Suomalaiset tuhlaa makeisiin miljardin vuodessa - mikä on sun vuosibudjetti?
Menetkö pari sataa vuodessa vai enemmän
minulla menee 20-40 euroa per kk varmaan
Kommentit (15)
Pelkästään jouluna menee 200-300 suklaaseen
Oisko 10-30e. Lähinnä tummaa suklaata. Makeisia en juuri ostele ellei ole joku tulossa käymään.
Miten niin tuhlaa? Pitäisikö ostaa porkkanoita?
Ei mene kahta sataa vuodessa. Hyvin harvoin tulee ostettua mässyä. Alle sataseen jää ilman muuta.
Makeiset ja tupakat pois kioskeista!
menee mikä menee, ferrerot msaksaa halvimmillaan nyt 12,95, muutama loota hankittu odotellaan hinnanlaskua eräässä kaupassa. Viimevuonna ei ollut hintaa kuin 9 e...muulloin ei osteta karkkeja
Menee ehkä sellaiset pari kymppiä per viikko. Eli varmaan noin tonni vuodessa. Sokerikoukussa olen, myönnetään
Ostan vierasvaraksi yleensä suklaa- ja lakupatukoita. Niihin varmaan menee joku 5 euroa kuukaudessa. Jouluksi ostan suklaata pari kalliimpaa rasiaa. Ehkä vuosibudjetti on 100e.
Olen ollut aivan hirveä karkin, jäätelön ja sipsin syöjä vielä kaksi vuotta sitten. Meni välillä reilu 10e viikossa noihin. Enää ei tee mieli.
Ei tunnu missään miljardit. SDP järjesti namia kaikille
Professori Ylelle: Lasku Uniperista veronmaksajille jopa yli 10 miljardia euroa | Verkkouutiset https://www.verkkouutiset.fi/a/professori-ylelle-lasku-uniperista-veron…
Noin 150e vuodessa menee muksujen karkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Makeiset ja tupakat pois kioskeista!
Tupakkatehtaita ei ole Suomessa.
Karkkitehtaita on.
Sanoisin, että suomalaiset karkit maailmalle. Vähänhän niitä jo saatiin New Yorkissa nousuun ainakin pienessä piirissä, mutta kyllähän nämä suomalaiset, oikeasti makua sisältävät karkit pitäisi tosissaan viedä maailmalle.
Nolla euroa. Tuotinko pettymyksen?