Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1934)

Vierailija
1601/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa kĂ€ydessĂ€ mietin, ettĂ€ harmi kun ei oltu kumpikaan tarpeeksi rohkeita. Sun ulkonĂ€kö saa joka kerta mun pÀÀn kÀÀntymÀÀn ja vaikutat samanlaiselta omaa paikkaansa etsivĂ€ltĂ€ yksinĂ€iseltĂ€ sudelta, jolla on arpi tai useampi. MeillĂ€ on myös yhteinen intohimon kohde/pakkomielle/selviytymiskeino. MissĂ€ tahansa muualla olisin yrittĂ€nyt enemmĂ€n ja isommalla vasaralla sun suojakuoren lĂ€pi. 

Onko tÀÀ viesti naiselle vai miehelle?

Naiselle.

Vierailija
1602/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin olla pehmoinen danderesi, jota vahvistat kritiikiltÀ, nöyryytyksiltÀ, torjunnalta ja hylÀtyksi tulemiselta luotettavalla rakkaudella <3333

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Palsta on kuolleempi kuin minÀ miehen kanssa sÀngyssÀ. (= Kuollut kala.)

Vierailija
1604/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Piipahdin tÀÀllĂ€. Terkut ihanaiselle😚

Vierailija
1605/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En varsinaisesti katso olevani optimisti. Silti yritÀn ja teen kaikenlaista, vaikka asiat eivÀt onnistuisikaan. YhÀ uudelleen. Kokemuksesta pitÀisi jo oppia, ettei kannata. Sama kaipauksen kanssa. Kaikki tosiasiat puhuvat sen puolesta, ettÀ meitÀ ei tule, mutta minkÀ ihmeen takia mieli on niin pÀssi, ettÀ se kehittÀÀ toivoa sinne, missÀ sitÀ ei ole?

Vierailija
1606/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi on netti.VĂ€lillĂ€ on niin  ikĂ€vĂ€, ettĂ€ on pakko kĂ€ydĂ€ katsomassa kuvaasi.Se rauhoittaa kaipaavan sydĂ€men hetkeksi.

Vierailija
1607/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa kĂ€ydessĂ€ mietin, ettĂ€ harmi kun ei oltu kumpikaan tarpeeksi rohkeita. Sun ulkonĂ€kö saa joka kerta mun pÀÀn kÀÀntymÀÀn ja vaikutat samanlaiselta omaa paikkaansa etsivĂ€ltĂ€ yksinĂ€iseltĂ€ sudelta, jolla on arpi tai useampi. MeillĂ€ on myös yhteinen intohimon kohde/pakkomielle/selviytymiskeino. MissĂ€ tahansa muualla olisin yrittĂ€nyt enemmĂ€n ja isommalla vasaralla sun suojakuoren lĂ€pi. 

Naiselle.

Onko kyseessÀ sama harrastus? Eri sivusta.

Vierailija
1608/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanoin kerran yhdelle yli innokkaalle iskumiehelle, joka alkoi puhumaan sĂ€nkytouhuista vĂ€hĂ€n tuppaantuvasti, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ kuin kuollut lahna. Tuolla lauseella oli pĂ€invastainen vaikutus. Mies innostui tuosta oikeasti vain enemmĂ€n đŸ€Ł Ja sanoi ettĂ€ se on parasta naisessa, minĂ€ tykkÀÀn đŸ„°đŸ˜˜ etc. 

Vierailija
1609/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle.

Onko kyseessÀ sama harrastus? Eri sivusta.

On.

Vierailija
1610/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kuin olisi minulle, koska kÀyn Prismassa. En muuten.

En pidÀ siitÀ, ettÀ todellista sisintÀni ei nÀhdÀ ulkonÀöltÀni. Vain joku on murtautunut suojakuoreni lÀpi, koska on nÀhnyt minut sellaisena kuin oikeasti olen.

Vierailija
1611/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti katso olevani optimisti. Silti yritÀn ja teen kaikenlaista, vaikka asiat eivÀt onnistuisikaan. YhÀ uudelleen. Kokemuksesta pitÀisi jo oppia, ettei kannata. Sama kaipauksen kanssa. Kaikki tosiasiat puhuvat sen puolesta, ettÀ meitÀ ei tule, mutta minkÀ ihmeen takia mieli on niin pÀssi, ettÀ se kehittÀÀ toivoa sinne, missÀ sitÀ ei ole?

Positiivinen ajattelu, selviytymiskeino ? 

Vierailija
1612/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisitko otsikon ! 

"Terveiset kaipaamalleni". Eli tÀmÀ on vain Ap:n terveiset kaipaamalleen, ja kaikki muu on ohista. Paskin kaipausketju ever.

TĂ€mĂ€n ketjun ylle on julistettu nega vibat, julistettu negatiiviset sanat : kaipuun * vaivaamille *, todellakin vaivausta tĂ€ssĂ€ ketjussa, edellisessĂ€ luki positiivisesti kaipuu kukoistakoon đŸ„° ja tulos oli toinen. TĂ€ssĂ€ nyt nĂ€ette ihmiset, mikĂ€ valta sanoilla on. Puhu positiivista = positiivinen lopputulos, puhu negatiivista = negatiivinen lopputulos. Plaa plaa plaa

Ja teitÀ vatipÀitÀ ei saa sitten millÀÀn pysymÀÀn poissa universumin typerimmÀstÀ ketjusta ja tekemÀÀn elÀmÀssÀnne jotain hyödyllistÀ. Se lienee sairaus tai sen oire.

Vierailija
1613/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis nyt silleen

Vierailija
1614/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Makee

Erityinen

SydÀmen sÀvel

Ikuisesti muistissa

Vierailija
1615/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kerran yhdelle yli innokkaalle iskumiehelle, joka alkoi puhumaan sĂ€nkytouhuista vĂ€hĂ€n tuppaantuvasti, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ kuin kuollut lahna. Tuolla lauseella oli pĂ€invastainen vaikutus. Mies innostui tuosta oikeasti vain enemmĂ€n đŸ€Ł Ja sanoi ettĂ€ se on parasta naisessa, minĂ€ tykkÀÀn đŸ„°đŸ˜˜ etc. 

Tai sit oli  kyseessĂ€ kova kalastaja.

Vierailija
1616/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on kuollut kala vai molemmat? 

Vierailija
1617/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kuin olisi minulle, koska kÀyn Prismassa. En muuten.

En pidÀ siitÀ, ettÀ todellista sisintÀni ei nÀhdÀ ulkonÀöltÀni. Vain joku on murtautunut suojakuoreni lÀpi, koska on nÀhnyt minut sellaisena kuin oikeasti olen.

Luetun ymmÀrtÀmisestÀ M?

Vierailija
1618/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HellÀ hipaisu poskellesi, ajattelen sinua. Saan siitÀ voimaa.

NuKu hyvin

Vierailija
1619/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle.

Milloin olette nÀhneet viimeksi?

Vierailija
1620/1933 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen auran kirkkaus saa niitten demonit riekkumaan. EikĂ€ ne itte edes ymmĂ€rrĂ€ sitĂ€ mikĂ€ siinĂ€ "Ă€rsyttÀÀ." 

KeistÀ kyse?