Näittekö Lola Odusogan ja Lotta Backlundin esiintymisen Huomenta Suomessa nyt aamulla?
Olivatpa kylmiä ja tylyjä naisia. Ovatkohan he olleenkaan selvillä siitä, millaisia jalokiviä itse ovat tuossa iässä? Miten voi olla niin sokea omalle itselleen?
Kommentit (33)
Näin. Minusta oli neutraali haastattelu. Ei tullut yhtään kylmää fiilistä.
Mutta vanha psykologinen totuushan on, että emme näe ihmisiä sellaisina kuin he ovat, vaan sellaisina, millaisia me itse olemme.
Onpa nelonen typerä totuus. Näet siis itsesi neutraalina kun miehiä haukutaan?
Vierailija kirjoitti:
Onpa nelonen typerä totuus. Näet siis itsesi neutraalina kun miehiä haukutaan?
Miten he haukkuivat miehiä? En ehkä kuullut koko haastattelua, mutta kun kuulin, niin he vain esittivät toiveita, millaisista miehistä itse pitävät.
Lolalla on kyllä melkoiset. Kulmunit jää toiseksi.
Ylimielisen oloisia olivat. Vikaa eivät näe itsessään, vain miehissä. Nämä eivät ole niitä persoonia, joilla liitot kestää vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Lolassa on kyllä naista miehelle yllin kyllin
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen oloisia olivat. Vikaa eivät näe itsessään, vain miehissä. Nämä eivät ole niitä persoonia, joilla liitot kestää vuosikymmeniä.
Eivät olleet ylimielisen _oloisia_. Puhuivatko he ylimielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Silikoonit!
Kyllä olivat myös minun mielestäni ylimielisiä ja pitivät itseään varsinaisena saaliinaa. Molemmilla melko paljon iän tuomaa painolastia vartalon ympärillä ja katkeruus kuuluu jutuista. Eivät ehkä itsekään aivan helmiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olivat myös minun mielestäni ylimielisiä ja pitivät itseään varsinaisena saaliinaa. Molemmilla melko paljon iän tuomaa painolastia vartalon ympärillä ja katkeruus kuuluu jutuista. Eivät ehkä itsekään aivan helmiä enää.
Kyllä ylipainoinen tai iäkäs saa myös asettaa vaatimuksia. Itsehän ne seuraukset kantaa, löytyykö sellaista, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Katkeran oloisia ylipainoisia naisia näytti olevan
Eikö ylipainoisilla ole oikeus omiin mielipiteisiin? Unohditko nyt kehorauhan ja sivistyneisyyden?
Minä tunnen monia todella hoikkia, jotka melkein tukehtuvat katkeruuteensa, mutta heilläkin voi olla vaikka mitä pettymyksiä ja kaltoinkohtelua menneisyydessään.
Vieläkö tänä päivänä tuijotetaan ulkonäköä, kommentoidaan siitä ja näytetään se oma alatasoinen tyhmyys näin selvästi? Oliskos sinullakin itsesi kehittämisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ylipainoisilla ole oikeus omiin mielipiteisiin? Unohditko nyt kehorauhan ja sivistyneisyyden?
Minä tunnen monia todella hoikkia, jotka melkein tukehtuvat katkeruuteensa, mutta heilläkin voi olla vaikka mitä pettymyksiä ja kaltoinkohtelua menneisyydessään.
Vieläkö tänä päivänä tuijotetaan ulkonäköä, kommentoidaan siitä ja näytetään se oma alatasoinen tyhmyys näin selvästi? Oliskos sinullakin itsesi kehittämisen paikka?
Olen heitä reilusti vanhempi eikä mulla ole koskaan ollu varaa syödä itseäni ylipainoiseksi. Pitää olla melko varakas eteenkin nykyisillä hinnoilla että on varaa lihoa noinkin paljon ja pitää ylipainoa yllä.
Miksi puutut muiden painoon tai ulkonäköön? Ovatko he tulleet ovellesi rahaa pyytämään? Jos eivät, niin pidä huoli omista asioistasi.
Täällä sinä haukut jotain itsellesi tuntematonta ja tietenkin anonyymina, puskista huudellen. Olet nolo.
Nuo naiset taitavat kuitenkin tehdä omat rahansa omalla työllään. Lolallakin on huikea ura. Yksi upeimmista misseistämme.
Olen kyllästynyt julmuuteen, jolla ylipainoisia tai jopa normaalipainoisia naisia moititaan. Heittävätkö täällä kirjoittavat henkilöt yhtä moukkamaisia kommentteja omille rakkailleen ja läheisilleen?
Mitä ne sitten sanoivat siinä ohjelmassa ? Uhriutuivat kun nuoret timmit uraohjukset eivät ole kiinnostuneet lihavista viisikymppisistä äksyistä naisista ?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joku tuossa edellä totesikin että meillä on taipumus nähdä muut ihmiset sellaisina kuin itse olemme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heitä reilusti vanhempi eikä mulla ole koskaan ollu varaa syödä itseäni ylipainoiseksi. Pitää olla melko varakas eteenkin nykyisillä hinnoilla että on varaa lihoa noinkin paljon ja pitää ylipainoa yllä.
Pannaria pellillinen, pari euron lenkkiä, pottuja, riisiä, makaronia, halpisranuja, eiköhän ala kilot kertyä, kun mussuttaa. Ja aika halvalla lähtee. Punalappuisena saa nykyään jopa maitoa.
En pidä kummastakaan,tyhjän puhujia 🤫
Vierailija kirjoitti:
Lola otti silarit aikoinaan. Oli juttua ja kuvia lehdissä.
Ei. he haukkuivat miehiä, kun eivät osaa puhua tunteista yhtä taitavasti kuin he itse.