Aion äänestää seuraavissa vaaleissa persuja
Mua aina haukutaan täällä persuksi niin voisi vaikka äänestää niitä
Kommentit (48)
Olen puolueeton ollut ikäni, mutta seuraan politiikkaa jonkin verran. Vaikka persuja haukutaan, niin uskon että heidän kannatuksensa asettuu 15% paikkeille. Samasta vaalikarjasta kilpailee keskustapuolue. Vihreät ja vasemmisto eivät tule koskaan ylittämään 10% kannatusta. Myös demarien kannatus tulee laskemaan.
Ilahduttavaa kuulla, että äänestätte. Puolue on jokaisen oma asia ja kuuluu vaalisalaisuuden piiriin. Ihmettelen aina ihmisiä, jotka eivät viitsi äänestää ja sitten napisevat vaalituloksesta. Flegmaattisuus on käsittämätöntä. Palstoille huutelu ei auta mitään. mutta äänestäminen on ainoa keino jolla tavallinen kansalainen voi vaikuttaa asioihin. Tietysti voi halutessaan osallistua mielenosoituksiin, mutta niiden tehokkuudesta en ole vakuuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä äänestät, jos haluat olla vähemmistössä.
Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.
Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?
Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä
En. Muistutin vain, että persut ei tule pääsemään hallitukseen. Kukaan tervejärkinen ei huoli sinne äärioikeistoa.
Olen eri, mutta Kanniaisen puhetilaisuus Helsingissä oli ihan ääriään myöten täynnä. Voi olla, että tätä "äärioikeistoa" on Suomessa enemmän kuin luulet.
Rikollisten, fassujen, matalasti koulutettujen sääliöiden puolue :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä äänestät, jos haluat olla vähemmistössä.
Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.
Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?
Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä
En. Muistutin vain, että persut ei tule pääsemään hallitukseen. Kukaan tervejärkinen ei huoli sinne äärioikeistoa.
Olen eri, mutta Kanniaisen puhetilaisuus Helsingissä oli ihan ääriään myöten täynnä. Voi olla, että tätä "äärioikeistoa" on Suomessa enemmän kui
Myös julkisia teloituksia kerääntyi katsomaan niin paljon väkeä, että eturiviin ei sopinut, joten...
Saa nähdä miten ensi vaaleissa käy? Mitkä ovat ps vaaliteemat ja kantaako se uurnilla. Tämä hallitus kausi ei ole mennyt ihan putkeen.
Ihanaa, meidän oma talousnero riikka-Petteri kiittää jo etukäteen! On se niin lahjakas!
Persut vihaa duunareita. Ajavat kokkareiden kanssa ylimmän eliitin asiaa.