Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing Race Suomi 2025 - TV:n tahtinen versio - Official

Vierailija
07.11.2025 |

Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Nelosella lauantaina 15.11.

Tämä ketju television tahtiin ohjelmaa seuraaville. EI SPOILATA, annetaan mahdollisuus keskusteluun ilman ennakkojaksojen käänteitä. Pysytään asiallisina ja viihdytään sarjan parissa.

Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:

Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,

näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,

laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,

sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,

räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,

kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,

podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,

laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,

näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,

Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,

europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (405)

Vierailija
241/405 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkejani ovat Nina ja Elsa sekä Tomas ja Esko.

Vierailija
242/405 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte mitä sanotte, mutta Sara Siepistä on tullut mulle positiivinen kuva. Ei lainkaan mikään nokka pystyssä kulkeva ns. somevaikuttaja vaan ihan normaali, jopa kiltinolonen nainen.

Et sitten ole katsonut koskaan Iholla-sarjaa, jossa Sara myös ollut? Samanlainen oli siinä sarjassakin kuin nyt, ei itselle ainakaan tullut yllätyksenä👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/405 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina kommentoi Instagrammissaan aina päivien tehtäviä, toisesta päivästä hän kertoo mm. että osaa vieläkin sen "Piippolan vaari" -laulun paikallisella kielellä. Ja että kun he valitsivat lootuskimpun tekemisen, se oli paras vaihtoehto. He pääsivät varjoon ja rauhaan istumaan. Kukaan muu ei tehnyt sitä tehtävää, vaikka muutamat kävivät pikaisesti kokeilemassa. Se oli yksi heidän lempparitehtävistään. Tehtävä jäi mieleen niin mukavana elämyksenä. että syksyllä Nina ja Elsa kävivät ottamassa käsivarsiinsa lootuskukkatatuoinnit.

https://www.instagram.com/p/DRb97k5CAdP/

Vierailija
244/405 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina kommentoi Instagrammissaan aina päivien tehtäviä, toisesta päivästä hän kertoo mm. että osaa vieläkin sen "Piippolan vaari" -laulun paikallisella kielellä. Ja että kun he valitsivat lootuskimpun tekemisen, se oli paras vaihtoehto. He pääsivät varjoon ja rauhaan istumaan. Kukaan muu ei tehnyt sitä tehtävää, vaikka muutamat kävivät pikaisesti kokeilemassa. Se oli yksi heidän lempparitehtävistään. Tehtävä jäi mieleen niin mukavana elämyksenä. että syksyllä Nina ja Elsa kävivät ottamassa käsivarsiinsa lootuskukkatatuoinnit.

https://www.instagram.com/p/DRb97k5CAdP/

Hyvä video.

Vierailija
245/405 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotte mitä sanotte, mutta Sara Siepistä on tullut mulle positiivinen kuva. Ei lainkaan mikään nokka pystyssä kulkeva ns. somevaikuttaja vaan ihan normaali, jopa kiltinolonen nainen.

Et sitten ole katsonut koskaan Iholla-sarjaa, jossa Sara myös ollut? Samanlainen oli siinä sarjassakin kuin nyt, ei itselle ainakaan tullut yllätyksenä👍

Olen eri. En ole katsonut Iholla-sarjaa. Ja minut myös yllätti Sara Siepin mukava luonne. Ennakko-odotukset olivat jotain ylimielisen ja nirppanokan väliltä.

Hyvä saada välillä itsensä kiinni aiheettomista negatiivisista  ennakkoluuloista.

Vierailija
246/405 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mistä käsitys, että Sara on koppava ja ylimielinen?

En hirveesti ole seurannut häntä, mutta tuommonen se on aina ollut. Kiva ja kiltti. Esim Veitolan kaa, esitteli mökkiään Sumarille...

Sillä mä täällä olen ihmetellyt niitä toisia puheita, mutta ei vastausta saa..

Vierailija
247/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jakso on jo lyhyempi, vain tunnin ja 45 minuutin mittainen.

Vierailija
248/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. En ole katsonut Iholla-sarjaa. Ja minut myös yllätti Sara Siepin mukava luonne. Ennakko-odotukset olivat jotain ylimielisen ja nirppanokan väliltä.

Hyvä saada välillä itsensä kiinni aiheettomista negatiivisista  ennakkoluuloista.

Siis mistä olet sitten saanut käsityksen, että hän on ylimielinen ja nirppanokka? Missä tilanteissa tämä on tullut esiin? 

Vierailija
249/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Petteri ja Juha.

Tarmo ja Jarno on kans hauskoja.

Jaana ja Milja myös. Jotenkin herttaisia tätejä =)

Ei siellä ole tuon nimisiä! Jaana ja Milja. Mitähän ohjelmaa sä olet katsonut? Tarkoitatko Paula Norosta? Vai Karo ja Milu?

Vierailija
250/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Petteri ja Juha.

Tarmo ja Jarno on kans hauskoja.

Jaana ja Milja myös. Jotenkin herttaisia tätejä =)

Ei siellä ole tuon nimisiä! Jaana ja Milja. Mitähän ohjelmaa sä olet katsonut? Tarkoitatko Paula Norosta? Vai Karo ja Milu?

Tuo on kettuilua. :/

Vierailija
251/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä olet sitten saanut käsityksen, että hän on ylimielinen ja nirppanokka? Missä tilanteissa tämä on tullut esiin? 

Eikös kaikki Vauva-palstalla kirjoittajat ole sitä mieltä, että kaikki nuoret tai kauniit naiset ovat ylimielisiä, nirppanokkia, lihavia, narsisteja jne. :D 

Ikävä kyllä nämä kirjoittelijat ovat naisia.. motiiveja voi vain arvailla ja hämmästellä tätä pahoinvoivien ihmisten määrää.

Vierailija
252/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä olet sitten saanut käsityksen, että hän on ylimielinen ja nirppanokka? Missä tilanteis

.....

Mielestäni ihana kilpailupari on Artturi ja Sara👍

Vierailija
253/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja tytär myös ihastuttavia.

Vierailija
254/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää mistä käsitys, että Sara on koppava ja ylimielinen?

En hirveesti ole seurannut häntä, mutta tuommonen se on aina ollut. Kiva ja kiltti. Esim Veitolan kaa, esitteli mökkiään Sumarille...

Sillä mä täällä olen ihmetellyt niitä toisia puheita, mutta ei vastausta saa..

Mielestäni ihastuttava ja aito hän on.

Vierailija
255/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tulevaa vauvavuotta Saralle, jos nyt luet tätä.

Kai Artturi tulee kummiksi?

Vierailija
257/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katsonut kaksi jaksoa ja tämä on niiiiiiin TYLSÄ! Alan seuraamaan iltasanomien klikkiotsikoita ja jollei tule jotain mullistavaa niin en jaksa enää tuhlata aikaa tähän. Sääli, koska odotin tätä todella. Pidin aikaisemmista kausista, mutta nämä tyypit ovat niin tylsiä. Toinen pettymys oli selviytyjät suomen tämä kausi. Palaan tästä australian married with first sightin pariin.

Vierailija
258/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ADHD-jäbä joutui keskeyttämään? Eikö appiukkokin ollut tiputuksessa vatsataudin takia, mutta jatkoi silti kisaa?

Vierailija
259/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...katsonut kaksi jaksoa ja tämä on niiiiiiin TYLSÄ! Alan seuraamaan iltasanomien klikkiotsikoita ja jollei tule jotain mullistavaa niin en jaksa enää tuhlata aikaa tähän. Sääli, koska odotin tätä todella. Pidin aikaisemmista kausista, mutta nämä tyypit ovat niin tylsiä. Toinen pettymys oli selviytyjät suomen tämä kausi. Palaan tästä australian married with first sightin pariin.

..ja jatkaisin vielä, että  tämä keskustelu näyttää olevan yhtä tylsä kuin ohjelmaan osallistujat, jotka taitavat olla itse täällä alapeukuttamassa negatiivisiä kommentteja, säälittävää lol.

Vierailija
260/405 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria G. tulee osoittautumaan ihan sellaiseksi kuin arvelin. Ei siis hyvässä. Etiäinen toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan