Syy miksi en tee aloitteita petipuuhiin parisuhteessa
En halua palkita naistani tai edes antaa hyväksyntää siitä, että hän on lihonut.
Kommentit (8)
Tuskin seksi noin tyhmän kanssa on mikään palkinto.
Joo, tätä miehet ulisee kun tulevat painamaan nuorta, timmiä lihaa. Vanhemmat miehet panostavat panemiseen kun pitää tehdä vaikutus nuorempaan. Tykkään. En enää oman ikäisiä pane. Ukkomiehiä riittää jonoksi asti.
Toivottavasti tämä nainen (kuvitteellinen tai ei) lähtee nopeasti pois luotasi.
No jätä se :D
Mikäs pieni passiivisaggressiivinen hiiri se sinä olet kun et uskalla lähteä ja pelailet pelejä.
Sama ohje kaikille jotka pihtaa mieheltä ilman kommunikaatiota että miksi. Itseasiassa ajattelen että jos joku sanoo kumppanilleen reilusti että hei, mun ei enää tee mieli seksiä. Syy on tämä ja tämä.
Niin se ei ole pihtaamista. Sen sijaan kaikki missä riistetään toiselta valinnan mahdollisuus koska ollaan itse pelkureita on pihtaamista, luottamuksen pettämistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä nainen (kuvitteellinen tai ei) lähtee nopeasti pois luotasi.
Ei tietenkään lähde, koska joutuisi seuraavaksi tyytymään lihavaan mieheen.
Nää asiat on vähän sama asia mun mielestä kuin se että mä en oo mennyt alkoholistin kanssa naimisiin, jos mies alkaa sellaiseksi niin voi voi tietää mitä seuraa. Ja jos mies/nainen lihoaa paljon eikä ajattele toista ja terveyttään niin sama homma. Mutta että siitä pitäisi voida puhua ja asiasta pitää osata puhua nätisti eikä haukkua ja olla törkeä. Jos toinen ei saa otettua sitä palautetta vastaan on parempi erota.
Mitä sitten teet noin onnettomassa suhteessa?