Mä elän eurooppalaisessa todellisuudessa
Muutin jo nuorena pois Suomesta, vaikka rakastan kyllä Suomea yli kaiken. Halusin vain muutosta ja sille tielleni jäin.
Nyt mulla on ihana perhe eurooppalaisen suurkaupungin kupeessa ja ihana eurooppalainen suku, jossa illallispöydässä puhutaan kolmea kieltä. Ehkä myöhemmin kieliä tulee vielä lisääkin, kun paketti kasvavat ja tuovat omat rakkaansa mukaan.
Eilen kokkasin puoli päivää, että kaikki saisimme nauttia ihanasta ruoasta ja yhdessäolosta, ja istuimmekin sitten pöydässä melkein neljä tuntia.
Jotenkin nautin tästä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä elän laajemmassa kuin eurooppalaisessa todellisuudessa. Kaikkialla lähiympäristössäni raikaa lukuisia eri kieliä, suomen kieltä tosin aika vähän. Ihanat muiden maanosien ruokatuoksut tulevat jo ulko-ovella vastaan. Tylsät järjestyssäännöt hiljaisuusaikoineen on kumottu jo kauan sitten. Ja paljon muuta ihanaa kansainvälisyyttä.
Ap tässä taas hei! Minusta kaikki maailman hiekkaneggerit pitää tuoda tänne välittömästi ja opettaa heti kelagoldin tavoille. Toksiset kantismiehet kelpaavat vain maksamaan koko lystin.
Minäkin.
Asun Koillis-Euroopassa.
No nyt tämä 5ttä eri leikkelettä saanut on nousuut uusiin sfääreihin.
Mikä sinua estää valmistamasta kekriruokia?