Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos olisi lsuantai-ilta vuonna 1995! niin mitä pukisit yllesi lähtiessäsi illanviettoon?

Vierailija
08.11.2025 |

Minne menisit? Mitä söisit/joisit? 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avoliitossa, enkä lähtisi ulos. Mutta ensi vuonna olisin jo sinkku 🤩 ja pukisin lyhyen samettimekon, missä on koko matkan pitkä vetoketju edessä. Väri on vihreä, joten ei ole niin prostituoitu look, kuin voisi kuvitella. Korot 12cm, spice girls -tyyppiset kengät, joissa on paksu pohja. Laukusta ei ole muistikuvia. 

Vierailija
62/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin kavereiden kanssa kotipitäjäni paikalliseen ravintolaan bilettämään ja joisin siellä Linda-siideriä ja persikkalonkkua. Päälle pukisin valkoiset levikset, mustan paitapuseron jossa värikkäitä kukkia, nilkkabootsit ja nahkatakki. Hiukset on värjätty ajan muotivärillä kuparinpunaruskeiksi ja meikkiä laitan tietysti. Kynnet on lakattu Yves Rocherin kynsilakalla luumunpunaisiksi. Käsilaukkua en käyttänyt, lompakko vain mukaan. Olisin 19-vuotias, nuori ja kaunis.

Muuten ok, mutta Linda-siideriä alettiin myydä vasta 1997.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut 50 v. silloin. Karseita laatikkomallisia bleisereitä "aikuisille naisille" pikkujouluhulinoihin.

Mä en muista yhtään, miltä 50-vuotiaat näytti tuolloin, vaikka mun äiti oli sen ikäinen tuolloin. Sen täytyi olla jotain seinätapettiin sointuvaa. Anteeksi, äiti.

Eiköhän Youtubesta voi katsella Onnenpyöriä, Tuttu Juttu Show -ohjelmia yms. tuolta ajalta. Se ikäluokka on tänä vuonna 80 v.

Olin ammattikoulussa noihin aikoihin ja luokallani oli lamasta johtuen useampia aikuisopiskelijoita. Vanhin heistä oli 53-vuotias ja näytti ihan mummolta! Vaatteetkin hänellä oli tosi rouvatyyliä. Jos vertaa nykyajan viiskymppisiin, niin vanhan näköisiä olivat silloin.

Vierailija
64/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin kavereiden kanssa kotipitäjäni paikalliseen ravintolaan bilettämään ja joisin siellä Linda-siideriä ja persikkalonkkua. Päälle pukisin valkoiset levikset, mustan paitapuseron jossa värikkäitä kukkia, nilkkabootsit ja nahkatakki. Hiukset on värjätty ajan muotivärillä kuparinpunaruskeiksi ja meikkiä laitan tietysti. Kynnet on lakattu Yves Rocherin kynsilakalla luumunpunaisiksi. Käsilaukkua en käyttänyt, lompakko vain mukaan. Olisin 19-vuotias, nuori ja kaunis.

Muuten ok, mutta Linda-siideriä alettiin myydä vasta 1997.

Ok, no kaikkea ei voi muistaa. Linda-siideriä tuli kuitenkin ysärillä juotua ja Bora Bora persikkaolutta :D

Vierailija
65/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sade tai Whitney Houston tai Madonna oli naisten esikuvia ennen Spice Girlsejä Ysärin lopussa.

Kuulostaa oudolle. Ei kukaan noista ollut naisten erityisessä suosiossa. Huippumallit kuten cindy crawford oli. Ja ehkä kauniit ja rohkeat-sarjan naisnäyttelijät. 

Huippumallit oli kyllä myös, mutta mä olin taidekoulussa. Kuuntelin grungen lisäksi soulia ja Sadea. En koskaan hiphoppia, enkä poikabändejä.

Minä en ollut taidekoulua nähnytkään mutta silti tiesin että grunge oli ihan förbi vuonna 1995. :D Tuolloin oli Green Day, Offspring ja Oasis. 

Vierailija
66/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma oli 55-vuotias ja käytti Marimekon raidallisia paitoja. Niitä oli useampaa väriä, punainen, sininen, violetti... Niiden kanssa suorat mustat housut jotka itse ommellut. 

Vierailija
67/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma oli 55-vuotias ja käytti Marimekon raidallisia paitoja. Niitä oli useampaa väriä, punainen, sininen, violetti... Niiden kanssa suorat mustat housut jotka itse ommellut. 

Äiti siis. 

Vierailija
68/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei saa vastata?

Siksi etteivät miehet muista ainakaan sitä mitä laittoivat päälleen. Ap

Jospa jättäisit sen muistamisen miehille.

Vierailija
69/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huorulin univormun ja tissit tyrkylle.

Vierailija
70/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.

Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.

Rintaliivien näkyminenhän oli suurta muotia. 

Ei todellakaan ollut. Ei vuonna -95.

Niitä haaroista neppareilla kiinnitettäviä pitsibodyja oli paljon käytössä.

Ja hirveetä väkertämistä ravintolan vessakopissa kännissä.

Eikö olis voinut pyytää jotakuta avaamaan? ;D Homoseksuaalisuus valtavirtaistui juuri 1990-luvulla.

Vierailija
71/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat farkut, jotta tramp stamp näkyisi, tolppakorkkarit ja napapaita. 

Vierailija
72/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt minnekään joten vaatteet samat kuin kotona. Verkkarit ja college. Televisiota olisin kai katsonut tai radiota kuunnellut. Jos olisin syönyt jotain niin kai sipsejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän