Muistatteko te äidit lastenne isiä jotenkin isänpäivänä?
Meillä ois tarkoitus mennä pizza puffaan koko perheenä. Lapset on tehneet päiväkodissa kortit.
Kommentit (41)
Minä olen joka vuosi laittanut lasten kanssa aamiaisen valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen isä. Minä ainakin aion estää kokonaan erään lapseni äidin ettei ainakaan mitään toivotuksia yritä laittaa. Käyttäytyy kuin mikäkin possu ja aina silti isäinpäivänä lässyttää jotain mukavia.
Erään lapsesi äidin? Kuinka monelle naiselle sinulla on lapsia?
Suikkaripäivä. Tykkää enemmän kuin mistään pizzapuffasta🥰
Lapsillani oli vain yksi isä, ja hän on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko te äidit lastenne isiä jotenkin isänpäivänä?
Oma isä on haudassa, vanhemman lapsen isä samoin. Kuopuksen isä esittää minulle kuollutta. Ei pidä mitään yhteyttä eikä puhevälejä.
Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
i-si-ä
Vein just 2 kynttilää lasteni isälle kun viinonlopuksi löhden reissuun. Omaa isääni kaukaisella hautausmaalla muistan vain mielessäni.
Lapset muistavat isäänsä tavalla tai toisella. Äitikin on jonkun miehen lapsi, joten hän muistakoon isäänsä, elossa olevaa paketilla ja haudassa olevaa kynttilällä. Kauas haudatulle voi viedä kynttilän läheiselle hautausmaalle muualle haudattujen muistelupaikalle. Omalle miehelle vaimo ei hommaa lahjaa, eihän hän ole oman ukkonsa kersa.
Nytkö tämäkin on jokin vaimojen ja äitien nakki? Muistan omaa rakasta isääni. Aikuiset lapseni saavat muistaa isäänsä haluamallaan tavalla. Se haluaminen riippuu toki isyyden laadusta, joka on ihan sen isän vastuulla.
En todellakaan kun petti ja jätti meidät!
Vierailija kirjoitti:
Olette hieno nainen
Teen mieheni lempiruokaa, täytekakun ja lasten kanssa hommataan usein yhdessä isälle jotain tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Annan miehelleni suikkarin
Mikään ei voita suikkaria. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan miehelleni suikkarin
Mikään ei voita suikkaria. Hyvä sinä.
Hyvyydestä ei puhuttu mitään.
Olen isä. Minä ainakin aion estää kokonaan erään lapseni äidin ettei ainakaan mitään toivotuksia yritä laittaa. Käyttäytyy kuin mikäkin possu ja aina silti isäinpäivänä lässyttää jotain mukavia.