Nainen! Jos olisi lsuantai-ilta vuonna 1995! niin mitä pukisit yllesi lähtiessäsi illanviettoon?
Kommentit (72)
Samat pillifarkut kuin nyt. Paidassa olisi mahtavat olkatoppaukset + leveävyö. Nahkatakki ja hapsusaappaat. Vihreää ripsaria ja paljon hiuslakkaa. Olisin 22v
Olin tuolloin 15 joten lähtisin diskoon pukeutuneena farkkuhaalareihin ja poolopaitaan, tuttikorut kaulassa helisten. Kuulostaa nololta nyt,mutta oli silloin katu-uskottavaa huippumuotia.
Onneksi ei ollut 50 v. silloin. Karseita laatikkomallisia bleisereitä "aikuisille naisille" pikkujouluhulinoihin.
Pukisin korkkarit ja mustan minihameen (en koskaan paksupohjaisista ja tolppakorkoisista kengistä). Valkoisen napapuseron ja nahkarotsin. Hiukset ponnarille, rusettiklipsillä, tai kankaisella kuminauhallisella "donitsilla", kiinni.
Raidallisen rib-t-paidan, sen päälle ison miesten flanellipaidan, löysät ruskeat vakosamettihousut, gettagripit jalkaan ja samettitakki päälle. Pipo oli meillä lautailijoilla kesät talvet. Meikkinä kulmat ohueksi ja ripsiväriä ja kajaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olin tuolloin 15 joten lähtisin diskoon pukeutuneena farkkuhaalareihin ja poolopaitaan, tuttikorut kaulassa helisten. Kuulostaa nololta nyt,mutta oli silloin katu-uskottavaa huippumuotia.
:)))
Farkkuhaalarit kyllä pitivät pintansa. Ostin ekat omani jo 80-luvulla, ja vikat 1997, kun olin raskaana.
Olisin alasti ja antaisin poikaystävälle pillua. Hihii!
Vierailija kirjoitti:
Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.
Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.
Rintaliivien näkyminenhän oli suurta muotia.
Vierailija kirjoitti:
Raidallisen rib-t-paidan, sen päälle ison miesten flanellipaidan, löysät ruskeat vakosamettihousut, gettagripit jalkaan ja samettitakki päälle. Pipo oli meillä lautailijoilla kesät talvet. Meikkinä kulmat ohueksi ja ripsiväriä ja kajaalia.
Rib-neulosta oli paljon, siitä kyllä tykkäsin. Oli tuolloin vielä sellaista tymäkkää, joka ei ikinä kulunut puhki.
Pitkän sinapinkeltaisen, edestä napitetun vakosamettihameen ja väljän neuleen. Maiharit. Juodaan kavereiden kanssa teetä myöhään iltaan ja katsotaan elokuvaa vhs:ltä. Olen 16 v.
Baariin jos yrittäisimme, laittaisin Stockan One Waysta ostetun mustan peilisamettimekon, tummaa huulipunaa ja kaikki korut jotka omistan. Maiharit tai korkeakorkoiset nyörikengät.
Vierailija kirjoitti:
Samat pillifarkut kuin nyt. Paidassa olisi mahtavat olkatoppaukset + leveävyö. Nahkatakki ja hapsusaappaat. Vihreää ripsaria ja paljon hiuslakkaa. Olisin 22v
Pillifarkut ysärillä? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.
Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.
Rintaliivien näkyminenhän oli suurta muotia.
Mua hävetti, kun ei mulla ollut mitään hittirintsikoita silloin. Oli jotkut pyykissä harmaantuneet entisetvalkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rib-neulosta oli paljon, siitä kyllä tykkäsin. Oli tuolloin vielä sellaista tymäkkää, joka ei ikinä kulunut puhki.
Ei ollut elastaanilla pilattua, eikä tarvitsisi olla nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän sinapinkeltaisen, edestä napitetun vakosamettihameen ja väljän neuleen. Maiharit. Juodaan kavereiden kanssa teetä myöhään iltaan ja katsotaan elokuvaa vhs:ltä. Olen 16 v.
Baariin jos yrittäisimme, laittaisin Stockan One Waysta ostetun mustan peilisamettimekon, tummaa huulipunaa ja kaikki korut jotka omistan. Maiharit tai korkeakorkoiset nyörikengät.
Stockan One Way oli kyllä se juttu, jos ei päässyt ulkomaille shoppaamaan. Nettikauppojahan ei tuolloin ollut, olivat vasta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Sade tai Whitney Houston tai Madonna oli naisten esikuvia ennen Spice Girlsejä Ysärin lopussa.
Kuulostaa oudolle. Ei kukaan noista ollut naisten erityisessä suosiossa. Huippumallit kuten cindy crawford oli. Ja ehkä kauniit ja rohkeat-sarjan naisnäyttelijät.
Mulla olisi päällä pitkä ruskea neule ja luonnonvalkoiset hiihtarit ja ruskeat pitkävartiset nahkasaappaat. Hiukset olisi auki ja kiharalla pitkin selkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillifarkut ysärillä? Oikeasti?
Mullakin oli. Silloin ne tuli ekaksi. 90-luvun alussa mulla oli Seppälästä ostetut aidot siniset Levikset. Mutta sen jälkeen oli mustat pillifarkut ribbipaidan ja nahkaliivin kanssa. Mutta ne pillifarkut oli erilaiset kuin 2000-luvulla. Ne oli paksut tönköt, eikä ne joustaneet samalla lailla, mutta lahkeet oli kapeat, ei tarvinnut kaventaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut elastaanilla pilattua, eikä tarvitsisi olla nytkään.
Eihän rib tarvi elastaania, kun se neulostyyppi itsessään joustaa.
Ja kaverit söi grilliruokaa! Hoikat tytöt!