Kävikö Petteri huumetesteissä Ruisrockin jälkeen?
Eipä muuten mutta kävihän Sannakin huumetesteissä silloin elokuussa 2022:
"Pääministerin viime perjantaina tehdyn huumetestin tulos tuli tänään, ja se oli negatiivinen. Testistä ei löytynyt huumausaineita. Hän maksoi huumetestin kustannukset itse, valtioneuvoston kansliasta tulleessa tiedotteessa kerrotaan."
Ja jos Petteri ei olisi yleisen käsityksen, luulojen ja huhujenkaan perusteella ns. huumeheikki, olisihan se PEth-alkoholitesti kuitenkin sitten voitu tehdä varmuuden vuoksi, eikö?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei, eikä Petterin bilenaiset näyttäneet somekuvassa pikkutunneilla tissejään. Sekös aapeetä jurppii vai?
Jos se näytti jotain muuta...
Eihän huumekoiraakaan kutsuttu Sannulin kokoustiloihin...
Kaikki ministerit ja kansanedustajat joka kk huumeseula ja puhallutus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän huumekoiraakaan kutsuttu Sannulin kokoustiloihin...
Olitko mukamas paikalla, taidat olla itse käyttäjä, mitäpä polttelet?
Vierailija kirjoitti:
Sannuli odotteli niin kauan että aine ei näkynyt testissä. Turhaan sitä viikko käytön jälkeen etsitään, meni jo
Älä viitsi valehdella, sinäkö tiedät milloin jäljet eivät näy, ilmeisesti olet itse käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännön pitäisi olla sellainen, että jos yksikin täysivaltainen äänioikeutettu täyttä kansalaisluottamusta nauttiva kansalainen vaatii pääministerille huume- tai dopingtestiä, siihen olisi pääministerin kanslian suostuttava viipymättä.
Paljon muuta ei sitten ehtisi tekemäänkään.
So fuc*ing what?
Petteri ei näytä kannabispiikin ottaneelta eikä hänestä ole videota jossa jauhojengi juhlii taustalla.
Petteri ei palannut Turusta virka-autolla kuten Sanna aikoinaan, joten voidaanko tästä nyt päätellä mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannuli odotteli niin kauan että aine ei näkynyt testissä. Turhaan sitä viikko käytön jälkeen etsitään, meni jo
Älä viitsi valehdella, sinäkö tiedät milloin jäljet eivät näy, ilmeisesti olet itse käyttäjä.
Googlesta löytyy ja se on n.24h. Oletpa typerä
Vierailija kirjoitti:
Sanna elää päässäsi 24/7, eikö sinulla ole muuta elämän tarkoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketju olekaan Sannulista?
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei näytä kannabispiikin ottaneelta eikä hänestä ole videota jossa jauhojengi juhlii taustalla.
Se kulkee naisten alusvaatteet päällä illan hämärtyessä, salaisella vip klubilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kulkee naisten alusvaatteet päällä illan hämärtyessä, salaisella vip klubilla.
Se ei ole laitonta.
Petsku tykkää viinaksista, tulevaisuudessa peukusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet typerä, jauhat tätä samaa paskaa päivästä toiseen. Google ei ole mikään tietotoimisto, sinne voi kuka tahansa ladata mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa katsoa hakukoneesta tai kysyä tekoälyltä? Mene hoitoon
Sinäkö jo olet, eipä ole terapia sinua auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet typerä, jauhat tätä samaa paskaa päivästä toiseen. Google ei ole mikään tietotoimisto, sinne voi kuka tahansa ladata mitä vain.
Eihän noi tyhmää ihmistä olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketju olekaan Sannulista?
Sinulla Sanna elää 24/7 päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Bile-Petteristäkin twerkkauskuvia jossain?
Ei voi olla. Jos olisi, maailma olisi mennyt rikki. Säpäleiksi.
Petteri jo pienenä leikki junaradalla.