Mitä lahjaksi vaativalle anopille?
Onneksi en tosin ole näkemässä, kun hän avaa paketin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Taisi tässä ketjussa ap:llä pilkka kolahtaa omaan nilkkaan.
Kannatan sitä, että joululahjaksi säästät anoppia omalta seuraltasi joulunpyhien ajan.
On kyllä rasittava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hotellimatka Pariisiin.
Laivalippuun olisi varaa, mutta eikai hän nyt yksinään sinne.. 🤔 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tässä ketjussa ap:llä pilkka kolahtaa omaan nilkkaan.
Kannatan sitä, että joululahjaksi säästät anoppia omalta seuraltasi joulunpyhien ajan.
On kyllä rasittava tyyppi.
Sähän se minut tunnetkin. Oikein parin kommentin perusteella. Ap
Niistä kommenteista saa jo aika hyvän kuvan.
No se on ihan sama, mitä joku ventovieras ajattelee.. Ap
Aikuinen ihminen jolla on jo kaikkea, tarvitseeko lahjoja? Tee itse sinappia, leivo pikkuleipiä tai joku kuivakakku. Kudo lapaset tai villasukat. Anna joku lahjakortti hemmotteluhoitoon. Tai töräytä suoraan: "Olet maailman paras anoppi."
Itse ostan lahjakortin prismaan (tai johonkin muuhun kauppaan) ja sievän kortin (naurakaan vain). Saa sillä hankkia itselleen sellaista mistä tykkää. Olenkin sanonut omalle anopilleni, että olen tosi huono lahjan antaja. Näin vältymme molemmat pettymyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaativalle anopille pitäisi ostaa lahja? Hän on ihan yhtä tyytymätön mihin tahansa lahjaan kuin siihenkin, että ei saa mitään lahjaa.
Miniä (minäkin aikanaan) pääsee itse paljon vähemmällä, kun anoppi (tai kuka tahansa) on tyytymätön siihen, että ei saa lahjaa ollenkaan kuin huonon lahjan vuoksi. Säästyy ainakin lahjan hankkimisen vaivalta ja sen moittimisen aiheuttamalta harmilta.
Onneksi anoppi ei näe, kun miniä tyytymättömänä availee häneltä saamansa lahjan. Olette oiva pari.
Olisko jalalla poljettava lääkeruisku sopiva lahja?
Vinkkeli pora, sillä on hyvä kaikertaa reikiä.
Niinpä Ap