Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion äänestää seuraavissa vaaleissa persuja

Vierailija
08.11.2025 |

Mua aina haukutaan täällä persuksi niin voisi vaikka äänestää niitä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on paras puolue👍🏻

Perustele.

Ne on suomalaisten puolella

Persut vihaa duunareita. Ajavat kokkareiden kanssa ylimmän eliitin asiaa. 

Vierailija
42/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolueeton ollut ikäni, mutta seuraan politiikkaa jonkin verran. Vaikka persuja haukutaan, niin uskon että heidän kannatuksensa asettuu 15% paikkeille. Samasta vaalikarjasta kilpailee keskustapuolue. Vihreät ja vasemmisto eivät tule koskaan ylittämään 10% kannatusta. Myös demarien kannatus tulee laskemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa kuulla, että äänestätte. Puolue on jokaisen oma asia ja kuuluu vaalisalaisuuden piiriin. Ihmettelen aina ihmisiä, jotka eivät viitsi  äänestää ja sitten napisevat vaalituloksesta. Flegmaattisuus on käsittämätöntä.  Palstoille huutelu ei auta mitään. mutta äänestäminen on ainoa keino jolla tavallinen kansalainen voi vaikuttaa asioihin. Tietysti voi halutessaan osallistua mielenosoituksiin,  mutta niiden tehokkuudesta en ole vakuuttunut.

Vierailija
44/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenpä äänestät, jos haluat olla vähemmistössä.

Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.

Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?

Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä 

En. Muistutin vain, että persut ei tule pääsemään hallitukseen. Kukaan tervejärkinen ei huoli sinne äärioikeistoa.

Olen eri, mutta Kanniaisen puhetilaisuus Helsingissä oli ihan ääriään myöten täynnä. Voi olla, että tätä "äärioikeistoa" on Suomessa enemmän kuin luulet. 

Vierailija
45/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisten, fassujen, matalasti koulutettujen sääliöiden puolue :)

Vierailija
46/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenpä äänestät, jos haluat olla vähemmistössä.

Persut pääsee oppisitioon mölisemään, mutta nehän mölisee aina, ovatpa missä tahansa. Voi olla varma, että äänestäjät ovat niiden mielestä typeriä.

Purra aloitti uransa persuissa vasta 9 vuotta sitten, ja nyt jo puheenjohtaja. Eikö herätä epäilyksiä muissa?

Suurin osa muistakin on vähemmistössä. Äänestätkö itse sen mukaan jotain puoluteetta koska se saa eniten ääniä 

En. Muistutin vain, että persut ei tule pääsemään hallitukseen. Kukaan tervejärkinen ei huoli sinne äärioikeistoa.

Olen eri, mutta Kanniaisen puhetilaisuus Helsingissä oli ihan ääriään myöten täynnä. Voi olla, että tätä "äärioikeistoa" on Suomessa enemmän kui

Myös julkisia teloituksia kerääntyi katsomaan niin paljon väkeä, että eturiviin ei sopinut, joten...

Vierailija
47/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä miten ensi vaaleissa käy? Mitkä ovat ps vaaliteemat ja kantaako se uurnilla. Tämä hallitus kausi ei ole mennyt ihan putkeen.

Vierailija
48/48 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, meidän oma talousnero riikka-Petteri kiittää jo etukäteen! On se niin lahjakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä