Alle vuosi naimisissa ja nyt jo tuntuu, että elämme kuin käsikirjoitetussa kulissielämässä
Kaikille ulospäin me olemme täydellinen pari. Asumme uudessa omakotitalossa kauniaisissa, matkustamme säännöllisesti, auto on uusi ja hymyilemme joka kuvassa. Silti kotona tunnelma on jäätävä. Emme riitele, mutta emme oikein elä yhdessäkään. Lähinnä esiinnytään.
Mies tekee pitkää päivää ja on jatkuvasti "liikematkalla". Aina aasiassa tai etelä-amerikassa. Itse teen etätöitä, pidän kodin siistinä ja laitan kauniita kuvia someen, jotta tuttavat eivät huomaisi mitään. Totuus on, että nukumme eri huoneissa ja keskustelut ovat lähinnä käytännön asioita: kuka käy kaupassa, kuka maksaa mitäkin laskuja.
Ystävät ihailevat meitä ja puhuvat "teidän täydellisestä suhteesta". En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun mies ei ole koskenut minuun kolmeen kuukauteen. Hän väittää olevansa stressaantunut ja väsyneen oloinen. Minä taas en jaksa enää yrittää herättää häntä eloon.
En osaa sanoa, missä vaiheessa rakkaus muuttui näytelmäksi. En halua vielä luovuttaa, mutta samalla mietin, onko mitään jäljellä, jos kaikki perustuu kulissiin.
Onko muilla ollut tällaista?
Kommentit (33)
Onhan tuo itsessään todellinen ilmiö. Naimisiinmeno käynnistää kaikenlaisia asetuksia päässä, ja sitten petytään kun toinen ei osaa näytellä rooliaan. Meidän suhteen se tuhosi lopullisesti vasta 20 vuotta myöhemmin, ja se oli kyllä aika haaskattua aikaa. Emme osanneet toimia mitenkään toisin, ehkä se olisi onnistunut jos joku olisi huomauttanut tästä ilmiöstä ja käskenyt ravistaa roolit harteilta ja kohdata toisensa oikeasti ennen kuin katkeruus kivettyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen työssä, vaimo on erinäisistä syistä kotona. Muutama lapsi.
Olemme olleet yhdessä noin 25 vuotta
Olen reipas 47 v mies.
Siis häh ?
Meillä on pisin tauko seksistä ollu vaimon synnytyksen jälkeen pari viikkoa.Varottiin silloin kun oli ensi synnyttäjä.
Joka vuosi rakastellaan 200-250 kertaa.
Kun eihän avioliitto ole onnellinen jos rakastelee vaikka 50 kertaa vuodessa.
Eri asia jos on yli 70 v ikää.
Se on nuorena nussittava kun ei sitä sitten vanhempana tehdä enää niin usein.
siitä puhe mistä puute
Eroan sinä päivänä kun rakastelemme keskimäärin alle 3 kertaa viikossa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaa kirjoittaa noin tunnistettavasti teistä. Noilla specseillä.
Oletettavasti tämä on vain satuilua, mutta jos ei, niin oletatko että et tule tunnistetuksi?
Kirjoittaja voi olla joku tuttavakin, joka haluaa satuilla.
Satutäti "Kauniaisista" satuilee. Voisit olla ehdolla satutätien vuoden Finlandia-ehdokkaaksi! Hah haaa
Aloitus on provo. Tuossa on niin monta yksityiskohtaista tietoa, kuten Kauniainen, uusi omakotitalo, mies töissä Aasiassa, nainen etätöissä, että ei kukaan noin tunnistettavasti kertoisi omasta elämästään.
Mutta voidaan tästä silti puhua, että joo, on varmasti näitä kulissiliittoja. Siksi tulee näitä julkkisten yllätys eroja kuten Janni hussi ja Joel Harkimo.
Vierailija kirjoitti:
Satutäti "Kauniaisista" satuilee. Voisit olla ehdolla satutätien vuoden Finlandia-ehdokkaaksi! Hah haaa
Enemmänkin olisi huoli-ilmoituksen ja lasun paikka. 😉
Vierailija kirjoitti:
VMP jopa provoksi.
Todellakin, sitä ihteään.
Onhan noita omituisia suhteita.
Munkin yhden tutun parisuhde on vähintään kummallinen. Naimisissa ovat ja yksi lapsi, molemmat "hienoissa" töissä. Nainen on ilmeisesti vähän tarkemman oloinen, ei siedä hajusteita, vegaani yms. Mies sitten nähtävästi tossuilee kotona ja töihin tullessa kaataa pullollsen löyhkää niskaansa, käryyttelee lihaa liedellä, sotkee ja huutaa kovaäänisesti yms.
Ihan ihme menoa. Varmaan tosi kiva parisuhde heillä.
AP jaksaa suoltaa näitä tarinoita. Edellinen otsikoitu samalla aloituksella, siinä tarinassa miehellä ei seiso, koska tupakoi ja lapsia kuitenkin haluttais saada. Ei tää ihminen ole terve.
Kröhöm....tarinapussi on auki....
https://www.vauva.fi/keskustelu/6284319/alle-vuosi-naimisissa-ja-nyt-jo…
Jos ap haluat jatkaa suhdettanne, sun on vaan pakko jaksaa jatkaa suhteen elvyttämistä omalta puoleltasi. Et voi tehdä mitään miestäsi muuttaaksesi, voit tehdä vain oman osuutesi.
Meillä mies on sellainen, että varsinkin, kun hänellä on joku väsyttävä vaihe meneillään esim. töissä, lapsiarjessa tmv. niin hän etääntyy.. ei kosketa, eikä huomioi minua, on kireä. Vaikka se tuntuu pahalta, minä jatkan silti. Minä kosketan häntä, hakeudun hänen kainaloonsa, ehdotan yhdessä oloa jne. Välillä sydän itkee verta, kun en saa vastakaikua, mutta jossain vaiheessa mies lähtee taas leikkiin mukaan.. On taas mukana kosketuksessa jne. Tähän mennessä aina on toiminut. Jos suhde jossain vaiheessa kosahtaa, niin ei ainakaan siitä syystä, että en itse yrittänyt, en tehnyt kaikkeani.
Varmaan kannattaa kirjoittaa noin tunnistettavasti teistä. Noilla specseillä.
Oletettavasti tämä on vain satuilua, mutta jos ei, niin oletatko että et tule tunnistetuksi?