Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä elän eurooppalaisessa todellisuudessa

Vierailija
09.11.2025 |

Muutin jo nuorena pois Suomesta, vaikka rakastan kyllä Suomea yli kaiken. Halusin vain muutosta ja sille tielleni jäin.

Nyt mulla on ihana perhe eurooppalaisen suurkaupungin kupeessa ja ihana eurooppalainen suku, jossa illallispöydässä puhutaan kolmea kieltä. Ehkä myöhemmin kieliä tulee vielä lisääkin, kun paketti kasvavat ja tuovat omat rakkaansa mukaan.

Eilen kokkasin puoli päivää, että kaikki saisimme nauttia ihanasta ruoasta ja yhdessäolosta, ja istuimmekin sitten pöydässä melkein neljä tuntia.

Jotenkin nautin tästä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjailetko, ettei Suomi olisi Eurooppaa?

Suomihan on hyvin amerikkalainen maa. Kaukana euroopasta sekä henkisesti että aineellisesti.

Suomesta puuttuu kokonaan kulttuuria ja tavat. Juhlapäivinä Cittari mainostaa kanan siipiä ja sipsejä.

Mikä sinua estää valmistamasta kekriruokia?

Vierailija
22/25 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän laajemmassa kuin eurooppalaisessa todellisuudessa. Kaikkialla lähiympäristössäni raikaa lukuisia eri kieliä, suomen kieltä tosin aika vähän. Ihanat muiden maanosien ruokatuoksut tulevat jo ulko-ovella vastaan. Tylsät järjestyssäännöt hiljaisuusaikoineen on kumottu jo kauan sitten. Ja paljon muuta ihanaa kansainvälisyyttä.

Ap tässä taas hei! Minusta kaikki maailman hiekkaneggerit pitää tuoda tänne välittömästi ja opettaa heti kelagoldin tavoille. Toksiset kantismiehet kelpaavat vain maksamaan koko lystin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin.

Asun Koillis-Euroopassa.

Vierailija
24/25 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää omassa kuplassaan.

Vierailija
25/25 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tämä 5ttä eri leikkelettä saanut on nousuut uusiin sfääreihin.