Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ne ihanat housut jalkaasi, jooko ;)
Jaahas, ettÀ sellainen kaipaaja, tietyt housutkin pitÀÀ olla jalassa ettÀ saa kicksejÀ.
Taten nysÀ on sellanen, ei nouse ei kovetu ellei naispuolinen tee ihme temppuja ja pukeudu pervosti eikÀ sittenkÀÀn. A i k u i n e n nainen ei saa Taten pikkusta herÀÀn. *lukekaa rivien vÀlistÀ se mitÀ en tohdi kirjoittaa*
MitÀ me sille voidaan jos sinÀ et saa taten tattia hereille vaikka himoat sitÀ kovin?
Ei kukaan sitÀ himoitse, mutta olihan koettava sekin ettei sellasest mihinkÀÀn ole. Etivoi arvostella jos ei ole kokemusta, nÀÀs nÀÀs.
MĂ€ tunsin herĂ€tessĂ€ni luissani ettĂ€ nÀÀn sut. Ja niin kĂ€vi. Olit söpö đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vielÀ suuttunut mulle, susta ei ole kuulunut tÀÀllÀ, tosin en ajatuksella ole kerennyt lukemaankaan nÀitÀ
En varsinaisesti suuttunut. Ei vaan ole mitÀÀn asiaa. Syyn varmaan osaat kuvitella.
Tottahan kuvitella osaan, mut en tykkÀÀ mielikuvitusleikeistÀ, koska ne ei ole yhtÀkuin totuus
Vierailija kirjoitti:
Olen liki hÀkeltynyt ja pöllÀmystynyt. Kukaan ikinÀ ei ole tuntunut yhtÀ luontevalta. Heti ja aina vaan. TÀssÀ on jotain lÀhes mystistÀ.
ĂlĂ€ tuudittaudu luuloon, ettĂ€ hĂ€n on itsestÀÀn selvyys, kun hĂ€n sinun kanssasi on. Sellasia ihmisiĂ€ pidetÀÀn helposti itsestÀÀnselvyyksinĂ€ kun ne eteen pöllĂ€htÀÀ.
T. Nainen jota on melkein aina noilla sanoilla kuvailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kai ensimmÀisiÀ, jotka postasi tÀnne Beth Hartia. Jotain 5v sitten. Löysikö joku kyseisen artistin nimenomaan tÀÀltÀ?
sivukki
Olet varmaan ihan ensimmÀinen kaikessa.
5vuotta kaivannut?
Voisinhan minÀ tulla sinne. Keksin helposti tikkuja ja osaan toimia myös nÀkymÀttömÀsti. EhkÀ en halua. EhkÀ se ei vaan tunnu oikealta. ToisinpÀin tuntuisi paremmalta. Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liki hÀkeltynyt ja pöllÀmystynyt. Kukaan ikinÀ ei ole tuntunut yhtÀ luontevalta. Heti ja aina vaan. TÀssÀ on jotain lÀhes mystistÀ.
ĂlĂ€ tuudittaudu luuloon, ettĂ€ hĂ€n on itsestÀÀn selvyys, kun hĂ€n sinun kanssasi on. Sellasia ihmisiĂ€ pidetÀÀn helposti itsestÀÀnselvyyksinĂ€ kun ne eteen pöllĂ€htÀÀ.
MÀ pitÀisin miestÀ playerina jos kuvailisi minua noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ tykkÀÀn sit pleijereistĂ€, jos joku ei puhu musta noin, niin tiedĂ€n ettei ole mua varten se sÀÀtö đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun, et en kestĂ€ đ„čđ
Varmasti oot huomannu, ettÀ mÀkin suhun.
MĂ€ en oo ihan varma đ€đ ehkĂ€ ...
NÀin taas viime yönÀ unta nuoruuden ihastuksestani. Kesken jÀÀnyt "rakkaus" toteutui. En tiedÀ, miksi tÀmÀ tyyppi vainoaa unissani, kun olen nÀhnyt hÀnet viimeksi neljÀnnesvuosisata sitten. EhkÀ alitajunta työstÀÀ tÀtÀ meidÀn juttua tuomalla menneisyydestÀ vÀhÀn saman tyyppisen tarinan. Tosin se oli hyvin pintapuolinen kontakti, jos tÀhÀn vertaa. Sinusta nÀen unia harvoin, ja niissÀ olet yhtÀ etÀinen kuin todellisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on nyt tÀssÀ. Anteeksi, ettÀ hÀiritsin.
đ„
Et hÀirinnyt, mutta ymmÀrrettÀvistÀ syistÀ hidastelit liikaa. En odottele loputtomiin ketÀÀn vaan keskityn ihmisiin joiden kanssa voi oikeasti tapahtua jotain.
Tuut aina olemaan mun silmissĂ€ đ„ A. EhkĂ€ seuraavassa elĂ€mĂ€ssĂ€ sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ tykkÀÀn sit pleijereistĂ€, jos joku ei puhu musta noin, niin tiedĂ€n ettei ole mua varten se sÀÀtö đđ
Joo no mua ei kiinnosta sÀÀtÀÀ, niin meissÀ on se ero.
Jokaiselle jotain! Makuja on monia kuten ihmisiÀkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vielÀ suuttunut mulle, susta ei ole kuulunut tÀÀllÀ, tosin en ajatuksella ole kerennyt lukemaankaan nÀitÀ
En varsinaisesti suuttunut. Ei vaan ole mitÀÀn asiaa. Syyn varmaan osaat kuvitella.
Joo, ja en mÀkÀÀn enÀÀ halua mitÀÀn kummempia ni no worries. Kaikella oma mÀÀrÀaikansa Eri
Höpö höpö, kyllÀ te molemmat haluatte!
KyllÀ tuhmaa aina haluaa. Sivusta
PleijereissĂ€ parasta on se, ettĂ€ kaikki on ohi nopeesti đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on nyt tÀssÀ. Anteeksi, ettÀ hÀiritsin.
đ„
Et hÀirinnyt, mutta ymmÀrrettÀvistÀ syistÀ hidastelit liikaa. En odottele loputtomiin ketÀÀn vaan keskityn ihmisiin joiden kanssa voi oikeasti tapahtua jotain.
Tuut aina olemaan mun silmissĂ€ đ„ A. EhkĂ€ seuraavassa elĂ€mĂ€ssĂ€ sitten.
En ole A. Olen E. TÀttÀrÀÀ.
NÀin viikonloppuna *****. EttÀ voi olla mies komea.