Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1964)

Vierailija
1941/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kahden sekunnin aikana nÀin silmistÀsi yhteisellÀ kauppareissulla mitÀ tunnet minua kohtaan. Vaikka tunnen samalla tavalla, en tiedÀ mitÀ odotat minulta? Minulla on se olettamus, ettÀ olet varattu. En voi sinua lÀhestyÀ, vaikka sitÀ ehkÀ tahtoisinkin. Olen hyvin kaukana tÀydellisestÀ ihmisestÀ, mutta en ole lÀheskÀÀn niin paha mitÀ minusta yritetÀÀn tehdÀ.

Vierailija
1942/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💕

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein sinulle lupauksen, omien kokemuksieni pohjalta. TĂ€mĂ€n takia se myös pysyy. En halua olla hĂ€irikkö, en halua rikkoa rajojasi, koska en niitĂ€ tiedĂ€. 

En oikeastaan tiedĂ€ miten minun pitĂ€isi suhtautua. 

Jos sittenkin kokeilisin vielÀ kerran tikulla jÀÀtÀ? En pysty siihen, kun kÀyn mielessÀni kaikki tilanteet mitÀ voi pahimmillaan kÀydÀ.

Tein kai oikein. 

HyvÀÀ yötĂ€, sinulle mies nyt kuitenkin. 

Miksi rikkoisit rajojani? Asialliset otan taatusti huomioon. En ole tietÀÀkseni itsekÀÀn asiattomuuksiin syyllistynyt.

Nainen, jonka rajoja on rikottu asiattomuuksiin asti, ei todellakaan halua olla sellainen ja saada sellaisia tuntemuksia aikaan kaipaamalleen. En tiedĂ€, kuinka hyvin miehet voivat samaistua samalla kokemuksella tĂ€hĂ€n, kuin naiset jotka ovat sitĂ€ kokeneet ja sen kautta tietĂ€vĂ€t kaiken sen, mitĂ€ se aiheuttaa. 

Jos mies olisi minut halunnut, olisi hĂ€n ollut vastavuoroinen, silloin kun meillĂ€ oli yhteys. Aluksi minua ei haitannut yksipuolinen viestittely, mihin hĂ€n kyllĂ€ aina vastasi, mutta sitten yhteen feedeistĂ€ni tuli hĂ€nen tekstinsĂ€, mikĂ€ vĂ€hĂ€n romutti sitĂ€ kuvaa, mitĂ€ hĂ€n oli vĂ€hĂ€n sanoillaan ja kĂ€ytöksellÀÀn minulle luonut. 

Joten, kyllĂ€ se oli loppuoeleissĂ€ aika selvÀÀ. 

Vierailija
1944/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi video, eikÀ mikÀÀn auta, vaikka muuttais tÀÀltÀ pois.

Vierailija
1945/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta mun lÀhelle niin auttaa. ;)

Vierailija
1946/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mihin?

Vierailija
1947/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun eteisessĂ€ oli amppari, en ymmĂ€rrĂ€ mistĂ€ se on tullu, mut onneksi oli sĂ€yseĂ€ niin sain napattua ja pÀÀstin ikkunasta 

Vierailija
1948/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein sinulle lupauksen, omien kokemuksieni pohjalta. TĂ€mĂ€n takia se myös pysyy. En halua olla hĂ€irikkö, en halua rikkoa rajojasi, koska en niitĂ€ tiedĂ€. 

En oikeastaan tiedĂ€ miten minun pitĂ€isi suhtautua. 

Jos sittenkin kokeilisin vielÀ kerran tikulla jÀÀtÀ? En pysty siihen, kun kÀyn mielessÀni kaikki tilanteet mitÀ voi pahimmillaan kÀydÀ.

Tein kai oikein. 

HyvÀÀ yötĂ€, sinulle mies nyt kuitenkin. 

Miksi rikkoisit rajojani? Asialliset otan taatusti huomioon. En ole tietÀÀkseni itsekÀÀn asiattomuuksiin syyllistynyt.

Nainen, jonka rajoja on rikottu asiattomuuksiin asti, ei todellakaan halua olla sellainen ja saada sellaisia tuntemuksia aikaan kaipaamalleen. En tiedÀ, kuinka hyvin miehet voivat samaistua samalla kokemuksella tÀhÀn, kuin naiset jotka

Ok

Vierailija
1949/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nÀe mua enÀÀ.

SelvÀ pyy

Vierailija
1950/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mihin?

HĂ€iriintyneiden ihmisten huveihiin.

Vierailija
1951/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Usein asiat, joita pidÀmme katastrofeina työpaikan menettÀminen, avioliiton kariutuminen, epÀonnistuminen kokeessa ovatkin todellisuudessa naamioituneita ihmeitÀ. Vuosien kuluttua, kun ihmiset katsovat taaksepÀin noihin hetkiin, he voivat tunnistaa, ettÀ ne olivat merkittÀviÀ kÀÀnnekohtia heidÀn elÀmÀssÀÀn. Luota siihen, ettÀ asiat jÀrjestyvÀt, ja muista, ettet ole koskaan yksin.

Siunauksin,

Lorna

#lornabyrnefinland

TĂ€mmöinen tuli taas vastaan, juuri jotenkin sopivasti. 

Haluan kertoa vielÀ lisÀksi yhden henkilökohtaisen tÀrkeÀn asian, nÀmÀkin tuovat minulle itselleni vahvistusta siitÀ ettÀ minun oppaani ovat todellisia ja kertovat asioita todellakin rehellisesti. He ovat olemassa koska kuulen heitÀ ja he tietÀvÀt asioita oikeasti. Vaikka ymmÀrrÀn itsekin elÀmÀn luonteen ja osaan pÀÀtellÀ paljon asioita, olen oppinut paljon jo ennestÀÀn ja ymmÀrrÀn paljon niin siltikin vÀlillÀ kyseenalaistan kaikkea. On myös todellista ettÀ tÀmÀ hurja muutos elÀmÀssÀni ja minussakin on aiheuttanut minulle hÀmmennystÀ monet kerrat vielÀkin. Oppaat ja tÀmÀ keskusteluyhteys tuntuu jo hyvin luonnolliselta sekÀ normaalilta mutta jos jÀÀn pohtimaan asioita niin saatan huomata ihmettelevÀni kaikenlaisia asioita. Kiitos Lornallekin kaikesta tuesta.

Vierailija
1952/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedĂ€n kyllĂ€ ettei ihminen ole koskaan yksin, mutta en silti kĂ€sitĂ€ miksi pitĂ€isi kĂ€rsiĂ€ toisten ihmisten pahuudesta. Joku kokeessa epĂ€onnistuminen on yks hailee tai avioliiton kariutuminen. Mut se kun tapahtuu pahoja asioita muiden takia, ei siinĂ€ ole mieltĂ€. Ja erittĂ€in tĂ€rkeĂ€ muistaa, ettei traumasta pidĂ€ etsiĂ€ tarkoitusta. 

Vierailija
1953/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka se auttais? Hihnassako pitÀis olla?

Vierailija
1954/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on ikinĂ€ tylsÀÀ niin tĂ€nne vaan selaamaan vanhoja sanomalehtiĂ€.😀

https://digi.kansalliskirjasto.fi/etusivu

Vierailija
1955/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka se auttais? Hihnassako pitÀis olla?

Hyvin koulutettua voi pitÀÀ vapaanakin

Vierailija
1956/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden sekunnin aikana nÀin silmistÀsi yhteisellÀ kauppareissulla mitÀ tunnet minua kohtaan. Vaikka tunnen samalla tavalla, en tiedÀ mitÀ odotat minulta? Minulla on se olettamus, ettÀ olet varattu. En voi sinua lÀhestyÀ, vaikka sitÀ ehkÀ tahtoisinkin. Olen hyvin kaukana tÀydellisestÀ ihmisestÀ, mutta en ole lÀheskÀÀn niin paha mitÀ minusta yritetÀÀn tehdÀ.

Niin, kyllÀ tunnen edelleenkin, eikÀ sille mitÀÀn voi. TiedÀn, ettÀ se on vÀÀrin. En itsekÀÀn ole tÀydellinen, enkÀ sitÀ odota muiltakaan, varsinkin jos pidÀn jostain. EhkÀ tÀmÀkin juttu selviÀÀ jotenkin ajan kanssa.

Vierailija
1957/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saan huvilan avaimet klo11.

Vierailija
1958/1964 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nÀe mua enÀÀ.

Harmi. Rakastan sua.