Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1934)
Haluaisin olla pehmoinen danderesi, jota vahvistat kritiikiltÀ, nöyryytyksiltÀ, torjunnalta ja hylÀtyksi tulemiselta luotettavalla rakkaudella <3333
Palsta on kuolleempi kuin minÀ miehen kanssa sÀngyssÀ. (= Kuollut kala.)
Piipahdin tÀÀllĂ€. Terkut ihanaiselleđ
En varsinaisesti katso olevani optimisti. Silti yritÀn ja teen kaikenlaista, vaikka asiat eivÀt onnistuisikaan. YhÀ uudelleen. Kokemuksesta pitÀisi jo oppia, ettei kannata. Sama kaipauksen kanssa. Kaikki tosiasiat puhuvat sen puolesta, ettÀ meitÀ ei tule, mutta minkÀ ihmeen takia mieli on niin pÀssi, ettÀ se kehittÀÀ toivoa sinne, missÀ sitÀ ei ole?
Onneksi on netti.VÀlillÀ on niin ikÀvÀ, ettÀ on pakko kÀydÀ katsomassa kuvaasi.Se rauhoittaa kaipaavan sydÀmen hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa kÀydessÀ mietin, ettÀ harmi kun ei oltu kumpikaan tarpeeksi rohkeita. Sun ulkonÀkö saa joka kerta mun pÀÀn kÀÀntymÀÀn ja vaikutat samanlaiselta omaa paikkaansa etsivÀltÀ yksinÀiseltÀ sudelta, jolla on arpi tai useampi. MeillÀ on myös yhteinen intohimon kohde/pakkomielle/selviytymiskeino. MissÀ tahansa muualla olisin yrittÀnyt enemmÀn ja isommalla vasaralla sun suojakuoren lÀpi.
Onko tÀÀ viesti naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Onko kyseessÀ sama harrastus? Eri sivusta.
Sanoin kerran yhdelle yli innokkaalle iskumiehelle, joka alkoi puhumaan sĂ€nkytouhuista vĂ€hĂ€n tuppaantuvasti, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ kuin kuollut lahna. Tuolla lauseella oli pĂ€invastainen vaikutus. Mies innostui tuosta oikeasti vain enemmĂ€n đ€Ł Ja sanoi ettĂ€ se on parasta naisessa, minĂ€ tykkÀÀn đ„°đ etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa kÀydessÀ mietin, ettÀ harmi kun ei oltu kumpikaan tarpeeksi rohkeita. Sun ulkonÀkö saa joka kerta mun pÀÀn kÀÀntymÀÀn ja vaikutat samanlaiselta omaa paikkaansa etsivÀltÀ yksinÀiseltÀ sudelta, jolla on arpi tai useampi. MeillÀ on myös yhteinen intohimon kohde/pakkomielle/selviytymiskeino. MissÀ tahansa muualla olisin yrittÀnyt enemmÀn ja isommalla vasaralla sun suojakuoren lÀpi.
Naiselle.
Onko kyseessÀ sama harrastus? Eri sivusta.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kuin olisi minulle, koska kÀyn Prismassa. En muuten.
En pidÀ siitÀ, ettÀ todellista sisintÀni ei nÀhdÀ ulkonÀöltÀni. Vain joku on murtautunut suojakuoreni lÀpi, koska on nÀhnyt minut sellaisena kuin oikeasti olen.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti katso olevani optimisti. Silti yritÀn ja teen kaikenlaista, vaikka asiat eivÀt onnistuisikaan. YhÀ uudelleen. Kokemuksesta pitÀisi jo oppia, ettei kannata. Sama kaipauksen kanssa. Kaikki tosiasiat puhuvat sen puolesta, ettÀ meitÀ ei tule, mutta minkÀ ihmeen takia mieli on niin pÀssi, ettÀ se kehittÀÀ toivoa sinne, missÀ sitÀ ei ole?
Positiivinen ajattelu, selviytymiskeino ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisitko otsikon !
"Terveiset kaipaamalleni". Eli tÀmÀ on vain Ap:n terveiset kaipaamalleen, ja kaikki muu on ohista. Paskin kaipausketju ever.
TĂ€mĂ€n ketjun ylle on julistettu nega vibat, julistettu negatiiviset sanat : kaipuun * vaivaamille *, todellakin vaivausta tĂ€ssĂ€ ketjussa, edellisessĂ€ luki positiivisesti kaipuu kukoistakoon đ„° ja tulos oli toinen. TĂ€ssĂ€ nyt nĂ€ette ihmiset, mikĂ€ valta sanoilla on. Puhu positiivista = positiivinen lopputulos, puhu negatiivista = negatiivinen lopputulos. Plaa plaa plaa
Ja teitÀ vatipÀitÀ ei saa sitten millÀÀn pysymÀÀn poissa universumin typerimmÀstÀ ketjusta ja tekemÀÀn elÀmÀssÀnne jotain hyödyllistÀ. Se lienee sairaus tai sen oire.
Vierailija kirjoitti:
Kuis nyt silleen
Makee
Erityinen
SydÀmen sÀvel
Ikuisesti muistissa
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran yhdelle yli innokkaalle iskumiehelle, joka alkoi puhumaan sĂ€nkytouhuista vĂ€hĂ€n tuppaantuvasti, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ kuin kuollut lahna. Tuolla lauseella oli pĂ€invastainen vaikutus. Mies innostui tuosta oikeasti vain enemmĂ€n đ€Ł Ja sanoi ettĂ€ se on parasta naisessa, minĂ€ tykkÀÀn đ„°đ etc.
Tai sit oli kyseessÀ kova kalastaja.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on kuollut kala vai molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kuin olisi minulle, koska kÀyn Prismassa. En muuten.
En pidÀ siitÀ, ettÀ todellista sisintÀni ei nÀhdÀ ulkonÀöltÀni. Vain joku on murtautunut suojakuoreni lÀpi, koska on nÀhnyt minut sellaisena kuin oikeasti olen.
Luetun ymmÀrtÀmisestÀ M?
HellÀ hipaisu poskellesi, ajattelen sinua. Saan siitÀ voimaa.
NuKu hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Milloin olette nÀhneet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Sen auran kirkkaus saa niitten demonit riekkumaan. EikÀ ne itte edes ymmÀrrÀ sitÀ mikÀ siinÀ "ÀrsyttÀÀ."
KeistÀ kyse?
Naiselle.