Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7081)

Vierailija
6861/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli. 

Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?

Joten ei Manpreet ole 49v.  

Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.

Käsikirjoittajat päätti muutta iän 49v, jotta suhde Rossiin ei ole niin ällö?

Ross on 38v. Mackenzie näyttelijä on 34v ,lähes 10v nuorempi kuin hahmonsa joka on 43v. Ikä on pitänyt sovittaa siihen mitä tiedettiin Moirasta ja hänet otettiin Charin miehekeksi. 

Mitä?

Vierailija
6862/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli. 

Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?

Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.

Ross on 38v. Mackenzie näyttelijä on 34v ,lähes 10v nuorempi kuin hahmonsa joka on 43v. Ikä on pitänyt sovittaa siihen mitä tiedettiin Moirasta ja hänet otettiin Charin miehekeksi. 

Miten Moira tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6863/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Jäi vaivaamaan ja Tarkistin Ross on 36v nyt mutta näyttelijä Mike Parr on s. 86 ja onkin jo siis 40 v nyt. 

Vierailija
6864/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim.  mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺

Kyllä on kamala viesti. Jos kenellekkään mikä tahansa vauva keskustelu on tärkeä niin silloin ei voi kuin surra niin tyhjää elämää. Ja vieläpä ketju saippuasarjasta. Todella hälyyttävää ettei sosiaalisia kontakteja ole. Jo tämän pitäisi herätellä läheisiä käymään useammin. 

Ymmärrän hyvin että jollekin hoivakodissa köllöttävälle telkkarista on seuraa ja joku sarja voi tuoda iloa. Kunhan itse joskus olen 70-80-vuotias, niin toivottavasti on näkö ja kuulo sen verran tallella, että pystyn lempiohjelmia seuraamaan.

Se on ihan ok. Tietty.

Kunhan sun takia ei kielletä muita keskustelemasta vapaasti vauvalla.

Ymmärsitkö pointin? Mummin ainoita iloja on Emmerdale ja ystävät tässä ketjussa. Siksi muut eivät saa spoilata tai keskustella miten haluavat, ettei mummin ilo kärsi.

😄 En kyllä ymmärtänyt. Eikä mun takia tarvitse kenenkään rajoittaa kirjoitteluaan.

Vierailija
6865/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Moira tähän liittyy?

Koeta nyt miettiä itse. Ikäero sisareen.

Vierailija
6866/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on niin kova tarve taistella spoilaajia vastaan, että myi oman isoäitinsä.

Kirjaimellisesti.

Surullista.

Turhaa.

Vierailija
6867/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim.  mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺

Kyllä on kamala viesti. Jos kenellekkään mikä tahansa vauva keskustelu on tärkeä niin silloin ei voi kuin surra niin tyhjää elämää. Ja vieläpä ketju saippuasarjasta. Todella hälyyttävää ettei sosiaalisia kontakteja ole. Jo tämän pitäisi herätellä läheisiä käymään useammin. 

Ymmärrän hyvin että jollekin hoivakodissa köllöttävälle telkkarista on seuraa ja joku sarja voi tuoda iloa. Kunhan itse joskus olen 70-80-vuotias, niin toivottavasti on näkö ja kuulo sen verran tallella, että pystyn lempiohjelmia seuraamaan.

Se on ihan ok. Tietty.

Kunhan sun takia ei kielletä muita keskustelemasta vapaasti vauvalla.

Ymmärsitkö pointin? Mummin ainoita iloja on Emmerdale ja ystävät tässä ketjussa. Siksi muut eivät saa spoilata tai keskustella miten haluavat, ettei mummin ilo kärsi.

😄 En kyllä ymmärtänyt. Eikä mun takia tarvitse kenenkään rajoittaa kirjoitteluaan.

Kiva kuulla, ettei tarvitse rajoittaa. Olet fiksu. Tuon yhden mummin takia sitä vaaditaan.

Vierailija
6868/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tossa kyseessä astetta narsistisempi sukuhaara? 

Vierailija
6869/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka raivoaa kahvilassa yhden yön hoidolleen kuin teinityttö.

Vierailija
6870/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madonna on 66 vuotias. Siinä teille mummonmallia.

Ei ole. On 67- vuotias ja täyttää elokuun 16 päivä 68-vuotta. T. Madonna fan-club.

Vierailija
6871/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi yksi heitti mumminsa tänne raadeltavaksi 🙈

Toivottavasti se on mielikuvitusmummi.

Ei kai kenenkään ole tarkoitus "raadella" ketään? Jos on, niin pikkuisen menee liikaa tunteisiin tämä sarja ja ketju.

Vierailija
6872/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mummo, mutta minäkään en halua lukea juonipaljastuksia!!! Vittuilkaa nyt sitten minullekin ääliöt 😠

Vierailija
6873/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mummo, mutta minäkään en halua lukea juonipaljastuksia!!! Vittuilkaa nyt sitten minullekin ääliöt 😠

Oletpa aggressiivinen. Mikä sun päätä noin puristaa?

Jos vastaat: spoilaukset, se ei ole tervettä. Kyseessä on saippuasarja.

Toisaalta kiva, jos sulla ei ole isompia murheita.

Vierailija
6874/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileille on oma lanka, samoin Katsomon kattojille, joten miks sit täällä on ihan pakko spoilata? Kiusantekoo se on eikä muuta. Hyvin pentumaista käytöstä. 

Vierailija
6875/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa aggressiivinen. Mikä sun päätä noin puristaa?

Jos vastaat: spoilaukset, se ei ole tervettä. Kyseessä on saippuasarja.

Toisaalta kiva, jos sulla ei ole isompia murheita.

Olkoon vaan saippuasarja, mutta en halua tietää sen tapahtumia etukäteen 😡

Vierailija
6876/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kenenkään ole tarkoitus "raadella" ketään? Jos on, niin pikkuisen menee liikaa tunteisiin tämä sarja ja ketju.

No ei. Mutta täällä on ehdotettu jo huoli-ilmoitusta ko mummista.

Mitä mahtaa mummi itse miettiä tilanteestaan?

Vierailija
6877/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mutta täällä on ehdotettu jo huoli-ilmoitusta ko mummista.

Mitä mahtaa mummi itse miettiä tilanteestaan?

🥱

Vierailija
6878/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär Aiesha on vuonna 2000 syntynyt. Ei ole paljoa kerrottavaa, yhdet treffit Jain kansssa ja lähtö kylästä (sai potkut sarjasta).

Miksi hän sai potkut niin pian?

Nettkirjoituksien vuoksi.

Vierailija
6879/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoileille on oma lanka, samoin Katsomon kattojille, joten miks sit täällä on ihan pakko spoilata? Kiusantekoo se on eikä muuta. Hyvin pentumaista käytöstä. 

Tää ilmiö rantautui vauvalle sen jälkeen kun keskenkasvuset potkittiin pois ylilaudalta. Ne otti tän leikkikentäksi. Farmi Suomi, Amazing race mm. tehtiin omat ketjut etukäteen katsovia varten niin telkkarin tahtiin katsojat sais seurata keskustelua ilman spoilauksia. Saa arvata toimiko. Ei tosiaan toiminut. Aina pitää olla se yksi jonka hemmetin halpaa hupia on käydä spoilaamassa eri ohjelmien ketjut. Saa jotain sairasta tyydytystä siitä.

Vierailija
6880/7081 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjataina Emmerdale sitten reilua tuntia aiemmin.

Ketju on lukittu.