Auton sisätilanlämmittimen vaihto
Haluaisin vaihtaa mun auton sisätilanlämmittimen tehokkaampaan. Ongelma on, etten löydä pistorasiaa mistään! Defan lämmittimen johto menee hanskalokeron alle. Purin sen verran että näin sen johdon kiemurtelevan siellä hanskalokeron alla olevassa tilassa ja menevän sitten niin korkealle, ettei mun käsi enää yltänyt sinne asti. Onko tuollainen sitten ihan kiinteästi kiinni autossa? Mulla ei oo ikinä aiemmin ollut autoa jossa sisätilanlämmitintä ei kytkettäis töpselillä pistorasiaan. Ja tuo on ihan perus sähkökäyttöinen lämmitin.
Pyydän, ei vinoiluja tähänkin ketjuun. Ihan oikeasti kysyn tuota.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihdeillä johto poikki. Uuden lämppärin johto myös poikki ja yhdistät johdot 👍
Älä ehdota edes vitsillä johtojen poikkasua. Noi on pahimipia tee-se-itse viritysiä, mitä voi olla. Tietyissä tilanteissa voi olla ihan ok, mutta ei siinä, että johdoissa kulkee 230V -jännite. Mikäli itse tarvinnut yhdistää johtoja toisiinsa, niin teen sen juottamalla, ja lopulta kutistesukkaa päälle.
Ei ei ei ikinä juoteta verkkovirtaliitoksia. Ethän juottaisi jatkojohtoakaan.
Noita adaptereja ei tahdo löytyä niinpäin että liitännät ois Schuko-Termini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihdeillä johto poikki. Uuden lämppärin johto myös poikki ja yhdistät johdot 👍
Älä ehdota edes vitsillä johtojen poikkasua. Noi on pahimipia tee-se-itse viritysiä, mitä voi olla. Tietyissä tilanteissa voi olla ihan ok, mutta ei siinä, että johdoissa kulkee 230V -jännite. Mikäli itse tarvinnut yhdistää johtoja toisiinsa, niin teen sen juottamalla, ja lopulta kutistesukkaa päälle.
Ei ei ei ikinä juoteta verkkovirtaliitoksia. Ethän juottaisi jatkojohtoakaan.
Eikä taida siirrettävään laitejohtoon saada edes jatkosta tehdäkään. Muutakuin johdon päähän pistorasia ja jatko-osassa pistotulppa jotka liittyy pistorasiaan.
Antaako se 220v vaihtosähköä?