Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nainen rakastella sua niin ettĂ€ vaikka sun se repeĂ€isi ja kirvelisi ja polttelisi niin pitĂ€isin sitĂ€ vĂ€lillĂ€ pohjia myöten sun sisĂ€llĂ€ ja kehuisin korvaasi ettĂ€ kuinka hyvin sĂ€ otat sitĂ€. đ§Ą
Wtf, vaikuttaa ettĂ€ toverilla olis r*iskausfantasioita đ€Żđ€ź
Toivottavasti et luule minun kirjoittelevan moista kuonaa. Luultavasti ja toivottavasti sivusta.
En onneks luule tÀÀllÀ mitÀÀn. TÀmÀ on tÀÀllÀ. Kaikki real on irl. Edellinen
Haluan pois tÀstÀ ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitan tÀnne. TÀÀllÀ saa olla rauhassa rehellinen.
SinÀkö niitÀ haukkuja tÀnne suollat?
Vierailija kirjoitti:
There's a moonchild 4 everyone.
Elaborate.. please. :P
Okei, en ole ihan rehellinen. Hieman kaunistelen ja siloittelen totuuksia. EhkÀ mÀ pelkÀÀn ettÀ jÀrkytÀn muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on vaikea tai liki mahdoton neuvotella.
Miksi?
Neuvotellen etsitÀÀn ratkaisua, kuunnellaan eri osapuolten nÀkemykset, mietitÀÀn, miten ne voitaisiin ottaa huomioon ja soveltaa. Joskus tarvitaan kompromissia. Koen, ettei nÀkemyksillÀni ole merkitystÀ, eivÀtkÀ ne vaikuta mihinkÀÀn.
God natt fru speciallĂ€rare đ€
Kram đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitan tÀnne. TÀÀllÀ saa olla rauhassa rehellinen.
SinÀkö niitÀ haukkuja tÀnne suollat?
En todellakaan. Olen asiaihminen. Rehellinen voin olla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, en ole ihan rehellinen. Hieman kaunistelen ja siloittelen totuuksia. EhkÀ mÀ pelkÀÀn ettÀ jÀrkytÀn muuten.
Pikkuhiljaa vaan ja hyvÀ tulee.
Vierailija kirjoitti:
ElÀn yksin. Se on kohtaloni. Kohtunikin on revitty rikki, hÀpÀisty ja kuoletettu. Kehonikin on hÀpÀisty. Kasvoistani nÀkee ruumiin. Olen silti ylpeÀ itsestÀni. Olen ylpeÀmpi itsestÀni kuin koskaan ennen. NÀytÀn rumalta mutta se tuntuu hyvÀltÀ. TÀtÀkö on taas olla vÀhÀn enemmÀn elossa. En kuitenkaan vielÀ oikein elÀ, olen vain hengissÀ. Olen hÀpÀistyssÀ ruumiissani ja mietin mitÀ helvettiÀ minÀ nyt tekisin seuraavaksi.
Sulle on siis tehty kohdunpoisto ja koet siksi itsesi rikotuksi ja hÀvÀistyksi? Samalla sanot olevasi enemmÀn elossa ja toisaalta et koe elÀvÀsi?
Kognitiivinen dissonanssi? MinÀn uudelleenmÀÀritys?
hyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
Hanipöpölille hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On todella kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Olisin maailman onnellisin jos iltaisin pÀÀsisin kĂ€pertymÀÀn kainaloosi. đ„°
Musta tuntuu kehut aina niin oudoilta. HĂ€mmennyn niistĂ€. Varmaan kun on koko elĂ€mĂ€n ajan poljettu ja haukuttu ettĂ€ on vÀÀrĂ€nlainen tai teen kaiken vÀÀrin. đ On mua myös rangaistu fyysisesti jos on tehnyt vÀÀrin.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
T voisi ottaa oppia myös ĂmmĂ€stĂ€.
Jotain on suunnitelmissa edelleen, sen kun tietÀis mitÀ
Vierailija kirjoitti:
Ei sustakaan paljo kuulu nykyisin tÀÀllÀ. Oonko enÀÀ suunnitelmissasi?
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa vaan ja hyvÀ tulee.
TÀmÀ tarkoitti sitÀ ettÀ jos annan mennÀ niin joku jÀrkyttyy mun tekstistÀni. Pakko olla vÀhÀn varovainen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on vaikea tai liki mahdoton neuvotella.
Miksi?
Neuvotellen etsitÀÀn ratkaisua, kuunnellaan eri osapuolten nÀkemykset, mietitÀÀn, miten ne voitaisiin ottaa huomioon ja soveltaa. Joskus tarvitaan kompromissia. Koen, ettei nÀkemyksillÀni ole merkitystÀ, eivÀtkÀ ne vaikuta mihinkÀÀn.
Sit tÀytyy nostaa kissa pöydÀlle ja pohtia ratkaisuja. Jos kaks ihmistÀ haluaa olla toistensa kanssa, niin usein muulla ei ole niin vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on suunnitelmissa edelleen, sen kun tietÀis mitÀ
Ota yhteys jo. Ei asiat tÀÀllÀ selviÀ. Haluatko minut vai et?
Kaikille olen rehellinen.