Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe on nilken, mutta wau mikä ryhti.
Mutta kallonmuoto ruma. Sopisi paremmin pitemmät hiukset, ei kuitenkaan naishiukset.
Okei.
Käsivarret on kuitenkin riittävän pitkät, ettei tarvitse kumartua ylettyäkseen pilliin pissalla? Entä lantio? Onko sopiva vai liian kapea? Solisluut?
Jos, sillä on solisluut yms. kunnossa täytyy sillä vähintään olla peräsuolen laskeuma.
Vapaat keskustelufoorumit ja sosiaalinen media
Suomi24 Seniorit: Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla on oma aktiivinen alaosio yli 50- ja 60-vuotiaille, jossa keskustellaan arjesta, harrastuksista ja terveydestä
.Facebook-ryhmät: Hakusanoilla "Seniorit", "Eläkeläiset" tai "Yli 60v" löytyy kymmeniä suljettuja ryhmiä, joissa vaihdetaan ajatuksia matalan kynnyksen periaatteella.
Seniori-Info: Seniori-Infon sivuilta voi lukea vertaistuellisia blogeja ja osallistua niistä syntyvään ajatustenvaihtoon.
Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 Seniorit: Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla on oma aktiivinen alaosio yli 50- ja 60-vuotiaille, jossa keskustellaan arjesta, harrastuksista ja terveydestä
.Facebook-ryhmät: Hakusanoilla "Seniorit", "Eläkeläiset" tai "Yli 60v" löytyy kymmeniä suljettuja ryhmiä, joissa vaihdetaan ajatuksia matalan kynnyksen periaatteella.
Seniori-Info: Seniori-Infon sivuilta voi lukea vertaistuellisia blogeja ja osallistua niistä syntyvään ajatustenvaihtoon.
Unohtui lähde AI
Ajatelkaa, jos käsikirjoittajat olisivat keksineet naittaa Meenan ja Johnin? Tai Meenan ja Joen? Olisi saatu kauhupariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe on nilken, mutta wau mikä ryhti.
Mutta kallonmuoto ruma. Sopisi paremmin pitemmät hiukset, ei kuitenkaan naishiukset.
Okei.
Käsivarret on kuitenkin riittävän pitkät, ettei tarvitse kumartua ylettyäkseen pilliin pissalla? Entä lantio? Onko sopiva vai liian kapea? Solisluut?
Jos, sillä on solisluut yms. kunnossa täytyy sillä vähintään olla peräsuolen laskeuma.
No munuaisissa vikaa ainakin
Vierailija kirjoitti:
Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli.
Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?
Joten ei Manpreet ole 49v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?
On Aiesha niminen tytär. Joutui onnettomuuteen ja on koomassa. Manpreet ei ole liikoja uhrannut ajatuksiaan hänelle. Jahtaa vaan (nuoria) miehiä. Ja teki OF tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mummi yksi niistä, joka ei osaa kirjoittaa, lyhentelee nimiä oudosti tai mittailee Vinnyn käsivarsia?
Joo hei!
Täällä on välillä joku kirjoittanut ihan puutaheinää ja sitten joku on tullut selittämään, mitä siinä on tarkoitettu.
Taitaa olla tuo nyyhkytarinan kirjoittaja ja mumminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim. mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺
Onpa tunteisiin vetoava tarina.
Mummilla on tabletti ja aikaa rajattomasti. Silti hän valitsee tärkeimmäksi asiaksi saippuasarjan ja "ystävikseen" kasvottomat ihmiset Vauvalla. Miksi? On oikeasti tosi surullista.
Voisitteko te läheiset olla enemmän hänen kanssaan?
Netti on täynnä ihan kehittävääkin materiaalia. Varmaan vanhuksillekin löytyy harraste ja keskusteluryhmiä monilla eri teemoilla.
Tässä on vähän sama tilanne kuin jos lapselle lyödään tabletti kouraan, eikä yhtään ohjata tai valvota mitä se siellä tekee.
Mutta kyllähän nyt kaikkien anonyymien palstalaisten täytyy mennä mummisi mielen mukaan, ette hänelle tule paha mieli.
Onko muuten mummisi antanut luvan, että kirjoitat hänestä tänne? Kait hän tunnistaa itsensä?
Vai onko hän näitä "Villapakan mummeja"?
Roikuthan sinäkin täällä. Eikö SINULLA ole läheisiä joiden kanssa seurustella
Minäkin olen mummo ja käyn täällä keskustelua aikani kuluksi.
Kaikkien ei tarvitse istua kotona tietokoneen äärellä voidakseen olla Vauvalla.
Piipahdan täällä bussissa ja junassa istuessani. Tai kun odotan kyytiin läheisiäni. Joskus lääkärin vastaanotolla vuoroa odottaessa on hyvin aikaa selailla nettiä. Kahvilassa jotakuta odotellessa aika mene rattoisasti, kun lukee näitä höpinöitä. Mahdollisuuksia on rajattomasti ilman että tämä verottaa aikaa muulta toiminnalta.
Luulet edelleen, ett täällä on vain yksi kirjoittaja?
En luule mutta sinä kirjoitit kun vastasit, Hih.
Oletko nettiriippuvainen kun aina kännykkä kädessä selailemasa Vauva-palstaa kun olet hetken yksin?
Ehkä koukussa Emmerdale-ketjuun?
Anna meidän mummojenkin olla rauhassa koukussa tähän. Pliis!
Vierailija kirjoitti:
No on se kumma jos muori ei saa selata ja lukea Emmerdale sivuja jos haluaa. Minäkin olen mummo ja 54 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim. mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺
Onpa tunteisiin vetoava tarina.
Mummilla on tabletti ja aikaa rajattomasti. Silti hän valitsee tärkeimmäksi asiaksi saippuasarjan ja "ystävikseen" kasvottomat ihmiset Vauvalla. Miksi? On oikeasti tosi surullista.
Voisitteko te läheiset olla enemmän hänen kanssaan?
Netti on täynnä ihan kehittävääkin materiaalia. Varmaan vanhuksillekin löytyy harraste ja keskusteluryhmiä monilla eri teemoilla.
Tässä on vähän sama tilanne kuin jos lapselle lyödään tabletti kouraan, eikä yhtään ohjata tai valvota mitä se siellä tekee.
Mutta kyllähän nyt kaikkien anonyymien palstalaisten täytyy mennä mummisi mielen mukaan, ette hänelle tule paha mieli.
Onko muuten mummisi antanut luvan, että kirjoitat hänestä tänne? Kait hän tunnistaa itsensä?
Vai onko hän näitä "Villapakan mummeja"?
Roikuthan sinäkin täällä. Eikö SINULLA ole läheisiä joiden kanssa seurustella
Minäkin olen mummo ja käyn täällä keskustelua aikani kuluksi.
Kaikkien ei tarvitse istua kotona tietokoneen äärellä voidakseen olla Vauvalla.
Piipahdan täällä bussissa ja junassa istuessani. Tai kun odotan kyytiin läheisiäni. Joskus lääkärin vastaanotolla vuoroa odottaessa on hyvin aikaa selailla nettiä. Kahvilassa jotakuta odotellessa aika mene rattoisasti, kun lukee näitä höpinöitä. Mahdollisuuksia on rajattomasti ilman että tämä verottaa aikaa muulta toiminnalta.
Luulet edelleen, ett täällä on vain yksi kirjoittaja?
En luule mutta sinä kirjoitit kun vastasit, Hih.
Oletko nettiriippuvainen kun aina kännykkä kädessä selailemasa Vauva-palstaa kun olet hetken yksin?
Ehkä koukussa Emmerdale-ketjuun?
Anna meidän mummojenkin olla rauhassa koukussa tähän. Pliis!
Kenelle mahdat puhua?
Ole vaan ihan rauhassa koukussa tähän ketjuun. Ei kukaan koita sinua estää. Tänne mahtuu mielipiteitä vaikka kuinka. Hyväksy erilaiset mielipiteet, niin pärjäät paremmin.
- sivusta
Madonna on 66 vuotias. Siinä teille mummonmallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.
Käsikirjoittajat päätti muutta iän 49v, jotta suhde Rossiin ei ole niin ällö?
Hyvä, etten ole ainoa, joka toivoo Dawnille kylmää kyytiä! Alkanut ärsyttää sen itsekäs touhuilu niin paljon, että oikein odottaa sille romahdusta ja katumusta. Voi tosin olla turha toivo; yleensä elämässä tälläiset vaan mennä porskuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkikö oikeat alastonkuvat? Leyla sanoi wow ja se todistaa, että Manpreetillä on hyvä kroppa? Jepulis.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos käsikirjoittajat olisivat keksineet naittaa Meenan ja Johnin? Tai Meenan ja Joen? Olisi saatu kauhupariskunta.
Olisi saatu joku psykologinen trilleri noiden kanssa. Emmerdale alkaa nykyisellään muutenkin hipoa jo jotain jännityssarjaa. Vähiin on jäänyt sellainen letkeä kylämeininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkikö oikeat alastonkuvat? Leyla sanoi wow ja se todistaa, että Manpreetillä on hyvä kroppa? Jepulis.
Näkeehän Manpreetista ihan farkuissa ja T-paidassakin, että hänellä on hyvä kroppa.
- eri
Manpreet on munahaukka