Alle vuosi naimisissa ja nyt jo tuntuu, että elämme kuin käsikirjoitetussa kulissielämässä
Kaikille ulospäin me olemme täydellinen pari. Asumme uudessa omakotitalossa kauniaisissa, matkustamme säännöllisesti, auto on uusi ja hymyilemme joka kuvassa. Silti kotona tunnelma on jäätävä. Emme riitele, mutta emme oikein elä yhdessäkään. Lähinnä esiinnytään.
Mies tekee pitkää päivää ja on jatkuvasti "liikematkalla". Aina aasiassa tai etelä-amerikassa. Itse teen etätöitä, pidän kodin siistinä ja laitan kauniita kuvia someen, jotta tuttavat eivät huomaisi mitään. Totuus on, että nukumme eri huoneissa ja keskustelut ovat lähinnä käytännön asioita: kuka käy kaupassa, kuka maksaa mitäkin laskuja.
Ystävät ihailevat meitä ja puhuvat "teidän täydellisestä suhteesta". En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun mies ei ole koskenut minuun kolmeen kuukauteen. Hän väittää olevansa stressaantunut ja väsyneen oloinen. Minä taas en jaksa enää yrittää herättää häntä eloon.
En osaa sanoa, missä vaiheessa rakkaus muuttui näytelmäksi. En halua vielä luovuttaa, mutta samalla mietin, onko mitään jäljellä, jos kaikki perustuu kulissiin.
Onko muilla ollut tällaista?
Kommentit (33)
Kumpikin on päättänyt näytellä kulisseja. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei muut ei jaksa tarinoida tuollaisia satuja palstalle.
Mansen pakkomielteinen satusetä vauhdissa näin isänpäivän aattona. Taitaa häpeä ja syyllisyys omista teoistaan ajaa tarinoimaan tänne mammapalstalle.
Jos tärkeintä parisuhteessa on hienot kulissit, niin olette onnistuneita.
On. Tosin oltiin rutiköyhiä eikä ollut mitä esitellä. Vielä kurjempi niin? Toisaalta helppo erota. Siihen se teilläkin johtaa.
Nuoret, älkää naiko niitä järkivalintojanne. Nuori EI osaa valita järjellä.
Onko ap naarasnalkutin joka pitää shampoot ja muutkin asiat sotilaallisessa järjestyksessä?
Olen työssä, vaimo on erinäisistä syistä kotona. Muutama lapsi.
Olemme olleet yhdessä noin 25 vuotta
Olen reipas 47 v mies.
Siis häh ?
Meillä on pisin tauko seksistä ollu vaimon synnytyksen jälkeen pari viikkoa.Varottiin silloin kun oli ensi synnyttäjä.
Joka vuosi rakastellaan 200-250 kertaa.
Kun eihän avioliitto ole onnellinen jos rakastelee vaikka 50 kertaa vuodessa.
Eri asia jos on yli 70 v ikää.
Se on nuorena nussittava kun ei sitä sitten vanhempana tehdä enää niin usein.
Eroan sinä päivänä kun rakastelemme keskimäärin alle 3 kertaa viikossa
Olen ehkä moukka kun en osaa tyylikkäästi pitää kulisselja yllä vaan jokainen jolla on korvat saa kuulla jos jotain on perheessäni tai ihmsisuhteissani vikana. Mutta ainakaan en elä valheessa.
Jotenkin tuntuu, että olette olleet yhdessä 4-5 vuotta.
Kaikki ne ketkä on ensiksi seurustelleet 10v tai vähän yli ja sit mennyt naimisiin, niin ne kaikki on edelleen yhdessä iilman ongelmia. Ne ketkä oli seurustellut 1-5v ja naimisiin, niin ne kaikki on eronneet..
Tämä on siis omasta kaveripiiristä tehty havainto.
Mies on työmatkoilla Aasiassa ja etelä-amerikassa ja nukutte eri huoneissa ? Aivan varmasti nukutte jos et ole mukana. Mies ei siis naimisiin menoa käynyt työmatkoilla eikä ollut koskaan jetlagia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansen pakkomielteinen satusetä vauhdissa näin isänpäivän aattona. Taitaa häpeä ja syyllisyys omista teoistaan ajaa tarinoimaan tänne mammapalstalle.
Pohjasakkaa on.
Jospa onkin niin että tämä kuvitteellinen mies hakee intohimoiset kuumat kosketukset muualta. Mutta sehän ei kuulu muille millään tavalla eikä minkään vertaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Olen työssä, vaimo on erinäisistä syistä kotona. Muutama lapsi.
Olemme olleet yhdessä noin 25 vuotta
Olen reipas 47 v mies.
Siis häh ?
Meillä on pisin tauko seksistä ollu vaimon synnytyksen jälkeen pari viikkoa.Varottiin silloin kun oli ensi synnyttäjä.
Joka vuosi rakastellaan 200-250 kertaa.
Kun eihän avioliitto ole onnellinen jos rakastelee vaikka 50 kertaa vuodessa.
Eri asia jos on yli 70 v ikää.
Se on nuorena nussittava kun ei sitä sitten vanhempana tehdä enää niin usein.
Eroan sinä päivänä kun rakastelemme keskimäärin alle 3 kertaa viikossa
Miehet 🙄 Liikkuuko teillä mitään muuta päässä? Siis yläpäässä.
Vierailija kirjoitti:
VMP jopa provoksi.
AP kasannut kaikki pakkomielteensä avaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä moukka kun en osaa tyylikkäästi pitää kulisselja yllä vaan jokainen jolla on korvat saa kuulla jos jotain on perheessäni tai ihmsisuhteissani vikana. Mutta ainakaan en elä valheessa.
Sama. Tai jos onnistunkin pitämään suuni kiinni, kyllä v*tutus naamasta näkyy ja kauas. Viime vuodet meillä mennyt kyllä tosi hyvin. Mietin joskus että mahtavatkohan ihmiset ajatella että meilläkin on kulissia. Noh, ihan yks hailee mulle.
toi on niin totta monessa perheessä, et ole ainoa