Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Olen Jumalan kÀyttöön valittu jo ennen syntymÀÀni ja saanut tÀrkeÀn tehtÀvÀn ylhÀÀltÀ, ette ymmÀrrÀ minkÀlaisen voiman kanssa ollaan. MinÀ lÀhden ajasta vasta kun Herra sanoo. TÀmÀ yksi yritti ja kuoli itse. Muutkin nÀkyi joutuvan vaikeuksiin. MenkÀÀ Herran eteen katumaan pahuuttanne.
Jokainen tulee ja lÀhtee kun Herra sanoo, aivan joka ikinen.
Herra saa meidÀt tekemÀÀn kuinka hÀn tahtoo, virheitÀ ei voi tulla.
Fakta.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut sinusta pitkÀÀn aikaan. Jokainen pÀivÀ helpompi olla, vaikka mietin sua koko ajan. Mietin miltÀ nÀytit, miltÀ tuntuisit jos saisin halata sinua ja miten katsoisit minua jos olisit kiinnostunut minusta. Mutta koska olet toisen, en saa sitÀ koskaan kokea. Haluan vain sanoa, ettÀ minÀ pidin sinusta. Paljon.
Mulla ei ole helpompi olla. Just tuli masennuksen tunne pÀÀlle
Eri
Ihan semmonen juttu oli mielessÀ, ettÀ rakastan sua. EihÀn me oikein olla nÀhty ja tunnekuohu on tasautunut, mutta silti mietin sua joka pÀivÀ monta kertaa. EnkÀ tiedÀ onko parempi olla nÀkemÀttÀ vai nÀhdÀ vilaukselta, kun sydÀn ei halua luovuttaa mutta samalla haluaa sÀilyttÀÀ tasapainon.
Vierailija kirjoitti:
Tyylillesi uskollinen olet, naisellisuus kaukana. Yhhhhh
Kovasti tunnut kuitenkin kaipaavan hĂ€ntĂ€ kun olet ennenkin tĂ€mĂ€n saman tĂ€nne kirjoittanut đđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut sinusta pitkÀÀn aikaan. Jokainen pÀivÀ helpompi olla, vaikka mietin sua koko ajan. Mietin miltÀ nÀytit, miltÀ tuntuisit jos saisin halata sinua ja miten katsoisit minua jos olisit kiinnostunut minusta. Mutta koska olet toisen, en saa sitÀ koskaan kokea. Haluan vain sanoa, ettÀ minÀ pidin sinusta. Paljon.
Mulla ei ole helpompi olla. Just tuli masennuksen tunne pÀÀlle
Eri
Voi lÀhetÀn tsemppejÀ tÀÀltÀ sivusta sinulle tuntematon. Aika auttaa. Lienee yksilöllistÀ, miten pitkÀ aika tarvitaan. Sivusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiistai on mun viikon lempipĂ€ivĂ€ sun takia. đ„
MÀkin nÀen kaivattua tiistaisin.
HerÀskö mitÀÀn tuntemuksia/ajatuksia tÀmÀn pÀivÀisestÀ ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle jalanjÀljissÀni, ikÀvÀ on
Ihana haikea kappale ja suoraan sydÀmeen, kuten kaikki irlantilaiset. Talletin tÀmÀn suosikiksi.
Mukavaa, ettĂ€ kelpasi! đ
Laitoin sinne tykkÀyksen ja kommentin. Samalla esittÀjÀllÀ oli muitakin hyviÀ kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pieni jolla keikkuu tuulesi mukaan, eikÀ oo ihan tyyntÀkÀÀn aina. Talviteloille, ehkÀpÀ.
TÀÀllÀ taas jolla haluaisi avomerelle, vaikka on köysiin kiinnitettynÀ satamassa.
Irrota köydet
Voivat olla tiukoissa merimiessolmuissa. EhkÀ joku myrsky hivuttaisi vielÀ köydet poikki.
EttÀ pitikin kurkata taas.
Not amused.
Neulon itselleni punaisia villasukkia ja niiden pÀÀlle pienet sydÀmet, jotka ovat salaisuuteni. Muistuttamaan kaivatusta, joka on liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta aiemmasta tÀkyilystÀ? Kop kop, kerron kohta. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistai on mun viikon lempipĂ€ivĂ€ sun takia. đ„
MÀkin nÀen kaivattua tiistaisin.
Kuin myös. Ollaan jostain syystÀ törmÀtty usein juuri tiistaisin
/sivusta
Ajatelkaas, Porvoossa joku mies niin epÀtoivoinen ettÀ riisuuntui siivoojien edessÀ. En aliarvosta siistijöitÀ vaan mietimpÀ vain tuota nuhteettomuutta virantoimituksessa ja vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsi. Joka pÀivÀ herÀÀ monenlaisia tuntemuksia ja varsinkin ajatuksia.
No et sinĂ€kÀÀn mun makuun ole. TykkÀÀn timmeistĂ€, treenatuista kehonrakentajista. Jotka on atleettisia, tummat hiukset ja hyvin hoidettu parta jne ja yleensĂ€ nĂ€mĂ€ edellĂ€ mainitut on ulkomaalaisia. SinĂ€ olet tĂ€ysin pĂ€invastainen. Ihan omalle tasolle kuulut. Ja mitĂ€ mun pukeutumiseen tulee, kĂ€ytĂ€n arjessa helppoa ja kĂ€ytĂ€nnöllistĂ€. Miks pukeutuisin joka pĂ€ivĂ€ vimpan pÀÀlle, kun teen lĂ€htemĂ€ttömĂ€n vaikutuksen miehiin ihan ilman pukeutumistakin đđȘ