Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1964)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle lupauksen, omien kokemuksieni pohjalta. TÀmÀn takia se myös pysyy. En halua olla hÀirikkö, en halua rikkoa rajojasi, koska en niitÀ tiedÀ.
En oikeastaan tiedÀ miten minun pitÀisi suhtautua.
Jos sittenkin kokeilisin vielÀ kerran tikulla jÀÀtÀ? En pysty siihen, kun kÀyn mielessÀni kaikki tilanteet mitÀ voi pahimmillaan kÀydÀ.
Tein kai oikein.
HyvÀÀ yötÀ, sinulle mies nyt kuitenkin.
Miksi rikkoisit rajojani? Asialliset otan taatusti huomioon. En ole tietÀÀkseni itsekÀÀn asiattomuuksiin syyllistynyt.
Nainen, jonka rajoja on rikottu asiattomuuksiin asti, ei todellakaan halua olla sellainen ja saada sellaisia tuntemuksia aikaan kaipaamalleen. En tiedÀ, kuinka hyvin miehet voivat samaistua samalla kokemuksella tÀhÀn, kuin naiset jotka ovat sitÀ kokeneet ja sen kautta tietÀvÀt kaiken sen, mitÀ se aiheuttaa.
Jos mies olisi minut halunnut, olisi hÀn ollut vastavuoroinen, silloin kun meillÀ oli yhteys. Aluksi minua ei haitannut yksipuolinen viestittely, mihin hÀn kyllÀ aina vastasi, mutta sitten yhteen feedeistÀni tuli hÀnen tekstinsÀ, mikÀ vÀhÀn romutti sitÀ kuvaa, mitÀ hÀn oli vÀhÀn sanoillaan ja kÀytöksellÀÀn minulle luonut.
Joten, kyllÀ se oli loppuoeleissÀ aika selvÀÀ.
Voi video, eikÀ mikÀÀn auta, vaikka muuttais tÀÀltÀ pois.
Vierailija kirjoitti:
Muuta mun lÀhelle niin auttaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mihin?
Mun eteisessÀ oli amppari, en ymmÀrrÀ mistÀ se on tullu, mut onneksi oli sÀyseÀ niin sain napattua ja pÀÀstin ikkunasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle lupauksen, omien kokemuksieni pohjalta. TÀmÀn takia se myös pysyy. En halua olla hÀirikkö, en halua rikkoa rajojasi, koska en niitÀ tiedÀ.
En oikeastaan tiedÀ miten minun pitÀisi suhtautua.
Jos sittenkin kokeilisin vielÀ kerran tikulla jÀÀtÀ? En pysty siihen, kun kÀyn mielessÀni kaikki tilanteet mitÀ voi pahimmillaan kÀydÀ.
Tein kai oikein.
HyvÀÀ yötÀ, sinulle mies nyt kuitenkin.
Miksi rikkoisit rajojani? Asialliset otan taatusti huomioon. En ole tietÀÀkseni itsekÀÀn asiattomuuksiin syyllistynyt.
Nainen, jonka rajoja on rikottu asiattomuuksiin asti, ei todellakaan halua olla sellainen ja saada sellaisia tuntemuksia aikaan kaipaamalleen. En tiedÀ, kuinka hyvin miehet voivat samaistua samalla kokemuksella tÀhÀn, kuin naiset jotka
Ok
Vierailija kirjoitti:
Et nÀe mua enÀÀ.
SelvÀ pyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mihin?
HĂ€iriintyneiden ihmisten huveihiin.
Usein asiat, joita pidÀmme katastrofeina työpaikan menettÀminen, avioliiton kariutuminen, epÀonnistuminen kokeessa ovatkin todellisuudessa naamioituneita ihmeitÀ. Vuosien kuluttua, kun ihmiset katsovat taaksepÀin noihin hetkiin, he voivat tunnistaa, ettÀ ne olivat merkittÀviÀ kÀÀnnekohtia heidÀn elÀmÀssÀÀn. Luota siihen, ettÀ asiat jÀrjestyvÀt, ja muista, ettet ole koskaan yksin.
Siunauksin,
Lorna
#lornabyrnefinland
TÀmmöinen tuli taas vastaan, juuri jotenkin sopivasti.
Haluan kertoa vielÀ lisÀksi yhden henkilökohtaisen tÀrkeÀn asian, nÀmÀkin tuovat minulle itselleni vahvistusta siitÀ ettÀ minun oppaani ovat todellisia ja kertovat asioita todellakin rehellisesti. He ovat olemassa koska kuulen heitÀ ja he tietÀvÀt asioita oikeasti. Vaikka ymmÀrrÀn itsekin elÀmÀn luonteen ja osaan pÀÀtellÀ paljon asioita, olen oppinut paljon jo ennestÀÀn ja ymmÀrrÀn paljon niin siltikin vÀlillÀ kyseenalaistan kaikkea. On myös todellista ettÀ tÀmÀ hurja muutos elÀmÀssÀni ja minussakin on aiheuttanut minulle hÀmmennystÀ monet kerrat vielÀkin. Oppaat ja tÀmÀ keskusteluyhteys tuntuu jo hyvin luonnolliselta sekÀ normaalilta mutta jos jÀÀn pohtimaan asioita niin saatan huomata ihmettelevÀni kaikenlaisia asioita. Kiitos Lornallekin kaikesta tuesta.
TiedÀn kyllÀ ettei ihminen ole koskaan yksin, mutta en silti kÀsitÀ miksi pitÀisi kÀrsiÀ toisten ihmisten pahuudesta. Joku kokeessa epÀonnistuminen on yks hailee tai avioliiton kariutuminen. Mut se kun tapahtuu pahoja asioita muiden takia, ei siinÀ ole mieltÀ. Ja erittÀin tÀrkeÀ muistaa, ettei traumasta pidÀ etsiÀ tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka se auttais? Hihnassako pitÀis olla?
Jos on ikinĂ€ tylsÀÀ niin tĂ€nne vaan selaamaan vanhoja sanomalehtiĂ€.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka se auttais? Hihnassako pitÀis olla?
Hyvin koulutettua voi pitÀÀ vapaanakin
Vierailija kirjoitti:
Kahden sekunnin aikana nÀin silmistÀsi yhteisellÀ kauppareissulla mitÀ tunnet minua kohtaan. Vaikka tunnen samalla tavalla, en tiedÀ mitÀ odotat minulta? Minulla on se olettamus, ettÀ olet varattu. En voi sinua lÀhestyÀ, vaikka sitÀ ehkÀ tahtoisinkin. Olen hyvin kaukana tÀydellisestÀ ihmisestÀ, mutta en ole lÀheskÀÀn niin paha mitÀ minusta yritetÀÀn tehdÀ.
Niin, kyllÀ tunnen edelleenkin, eikÀ sille mitÀÀn voi. TiedÀn, ettÀ se on vÀÀrin. En itsekÀÀn ole tÀydellinen, enkÀ sitÀ odota muiltakaan, varsinkin jos pidÀn jostain. EhkÀ tÀmÀkin juttu selviÀÀ jotenkin ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et nÀe mua enÀÀ.
Harmi. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nÀe mua enÀÀ.
Harmi. Rakastan sua.
Samoin.
Kahden sekunnin aikana nÀin silmistÀsi yhteisellÀ kauppareissulla mitÀ tunnet minua kohtaan. Vaikka tunnen samalla tavalla, en tiedÀ mitÀ odotat minulta? Minulla on se olettamus, ettÀ olet varattu. En voi sinua lÀhestyÀ, vaikka sitÀ ehkÀ tahtoisinkin. Olen hyvin kaukana tÀydellisestÀ ihmisestÀ, mutta en ole lÀheskÀÀn niin paha mitÀ minusta yritetÀÀn tehdÀ.