Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ yötÀ naiselle 30km ja parin pitÀjÀrajan taa mieheltÀ , huomiseen , ikÀvÀ vaivaa.
Juteltiin ekan kerran asumisesta maskin takaa. Tunnuit tutulta. Katseeni etsii sua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörit mun mielessÀ jatkuvasti, eikö ala jo huimata?
PÀÀ on ollut pyörÀllÀ jo hyvÀn aikaa. Vakaata keinuntaa odotellessa.
No, keinutaan.
Ensin pitÀÀ pÀÀstÀ siihen tilaan.
God morgon min favorit, fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Fredagskramđ€
Huomenta, kohta nĂ€hdÀÀnđŠđ
Onks tÀÀ jo kuudes vuos kun me pyöritÀÀn tĂ€n mahdottomuuden ympĂ€rillĂ€?đ€
HyvÀÀ perjantaita! Nukutkohan vielÀ? Mulla on ollu aikainen startti tÀnÀÀn, pitkÀ pÀivÀ edessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onks tÀÀ jo kuudes vuos kun me pyöritÀÀn tĂ€n mahdottomuuden ympĂ€rillĂ€?đ€
Riippuu, mistÀ laskee. Itse lasken jonkinlaisen ajanlaskun alkaneen kuusi vuotta sitten, kunnolla koronakevÀÀnÀ.
Kaamoshimot iskevÀt pÀÀlle. TÀnÀÀn jos kÀyn keskustassa, ostan kyllÀ Jim-patukoita. Tai jotain muuta makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaamoshimot iskevÀt pÀÀlle. TÀnÀÀn jos kÀyn keskustassa, ostan kyllÀ Jim-patukoita. Tai jotain muuta makeaa.
Mulla ei ole kaamoshimoa vaan ympÀrivuotinen kaivattuhimo. Olis kÀtevÀÀ, kun vois mennÀ keskustaan ja ostaa kaivatun.
Jos on melkein kÀyttÀmÀttömÀnÀ ympÀri vuoden, voisi antaa enemmÀn tarvitsevalle.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Menikö vanha ketju lukkoon taas?
Vierailija kirjoitti:
Menikö vanha ketju lukkoon taas?
Poistettu kokonaan, en tiedÀ mitÀ on sitten tapahtunut ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PierettÀÀ kovin đ€
Joku syötti Mangustille munia?
Skatofilia on parafilia, jossa henkilö kokee seksuaalista kiihottumista ulosteista. Se voi ilmetÀ eri muodoissa, kuten ulosteiden nÀkemisen, haistamisen tai koskettamisen kautta.
On tÀrkeÀÀ huomata, ettÀ skatofilia on yksi monista parafiliasta, jotka liittyvÀt seksuaaliseen kiinnostukseen tiettyihin objekteihin tai tilanteisiin, ja se luokitellaan seksuaaliseksi poikkeamaksi.
Jos koet tai tunnet tarvetta keskustella tÀllaisista tunteista, on suositeltavaa kÀÀntyÀ ammattilaisen puoleen, kuten psykologin tai seksologin, joka voi tarjota apua ja neuvontaa.
Eilen illalla taisi paljastua liikaa!
No, keinutaan.