Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Koeta pÀÀttÀÀ ÀlÀkÀ veivaa.
TiedÀt ettÀ rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Masturboin tÀnÀÀn ja ajattelen sua mies, miltÀ se tuntuu ?
Imartelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀhetÀnkö mies peppukuvan sulle ?
Joo. Laita vaikka joku kivannÀköinen tappi vielÀ sinne reikÀÀn, niin olisi kiva peppukuva minun makuuni. Tai alhaalta pÀin ja pikkarit jalassa, niin voin fantasioida.
T: mies
MĂ€ sulle tapin laitan reikÀÀs. đ
xD
Vierailija kirjoitti:
Miksi kidutat minua?
En kiduta ketÀÀn, vÀhiten rakastani.
Vierailija kirjoitti:
SinÀhÀn se veivaaja oot. Ensin ollaan niin rakastunutta ja sitten annetaan kylmÀÀ kyytiÀ. MitÀ meinaat ettÀ siitÀ pitÀisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt ettÀ rakastan sinua.
MistÀ sen voisin tietÀÀ? Voin toivoa, mutta en tiedÀ.
Ei tÀstÀ tule mitÀÀn kun kumpikaan ei uskalla tehdÀ aloitetta. TiedÀn ettÀ kaipaat ja sinÀkin tiedÀt minÀ kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen olit aika eri tunnelmissa. ĂkkiĂ€ haihtuu ja vaihtuu.
YhtÀlailla voisit nostaa lappuja hatusta. Itse en ole edes ollut tÀÀllÀ. :P
Ei sillÀ ettÀ olisin "hÀn" mutta pointti pÀtee silti. Menen myöskin jo heti.
Taito tallella edelleen đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀhÀn se veivaaja oot. Ensin ollaan niin rakastunutta ja sitten annetaan kylmÀÀ kyytiÀ. MitÀ meinaat ettÀ siitÀ pitÀisi ajatella?
En ole toiminut noin. PĂ€invastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikaveriksi riittÀÀ ettÀ on tunneÀlykÀs ja riittÀvÀn fiksu.
TunneÀlykkyys on mulle melkein tÀrkeÀmpÀÀ kuin Àlykkyys muuten. Kaiken maailman omahyvÀisiÀ "ÀlykköjÀ" on tullut tÀssÀ nÀhtyÀ. Mieluummin tunneÀlykÀs.
Se on ihan hyvĂ€ ajatus. ĂlykkyyttĂ€ voi aina kasvattaa jokainen ihan loppuelĂ€mĂ€n. TunneĂ€lykkyys on tĂ€rkeĂ€ asia, sitĂ€ ei kannata kenenkÀÀn pilata missÀÀn vaiheessa elĂ€mÀÀ.
Totta. Tosin tunne ja Àly eivÀt sulje pois toisiaan, ellei kyseessÀ ole höttöinen maailmanparannus a la virhevasemmisto ja xxxxxxrilÀhetys.
Paras olisi tietysti se kombo, ettÀ on ÀlyÀ ja tunneÀlyÀ.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ tule mitÀÀn kun kumpikaan ei uskalla tehdÀ aloitetta. TiedÀn ettÀ kaipaat ja sinÀkin tiedÀt minÀ kaipaan.
Ei pidÀ paikkansa. MinÀ olen tehnyt aloitteen. Uskaltaisin helposti, jos.
Vierailija kirjoitti:
Nii.
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ mitÀÀn tule tai tulee tÀstÀ ny jotain!
Telkusta tulee Talvisota. Hassua, ettÀ siinÀ karjalaiset naiset heti lankeavat pohjalaisten miesten lumoihin, kun tilaisuus avautuu. Voisiko niin kÀydÀ tosi elÀmÀssÀ?
Vierailija kirjoitti:
SÀ kirjoitit mulle tÀÀllÀ yksi pÀivÀ. Ihan varmasti.
Toki.
J-mies. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyn kiireet vÀistyy, mutta joulukuussa Kaivattu huolehtii siitÀ, ettÀ stressiÀ riittÀÀ.
Painajainen ennen joulua?
Noh, ei.Sanotaanko, ettÀ kyseessÀ on elÀmÀn suuret kysymykset -tasoinen episodi.
TÀÀ juttu meni nÀköjÀÀn trollien riepoteltavaksi mutta ei vÀlitetÀ siitÀ. Kunhan pÀÀstÀÀn irl-elÀmÀÀn niin jÀÀ trollitkin taakse. Nainen sivusta
Ihan yhtÀ paljon ketuttaa tÀnÀÀn ku eilenkin.