Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt just piilossa sun vaatekaapissa.
Hyi ... ĂlĂ€ viitti.
Ok. Siirryin kattolamppuun.
Oletko hÀmÀhÀkki.
Mun ketjusta lÀhtemiseen ei vaikuta se kirjoittaako tÀÀllÀ vai ei. Vaikka kirjoittaa, olen lÀhtenyt pidemmÀksikin aikaa. EhkÀ hÀnkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt just piilossa sun vaatekaapissa.
Hyi ... ĂlĂ€ viitti.
Ok. Siirryin kattolamppuun.
MinÀ olen sÀngyn alla ja romantiikka kuolee tÀhÀn. Et ole imuroinut pölyjÀ tÀÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Intuitio on sitÀ mieltÀ ettÀ joulukuu on meidÀn kuukausi ja nÀen sinut tosi pitkÀn ajan jÀlkeen. Onkohan se todella niin?
Luulen ettÀ sulla on oma syysi yrittÀÀ venyttÀÀ asioita ensi viikon yli mutta mistÀs kukaa mitÀÀ tietÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Outoa kÀytöstÀ eikÀ selitystÀ anteeksipyynnöstÀ puhumattakaan.
Se on jokin uusi taidelaji, luulen. Immersio-repulsio-elÀmys-viihdedokumentti. Katsotaan loppuun vaan, sitten ehkÀ voi antaa palautetta? (Sivu)
En tiedĂ€ mitĂ€ kaaren pÀÀstĂ€ löytyy, mutta keskeltĂ€ löytyi yksi lĂ€mmin halaus kaivatulle đ€
HyvÀÀ yötÀ naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ lÀhtisin tÀstÀ ketjusta, mutta tiedÀn et sÀ kirjoittelet tÀÀllÀ.
Miks se sua kiinnostaa? Anna olla.
Ai miks mua kiinnostaa ettÀ mun kaivattu kirjoittelee tÀÀllÀ?
No laitappas tunniste, seuraava olet sinÀ, tuon yhden höpsön jÀlkeen. Tunniste kehiin nyt. Fiksu sellainen sitten, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki ei kÀy, vaikka jollekulle toiselle ehkÀ kÀy.
TÀstÀ samaa mieltÀ. Kynnysmatot on sitten erikseen.
ErittÀin sekavat tunnelmat. PelkÀÀn, ettÀ ei ole olemassakaan sitÀ ihmistÀ, johon olen rakastunut.
Oot kyllÀ pÀivien piristys vaikka en tÀnÀÀn ihan parhaimmassa vedossa ollutkaan.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009862204.html
Mul tuli susi. MitÀs elukoita tÀÀllÀ vaeltaa?
Vierailija kirjoitti:
ErittÀin sekavat tunnelmat. PelkÀÀn, ettÀ ei ole olemassakaan sitÀ ihmistÀ, johon olen rakastunut.
EihÀn sitÀ koskaan oo.
Uusi scifi elokuva Paluu Sohvalle
Vierailija kirjoitti:
Olen minÀ tÀÀllÀ mutta en sinulle. Olen vain rehellinen, anteeksi siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intuitio on sitÀ mieltÀ ettÀ joulukuu on meidÀn kuukausi ja nÀen sinut tosi pitkÀn ajan jÀlkeen. Onkohan se todella niin?
Luulen ettÀ sulla on oma syysi yrittÀÀ venyttÀÀ asioita ensi viikon yli mutta mistÀs kukaa mitÀÀ tietÀÀ
Ai mitÀ ensi viikosta? En tiedÀ sillon mitÀÀn tapahtuvan ellet ota yhteyttÀ. Olisin kyllÀ valmis nÀkemÀÀn hÀnet vaikka ensi viikolla jos hÀnestÀ kuulisin
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, mitĂ€ me taivaspaikoilla? Sijataan vuoteemme sammaliin ja harjoitetaan ruohonjuuritason alkemiaa. đ Ihanaa viikonvaihdetta.
VÀhÀn kylmÀt ja mÀrÀt voi olla sammalet tÀllÀ sÀÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun tarjosit mulle fisushotin. :)
Heh. đ
Vierailija kirjoitti:
Aina se uusi löytyy. ĂlĂ€ huolehdi.
Ukkelit on komeita