Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos olisi lsuantai-ilta vuonna 1995! niin mitä pukisit yllesi lähtiessäsi illanviettoon?

Vierailija
08.11.2025 |

Minne menisit? Mitä söisit/joisit? 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista, syötiinkö ysärillä mitään. Olin silloin tosi hoikka, kun en osannut tehdä ruokaa vielä. Jotain Atrian pizzoja lämmittelin.

Ja kaverit söi grilliruokaa! Hoikat tytöt!

Vierailija
22/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pillifarkut kuin nyt. Paidassa olisi mahtavat olkatoppaukset + leveävyö. Nahkatakki ja hapsusaappaat. Vihreää ripsaria ja paljon hiuslakkaa. Olisin 22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin  tuolloin 15 joten lähtisin diskoon pukeutuneena farkkuhaalareihin ja poolopaitaan, tuttikorut kaulassa helisten.  Kuulostaa nololta nyt,mutta oli silloin katu-uskottavaa huippumuotia.

Vierailija
24/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut 50 v. silloin. Karseita laatikkomallisia bleisereitä "aikuisille naisille" pikkujouluhulinoihin.

Vierailija
25/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukisin korkkarit ja mustan minihameen (en koskaan paksupohjaisista ja tolppakorkoisista kengistä). Valkoisen napapuseron ja nahkarotsin. Hiukset ponnarille, rusettiklipsillä, tai kankaisella kuminauhallisella "donitsilla", kiinni. 

Vierailija
26/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidallisen rib-t-paidan, sen päälle ison miesten flanellipaidan, löysät ruskeat vakosamettihousut, gettagripit jalkaan ja samettitakki päälle. Pipo oli meillä lautailijoilla kesät talvet. Meikkinä kulmat ohueksi ja ripsiväriä ja kajaalia.

Vierailija
27/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin  tuolloin 15 joten lähtisin diskoon pukeutuneena farkkuhaalareihin ja poolopaitaan, tuttikorut kaulassa helisten.  Kuulostaa nololta nyt,mutta oli silloin katu-uskottavaa huippumuotia.

:)))

Farkkuhaalarit kyllä pitivät pintansa. Ostin ekat omani jo 80-luvulla, ja vikat 1997, kun olin raskaana.

Vierailija
28/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alasti ja antaisin poikaystävälle pillua. Hihii!

Vierailija
29/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.

Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.

Rintaliivien näkyminenhän oli suurta muotia. 

Vierailija
30/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raidallisen rib-t-paidan, sen päälle ison miesten flanellipaidan, löysät ruskeat vakosamettihousut, gettagripit jalkaan ja samettitakki päälle. Pipo oli meillä lautailijoilla kesät talvet. Meikkinä kulmat ohueksi ja ripsiväriä ja kajaalia.

Rib-neulosta oli paljon, siitä kyllä tykkäsin. Oli tuolloin vielä sellaista tymäkkää, joka ei ikinä kulunut puhki. 

Vierailija
31/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän sinapinkeltaisen, edestä napitetun vakosamettihameen ja väljän neuleen. Maiharit. Juodaan kavereiden kanssa teetä myöhään iltaan ja katsotaan elokuvaa vhs:ltä. Olen 16 v.

Baariin jos yrittäisimme, laittaisin Stockan One Waysta ostetun mustan peilisamettimekon, tummaa huulipunaa ja kaikki korut jotka omistan. Maiharit tai korkeakorkoiset nyörikengät.

Vierailija
32/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat pillifarkut kuin nyt. Paidassa olisi mahtavat olkatoppaukset + leveävyö. Nahkatakki ja hapsusaappaat. Vihreää ripsaria ja paljon hiuslakkaa. Olisin 22v

Pillifarkut ysärillä? Oikeasti?

Vierailija
33/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin muuten ysärillä tuubitoppeja ja naruolkaimia, kun itsellä oli isot rinnat ja oli aina pakko kulkea rintsikat päällä. Peittelin sitten niitä olkaimia aina jollain villatakilla, joka oli sitten edestä auki.

Miksen vaan voinut ostaa leveäolkaimisia toppeja? Koska niitä ei välttis ollut.

Rintaliivien näkyminenhän oli suurta muotia. 

Mua hävetti, kun ei mulla ollut mitään hittirintsikoita silloin. Oli jotkut pyykissä harmaantuneet entisetvalkoiset.

Vierailija
34/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rib-neulosta oli paljon, siitä kyllä tykkäsin. Oli tuolloin vielä sellaista tymäkkää, joka ei ikinä kulunut puhki. 

Ei ollut elastaanilla pilattua, eikä tarvitsisi olla nytkään. 

Vierailija
35/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän sinapinkeltaisen, edestä napitetun vakosamettihameen ja väljän neuleen. Maiharit. Juodaan kavereiden kanssa teetä myöhään iltaan ja katsotaan elokuvaa vhs:ltä. Olen 16 v.

Baariin jos yrittäisimme, laittaisin Stockan One Waysta ostetun mustan peilisamettimekon, tummaa huulipunaa ja kaikki korut jotka omistan. Maiharit tai korkeakorkoiset nyörikengät.

Stockan One Way oli kyllä se juttu, jos ei päässyt ulkomaille shoppaamaan. Nettikauppojahan ei tuolloin ollut, olivat vasta tulossa.

Vierailija
36/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sade tai Whitney Houston tai Madonna oli naisten esikuvia ennen Spice Girlsejä Ysärin lopussa.

Kuulostaa oudolle. Ei kukaan noista ollut naisten erityisessä suosiossa. Huippumallit kuten cindy crawford oli. Ja ehkä kauniit ja rohkeat-sarjan naisnäyttelijät. 

Vierailija
37/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi päällä pitkä ruskea neule ja luonnonvalkoiset hiihtarit ja ruskeat pitkävartiset nahkasaappaat. Hiukset olisi auki ja kiharalla pitkin selkää.

Vierailija
38/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut ysärillä? Oikeasti?

Mullakin oli. Silloin ne tuli ekaksi. 90-luvun alussa mulla oli Seppälästä ostetut aidot siniset Levikset. Mutta sen jälkeen oli mustat pillifarkut ribbipaidan ja nahkaliivin kanssa. Mutta ne pillifarkut oli erilaiset kuin 2000-luvulla. Ne oli paksut tönköt, eikä ne joustaneet samalla lailla, mutta lahkeet oli kapeat, ei tarvinnut kaventaa.

Vierailija
39/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr.Martensit

Vierailija
40/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut elastaanilla pilattua, eikä tarvitsisi olla nytkään. 

Eihän rib tarvi elastaania, kun se neulostyyppi itsessään joustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan