Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Oikeastaan nÀin tÀmÀn piti mennÀ.
Test first.
Vierailija kirjoitti:
JĂ€nistin. đȘ
Bye bye
En oikein ollut suunnitellut tÀtÀ. Halusit, ettÀ olisin sanonut sen sanan. Vastannut ja sanonut. Tai sanonut jotain muuta, ilman, ettÀ sinun tarvitsee sanoa mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan nÀin tÀmÀn piti mennÀ.
Test first.
Like few weeks ago
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinÀ enÀÀ. Ei ole sen arvoista.
MikÀ niin
Vierailija kirjoitti:
Matkaseuraksi Madeiralle?
MielellÀni mukaasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian hidas.
Et oo. Kommentit poistetaan nopeasti ja ihmiset muutenkin sĂ€ntĂ€ilevĂ€t liikaa. En oo liikkunut mihinkÀÀn. TinderissĂ€kÀÀn ei tuu juuri olenkaan sopivia profiileja vastaan đ
En aio vÀltellÀ sua enÀÀ. Olet mulle ilmaa tÀstÀ lÀhtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkaseuraksi Madeiralle?
MielellÀni mukaasi.
Matka mukava mielessÀ.
Dandere kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian hidas.
Et oo. Kommentit poistetaan nopeasti ja ihmiset muutenkin sĂ€ntĂ€ilevĂ€t liikaa. En oo liikkunut mihinkÀÀn. TinderissĂ€kÀÀn ei tuu juuri olenkaan sopivia profiileja vastaan đ
Kun tietÀisit mistÀ on kyse. En suunnittele asioita, olen masentunut, jonka elÀmÀ on solmussa ja toimin typerÀsti nopeissa yllÀttÀvissÀ tilanteissa. Varmaan siksi, ettÀ hoidan omaa takapihaani.
Vierailija kirjoitti:
Enkös ollut alusta asti joten ei mitÀÀn uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Dandere kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian hidas.
Kun tietÀisit mistÀ on kyse. En suunnittele asioita, olen masentunut, jonka elÀmÀ on solmussa ja toimin typerÀsti nopeissa yllÀttÀvissÀ tilanteissa. Varmaan siksi, ettÀ hoidan omaa takapihaani.
Maiseman vaihto vois auttaa masennukseen.
HyvÀt huomenet kaivatuille!
Vierailija kirjoitti:
Olen sulle yhtĂ€ tĂ€rkeĂ€ kuin ilma? Eli et voi elÀÀ ilman mua? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dandere kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian hidas.
Maiseman vaihto vois auttaa masennukseen.
Kunhan ei osasto. đ
LÀhtispÀ kaivattu kanssani Madeiralle.
Viimeksi kun minut tÀÀltÀ haettiin se oli inhottava kokemus.
Olet vÀÀrĂ€ssĂ€. đđ