Mitä hemmettiä taas 😮 noi kelan säännöt
Ohjeiden mukaan Kelan työntekijöiden on käytävä työpaikallaan kerran viikossa tai neljä kertaa kuukaudessa.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/25e94490-4582-485c-be8a-6d01812…
Kommentit (10)
Sosialistit taas vauhdissa, mitä tukia noista mahtaa saada kun ollaan "kotitoimistolla"
Yksikään tulosvastuullinen yritys ei voi toimia noin, mutta näillä kunta/kaupunki/valtio venkuloita ei paina mitkään säännöt
Minä olen luullut että ovat aina työpaikalla päivät!! Miten ihmeessä tietoturva -asiat on hoidettu jos kotona koneella tehdään töitä??? Kysyn vaan että kuinka moni niitä pääsee lukemaan? Heti toimistolle joka iikka.
Vierailija kirjoitti:
Sosialistit taas vauhdissa, mitä tukia noista mahtaa saada kun ollaan "kotitoimistolla"
Vappupäivän aamuna klo 8 minun puhelin piippasi, kun Kelan täti oli etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut että ovat aina työpaikalla päivät!! Miten ihmeessä tietoturva -asiat on hoidettu jos kotona koneella tehdään töitä??? Kysyn vaan että kuinka moni niitä pääsee lukemaan? Heti toimistolle joka iikka.
Hakkerit, koska olen melko varma, ettei niiden tietoturva-asiat ole hoidettu.
Siis kamalaa jos pitää mennä työpaikalle töihin. Mitä hittoa oikeesti.
Jouduin kerran soittamaan neuvontapuhelimeen,vaikka suosin sähköistä asiointia. Ajattelin, että se olisi nopeasti hoidettu kuin jossittelemalla.
5 min. puhelu venyi 20 minuuttiseksi, kun vauva itki kovaäänisesti taustalla. En pahemmin saanut selvää. Lopulta lopetin puhelun ja jonotin uudelle virkailijalle. Siinä on tehokkuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Siis kamalaa jos pitää mennä työpaikalle töihin. Mitä hittoa oikeesti.
Kyllä noi vois useemminkin käydä, niin tulisi asioiden hoitoon ryhtiä.
Koko homma on mennyt täydeksi pelleilyksi jo.
Ei helevetti ja me maksetaan toi pelleily