Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Puhumuru-tyyppi kÀveli just vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olin kai ensimmÀisiÀ, jotka postasi tÀnne Beth Hartia. Jotain 5v sitten. Löysikö joku kyseisen artistin nimenomaan tÀÀltÀ?
sivukki
Learning to Live, My California
Vierailija kirjoitti:
đŒ Haluan, ettĂ€ meistĂ€ tulee me.
đœ Haluan lopulta vain kaivata.
Minun haluillani ei ollut mitÀÀn vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset minua?
Tuomaan hyvÀÀ oloa. Ja saisit samaa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks mies tunnusti salaa katselleensa mun peppua. Kutsui herkkupepuks. Rupesin miettimÀÀn samantien, ettĂ€ mitĂ€hĂ€n housuja mulla on ollut jalassa kun on nĂ€hty, ja tajusin et lĂ€hinnĂ€ vĂ€likausihousut on olleet jalassa, hĂ€llekin varmaan kĂ€y sit vaikka olis jĂ€tesĂ€kissĂ€ đ
KyllĂ€hĂ€n jotkut ulkoiluvaatteet on ihan hyvin muotoiltujakin, mutta lieneekö pohjoisen sijainnin ansioita vai muuten vaan, niin osalla miehistĂ€ on kyllĂ€ sellainen ulkoiluvaatefetissi, ettĂ€ tuijottelevat erityisesti ulkoiluvaatteissa olevaa naista đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ne ihanat housut jalkaasi, jooko ;)
Jaahas, ettÀ sellainen kaipaaja, tietyt housutkin pitÀÀ olla jalassa ettÀ saa kicksejÀ.
Taten nysÀ on sellanen, ei nouse ei kovetu ellei naispuolinen tee ihme temppuja ja pukeudu pervosti eikÀ sittenkÀÀn. A i k u i n e n nainen ei saa Taten pikkusta herÀÀn. *lukekaa rivien vÀlistÀ se mitÀ en tohdi kirjoittaa*
MitÀ me sille voidaan jos sinÀ et saa taten tattia hereille vaikka himoat sitÀ kovin?
Vierailija kirjoitti:
MÀ saan ainakin ihan tarpeeksi huomiota livenÀ, ei tarvitse palstalla sitÀ hakea. EnkÀ ole muutenkaan huomionhakuinen persoona, eli livenÀkÀÀn en sitÀ niin paljoa kaipaile.
Toki joidenkin huomio tuntuu erityisen hyvÀltÀ, ihan siis muissakin asioissa kuin sukupuolisissa. YstÀvyys, persoona, taidot, osaaminen jne.
Mut nĂ€issĂ€ ketjun kontekstin asioissa HĂ€nen huomio tuntuu tietysti parhaimmalta đ„°
Kiva kun hierot onneasi toisten naamaan.
Voisin olla sun henkilökohtainen l_tka.
Vierailija kirjoitti:
đ©đ«đ„đ§ĄđšđŒđ«
MitkÀ on alkukirjaimet noilla henkilöillÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 kaipaajaa kaipaa "meidÀn" toivossa, kolme kaipailee kepeÀmmin.
Jos oli joku tollanen kysely, niin mÀ en edes vastannut. PitÀÀ tuntea paremmin, ennen kuin voi sanoa mistÀÀn MeidÀn toivosta.
Ihastuminen on kepeÀÀ, ihanan kepeÀÀ. Rakastan vaikkapa sitĂ€, kun ihastuneena lĂ€htee ihastuksen luota (julkiselta paikalta) kotiin, katselee pimeĂ€n kaupungin valoja ja kuuntelee romanttisia lauluja oikein tunnelmoiden sitĂ€ fiilistĂ€ đ„°
Toisinaan kaikkea muuta kuin kepeÀÀ. VÀlillÀ olen ihan palasina...
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mukavaa. Mutta saisit olla kyllÀ paljon muutakin. Henkilökohtainen hieroja, neuvonantaja, asiantuntija, stylisti, kokki, sisustussuunnittelija, nautintoneuvoja, kokemusasiantuntija ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mukavaa. Mutta saisit olla kyllÀ paljon muutakin. Henkilökohtainen hieroja, neuvonantaja, asiantuntija, stylisti, kokki, sisustussuunnittelija, nautintoneuvoja, kokemusasiantuntija ym.
Onnistuu.
TÀÀltÀ sankan sumun keskeltÀ yhÀ kaipaan:
NĂ€in kaksin varjot kulkee
siltaa sumujen
sen sua varten rakensin
vaikka tuntenut sua en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu.
đ€
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin kuin tuuli puuta taivuttaa ja kutsuu tanssiin ilmojen.
Ja puu kaareutuu ja tanssissa mikÀ sÀvel.
Vierailija kirjoitti:
Se kaunis pÀivÀ kun nÀen sut lÀhenee koko ajan.
Toivottavasti kamman piikit riittÀisivÀt, vai tarvitaanko niitÀ pari kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 kaipaajaa kaipaa "meidÀn" toivossa, kolme kaipailee kepeÀmmin.
Jos oli joku tollanen kysely, niin mÀ en edes vastannut. PitÀÀ tuntea paremmin, ennen kuin voi sanoa mistÀÀn MeidÀn toivosta.
Ihastuminen on kepeÀÀ, ihanan kepeÀÀ. Rakastan vaikkapa sitĂ€, kun ihastuneena lĂ€htee ihastuksen luota (julkiselta paikalta) kotiin, katselee pimeĂ€n kaupungin valoja ja kuuntelee romanttisia lauluja oikein tunnelmoiden sitĂ€ fiilistĂ€ đ„°Toisinaan kaikkea muuta kuin kepeÀÀ. VĂ€lillĂ€ olen ihan palasina...
Joillain joo. Mullakin on ollut nuorena (15-25v) joitain tuollaisia ihastuksia, mutta ei enÀÀ pitkÀÀn aikaan. Mulle ihastuminen on ihanaa ja kepeÀÀ, romanttista elĂ€mÀÀ đ
Olet varmaan ihan ensimmÀinen kaikessa.