Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjoitellut tÀnne aika monena iltana tÀllÀ viikolla. Et oo varmaan lukenut. En tiedÀ olitko se yksi ilta tÀÀllÀ sinÀ, joka ei halunnutkaan enÀÀ nÀhdÀ.
Jos et tiedÀ = jÀtÀ omaan arvoonsa
Niin. MeillÀ ei vain ole oikein muuta kommunikointiyhteyttÀ, joten ehkÀ hÀn haluais kertoa tÀÀllÀ ettei haluakaan enÀÀ nÀhdÀ.
Ei tÀmÀ ole mikÀÀn yhteys. Kirjoitat tuntemattomalle joka voi olla joka kerta eri! Hae apua harhoihin!
Saattaisit yllÀttyÀ. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
MinkĂ€laista arki olisi sinun kanssa đ€
SinÀ tekisit kaikkea sitÀ mitÀ tÀllÀkin hetkellÀ. Vapaa-ajan viettÀisit minun kainalossa. Kertoisit minulle kaikenlaista. Haluaisit tehdÀ minun kanssa asioita aina silloin tÀllöin.
Olisiko onnemme ydin siinÀ kun teen lumityöt ja kohtaamme eteisessÀ sen jÀlkeen muuten vaan.
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sustakaan paljo kuulu nykyisin tÀÀllÀ. Oonko enÀÀ suunnitelmissasi?
Et ole.
Antakaa nyt edes jotain vihjeitÀ kenelle menee. Muuten oletamme pelkÀksi trollaukseksi
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Ei sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, en ole ihan rehellinen. Hieman kaunistelen ja siloittelen totuuksia. EhkÀ mÀ pelkÀÀn ettÀ jÀrkytÀn muuten.
Pikkuhiljaa vaan ja hyvÀ tulee.
TÀmÀ tarkoitti sitÀ ettÀ jos annan mennÀ niin joku jÀrkyttyy mun tekstistÀni. Pakko olla vÀhÀn varovainen kuitenkin.
MitÀ sÀ sitten oikein haluaisit kirjoittaa? mitÀ jÀrkyttÀvÀÀ siinÀ on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀn yksin. Se on kohtaloni. Kohtunikin on revitty rikki, hÀpÀisty ja kuoletettu. Kehonikin on hÀpÀisty. Kasvoistani nÀkee ruumiin. Olen silti ylpeÀ itsestÀni. Olen ylpeÀmpi itsestÀni kuin koskaan ennen. NÀytÀn rumalta mutta se tuntuu hyvÀltÀ. TÀtÀkö on taas olla vÀhÀn enemmÀn elossa. En kuitenkaan vielÀ oikein elÀ, olen vain hengissÀ. Olen hÀpÀistyssÀ ruumiissani ja mietin mitÀ helvettiÀ minÀ nyt tekisin seuraavaksi.
Sulle on siis tehty kohdunpoisto ja koet siksi itsesi rikotuksi ja hÀvÀistyksi? Samalla sanot olevasi enemmÀn elossa ja toisaalta et koe elÀvÀsi?
Kognitiivinen dissonanssi? MinÀn uudelleenmÀÀritys?
Ei.
MitÀ sitten? Onko sinut raiskattu?
Vierailija kirjoitti:
Jotain on suunnitelmissa edelleen, sen kun tietÀis mitÀ
Pallo on sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Antakaa nyt edes jotain vihjeitÀ kenelle menee. Muuten oletamme pelkÀksi trollaukseksi
Sivusta
No trollaajahan se on. PelkkÀÀ negaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on vaikea tai liki mahdoton neuvotella.
Miksi?
Neuvotellen etsitÀÀn ratkaisua, kuunnellaan eri osapuolten nÀkemykset, mietitÀÀn, miten ne voitaisiin ottaa huomioon ja soveltaa. Joskus tarvitaan kompromissia. Koen, ettei nÀkemyksillÀni ole merkitystÀ, eivÀtkÀ ne vaikuta mihinkÀÀn.
Olen pahoillani. Paineen alla autoritÀÀrisyys ottaa vÀhÀn liikaa roolia. Koetan kehittÀÀ sitÀ puolta itsessÀni.
đđœ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallo on sulla.
Ok. MÀ hoidan mÀ hoidan.
Vierailija kirjoitti:
đ€ź
đ
Sun pitÀÀ hoitaa toi jatkuva pahoinvointi.
Vierailija kirjoitti:
MÀ mietin kans sitÀ, ettÀ voiko enÀÀ luvata mitÀÀn ikuista rakkautta, kun on muutamasti tajunnut, ettei se vannominen mihinkÀÀn ikuiseen vÀlttÀmÀttÀ johda. Ja sit viel, miten pitÀÀ seksuaalista energiaa yllÀ, ettei suhde vaan johda seksittömyyteen, sekin on jo nÀhty.
Miksi pitÀÀ vannoa? Avioliittoon mennessÀkin tahdotaan, ei vannota?
SeksielÀmÀÀ ei varmaan kannata pÀÀstÀÀ lÀssÀhtÀmÀÀn ylipÀÀtÀÀn, vaan harrastaa sitÀ seksiÀ niin se pysyy yllÀ. Ei mitÀÀn ihme hankalointia. Hommiin vaan.
Mutta jos haluat edelleen nÀhdÀ, niin se kÀvelyalue on kyllÀ mieleinen. Kunhan tietÀis tarkalleen milloin sinne kannattais mennÀ ja pÀÀsisikin vielÀ juuri silloin.
Sitten kun toi pyykkikone on lopettanut niin aion mennÀ peiton alle unelmoimaan. Olen ihastunut ehkÀ epÀtoivoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, en ole ihan rehellinen. Hieman kaunistelen ja siloittelen totuuksia. EhkÀ mÀ pelkÀÀn ettÀ jÀrkytÀn muuten.
Pikkuhiljaa vaan ja hyvÀ tulee.
TÀmÀ tarkoitti sitÀ ettÀ jos annan mennÀ niin joku jÀrkyttyy mun tekstistÀni. Pakko olla vÀhÀn varovainen kuitenkin.
MitÀ sÀ sitten oikein haluaisit kirjoittaa? mitÀ jÀrkyttÀvÀÀ siinÀ on?
Kaikkea mitÀ mieleen juolahtaa. Kaikki eivÀt pidÀ kaikenlaisesta tekstistÀ tai vaikkapa runoista, osa jÀrkyttyy.
YritÀn tuoda esille sitÀ seikkaa ettÀ vaikka kirjouttaisin mitÀ kauhua, voin ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys jo. Ei asiat tÀÀllÀ selviÀ. Haluatko minut vai et?
Ohi
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Olen pahoillani. Paineen alla autoritÀÀrisyys ottaa vÀhÀn liikaa roolia. Koetan kehittÀÀ sitÀ puolta itsessÀni.