Onko teistä joku ollut putkassa tai vankilassa?
Jotenkin kiihottaa ajatus joutua käsiraudoissa teljetyksi selliin joksikin aikaa niin ettei itse tiedä milloin sieltä vapautuisi. En vain halua saada mitään merkintöjä, joten fantasiaksi jää, kutta olisi kiva kuulla kokemuksia onko se ihan kauheaa vai voisiko se oikeasti olla ainakin hetken fantasian täyttymys?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkinta vankeus on vielä parempi. Pääsee ruumiintarkastukseen. Siellä kaivetaan peräaukkoa myöten ja alasti pitää riisua.
Olin joskus parikymppisenä, alasti riisumisen jälkeen oli kehonsisäinen tarkastus minkä teki lääkäri. Tutki myös peräaukon ja suolen sormin.
Katsoivatko vartijat vieressä? Puetaanko sen jälkeen suoraa vangin vaatteet päälle?
Tutkintavankeudessa olin pari vrk:tta. En keksiny pyytää esim lukemista tms ajankulua niin siellä peiton alla koitin salaa itseäni tyydyttää. En nyt niin ajatellu varmaan sitä tilannetta vaan jotain omaa fantasiointia. En tiiä onko mun puuhia kukaan kameroista kyttäilly
Sen ruumiintarkastuksen jälkeen olis kyllä tehny mieli runkata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ketään käsirautoihin täällä laita, ellet riehu kovasti.
Höpö, ei tartte edes riehua. Vähän olin kovaäänisesti eri mieltä asiasta ja kun laitettiin autoon niin potkaisin ovea, jonka jälkeen minut laitettiin mahalleen ja nilkat ja ranteet kytkettiin yhteen. Tais poliisit caan haluta alistaa nuorta tyttöä. Yön ja puoli päivää jouduin olemaan vähissä vaatteissa putkassa. Päällä oli oikeasti puoli avoin toppi, sukkanauha sukat ja 30cm pitkä mekko. Raudoista sentään päästettiin kun lupasin olla "kiltisti"
Ei ollut yhtään seksikäs tai fantasioitunut olo 😡
En ole ollut putkassa mutta erään miehen "seksi leluna" viikonlopun mökillä" Ainoat vaatteet oli päälleni jätetyt seksihepeneet ja olin yli 50h, koko ajan tavalla tai toisella kahlittuna. Oli ihan kiihottavaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkinta vankeus on vielä parempi. Pääsee ruumiintarkastukseen. Siellä kaivetaan peräaukkoa myöten ja alasti pitää riisua.
Olin joskus parikymppisenä, alasti riisumisen jälkeen oli kehonsisäinen tarkastus minkä teki lääkäri. Tutki myös peräaukon ja suolen sormin.
Katsoivatko vartijat vieressä? Puetaanko sen jälkeen suoraa vangin vaatteet päälle?
Eivät, ei siinä huoneessa ollut kuin minä ja tutkiva lääkäri. Vaatteet oli omat.
Monestikin nuorena tuli jouduttua putkaan ja ihan aiheettomasti. Pienellä paikkakunnalla jouduin jotenkin virkavallan hampaisiin ja jos meitä oli esim. viisi hlöä kallioilla juomassa kuoharia tai siideriä, niin olin ainoa joka vietiin putkaan vaikka en varmasti ollut eniten humalassa porukasta. En myöskään käyttäytynyt epäasiallisesti.
Ei ollut kiihottavaa eikä yhtään seksikästä, varsinkin kun tiesi mitä odottaa, kun oli tuon aiemmin kokenut. Pari kertaa meni hermo ja minäkin olen siis kokenut tuon kädet nilkkoihin kiinnityksen, niin kuin joku aiemmin mainitsi kokeneensa. Noin kun vielä kannetaan autoon ja sieltä pois, niin aika pahat jäljet jää ranteisiin ja nilkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Monestikin nuorena tuli jouduttua putkaan ja ihan aiheettomasti. Pienellä paikkakunnalla jouduin jotenkin virkavallan hampaisiin ja jos meitä oli esim. viisi hlöä kallioilla juomassa kuoharia tai siideriä, niin olin ainoa joka vietiin putkaan vaikka en varmasti ollut eniten humalassa porukasta. En myöskään käyttäytynyt epäasiallisesti.
Ei ollut kiihottavaa eikä yhtään seksikästä, varsinkin kun tiesi mitä odottaa, kun oli tuon aiemmin kokenut. Pari kertaa meni hermo ja minäkin olen siis kokenut tuon kädet nilkkoihin kiinnityksen, niin kuin joku aiemmin mainitsi kokeneensa. Noin kun vielä kannetaan autoon ja sieltä pois, niin aika pahat jäljet jää ranteisiin ja nilkkoihin.
Tehtiinkö kropan tarkistus kopeloimalla tissejä ja haaroväliä 🤔
En vankilassa mutta suljetulla psykiatrisella osastolla. Tulotarkastuksessa riisuttiin päällysvaatteet ja vastaanottava hoitaja vei lääkärinhuoneeseen jossa tutkittiin hanska kädessä suun sisältä. Siellä riisuttiin myös alasti.
Vierailija kirjoitti:
En vankilassa mutta suljetulla psykiatrisella osastolla. Tulotarkastuksessa riisuttiin päällysvaatteet ja vastaanottava hoitaja vei lääkärinhuoneeseen jossa tutkittiin hanska kädessä suun sisältä. Siellä riisuttiin myös alasti.
Minä haluan myös tuollaiseen mikäli lääkäri on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri väitti että häneltä tutkittiin myös sukuelimet ja peräaukko, katsoivat ettei ollut mukana mitään vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrisella ei tutkita pimppiä eikä pyllyä. Siellä on perus setti; alasti, kyykkyyn ja yski. Siellä ei ole oikeutta työntää sormia kenenkään reikiin. Sori jos pilasin fantasioinnit.
Mutta jos epäilevät siinä kyykyssä sisällä olevan jotain viedään lääkärin tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vartijat katsoisi vieressä kun lääkäri tutkii pyllyn ja pimpin?
Suomessa ei ihan 100% varmasti tutkiskella pimppejä ja pyllyjä missään tilanteessa paitsi lääkärissä, ja sielläkin vain jos olet itse hakeutunut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ihan 100% varmasti tutkiskella pimppejä ja pyllyjä missään tilanteessa paitsi lääkärissä, ja sielläkin vain jos olet itse hakeutunut sinne.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000003055480.html
Kyllä niitä tutkitaan ja varsinkin aiemmin on tutkittu
Sitte vaatteet pois. Kumartukaa eteen levittäkää Jalkanne ja sitten oikein reipas pyllistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000003055480.html
Kyllä niitä tutkitaan ja varsinkin aiemmin on tutkittu
Hs:n uutinen on vuodelta 1991, jonka jälkeen maailma on muuttunut paljon. Mm. röntgenlaite on keksitty, joten ikävä tuottaa pettymys peppu miehille.
Ei sellissä olla koskaan käsiraudoissa vaan ne kuuluvat pidätyksen ja kuljetuksen turvatekijöihin.
Kiitos kun aloitit Mun puolesta tämmöisen ketjun. Olin just tekemässä samanlaista aloitusta