päätös pariutumista ajatellen. Olin siellä 4kk. Tuo vaikutti

Analysoin itseäni. Olen aika vaatimattoman näköinen nainen. Tuo huomion määrä sotki ajatuksia pahasti. En päästänyt itseäni ihastumaan ihmisiin joihin olisin ilman tinderiä ihastunut. Nyt kun vaikka Juha alkoi puhua että hän olisi all inn voisi poistaa tinderin. Mulle tuli pakokauhu ja toimin just toisella tapaa. Menin tinderiin missä odotti aina 10-20 uutta kaveria jotka eivät painkstaneet suhteeseen.

Vierailija
76/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä nuorena iskettiin useita kertoja päivässä, niin myös kavereitani. Näin nelikymppisenäkin vielä ehkä noin kerran viikossa. 

Tämä. Samalla tavalla niitä pillunvonkujia oli silloinkin, ja sitten valitsin puolisoksi sellaisen miehen joka oli kiinnostunut minusta ihmisenä. Typerät vonkujat saivat pakkeja silloinkin aina kun kaupungilla kävin, ja useita päivässä. Jos joskus aikuistuvat hieman korkeammalle tasolle kuin pelkkä pillu mielessä olevat, niin sitten pariutuvat sen jälkeen. 

Ne, jotka koskaan eivät kasvaneet ihmisiksi, jäivät yksin. 

Vierailija
77/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samalla tavalla niitä pillunvonkujia oli silloinkin, ja sitten valitsin puolisoksi sellaisen miehen joka oli kiinnostunut minusta ihmisenä. Typerät vonkujat saivat pakkeja silloinkin aina kun kaupungilla kävin, ja useita päivässä. Jos joskus aikuistuvat hieman korkeammalle tasolle kuin pelkkä pillu mielessä olevat, niin sitten pariutuvat sen jälkeen. 

Ne,

Saa olla melkoinen missi jos livenä vongataan yhtä paljon kuin netissä.

Vierailija
78/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sanon ihan omasta kokemuksia. Tinderistä lähtö oli paras päätös pa

Analysoin itseäni. Olen aika vaatimattoman näköinen nainen. Tuo huomion määrä sotki ajatuksia pahasti. En päästänyt itseäni ihastumaan ihmisiin joihin olisin ilman tinderiä ihastunut. Nyt kun vaikka Juha alkoi puhua että hän olisi all inn voisi poistaa tinderin. Mulle tuli pakokauhu ja toimin just toisella tapaa. Menin tinderiin missä odotti aina 10-20 uutta kaveria jotka eivät painkstaneet suhteeseen.

Juha ei ollut sinulle oikea jos koit että hän sinua painosti. Väistit luodin, onneksi olkoon. 

Sen oikean ihmisen kanssa kyllä haluaa suhteeseen. 

Vierailija
79/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että nuoret naiset eivät halua pariutua minun, wanhan kääwän, kanssa? Hmm, kyllä sen täytyy johtua somesta. Muita syitä en keksi.

Vierailija
80/148 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samalla tavalla niitä pillunvonkujia oli silloinkin, ja sitten valitsin puolisoksi sellaisen miehen joka oli kiinnostunut minusta ihmisenä. Typerät vonkujat saivat pakkeja silloinkin aina kun kaupungilla kävin, ja useita päivässä. Jos joskus aikuistuvat hieman korkeammalle tasolle kuin pelkkä pillu mielessä olevat, niin

Saa olla melkoinen missi jos livenä vongataan yhtä paljon kuin netissä.

Kauniita vongataan aivan joka paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi