Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
En ikinÀ antaisi sun sotkea asioitasi. Siksi pokerinaama pitÀÀ.
Pelle.
Miksi yhtÀkkiÀ kaikkia on alkanut kiinnostaa minun asiani?Ihmeellinen kyselyvimma pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin lapsukaiset. NÀin sapatin kunniaksi ja muuten vaan, osaattekos sanoa Jeesuksen Àidin Marian vanhempien nimet googlaamatta?
En osaa nyt sanoa. EhkÀ joku valaisee asiassa.
Anna ja Joakim. Siksi Suomessakin on yleinen muoto naisen nimi Anna-Maria.
Kiitos valaisusta.
Vierailija kirjoitti:
No niin lapsukaiset. NÀin sapatin kunniaksi ja muuten vaan, osaattekos sanoa Jeesuksen Àidin Marian vanhempien nimet googlaamatta?
Joakim ja Anna
Vierailija kirjoitti:
Mun elÀmÀ oli sotkettu jo ennen mun syntymÀÀn, ettÀ tervetuloa vaan ei tunnu missÀÀn.
G: MitkÀ ovat sinulle tÀrkeitÀ arvoja? NimeÀ halutessassi viisi ydinarvoasi ja mieti kohtaako ne kaivattusi mahdollisten kanssa.
MinÀ aloitan:
1. Rauha(llisuus)
2. Turvallisuus
3. Aitous & rehellisyys
4. HyvÀntahtoisuus
5. ItsenÀisyys
Mietin, ettÀ nÀmÀ ovat hyvin peri-suomalaisia arvoja. Voisin kuvitella nÀiden olevan monenkin keskiössÀ.
En ole koskaan elÀmÀssÀni piitannut lokeroinnista mutta nyt tuli eteen termi, mikÀ upposi: vÀlttelevÀ kiintymyssuhde. Pyörittelin tuota ympÀriÀmpÀri ja sikinsokin ja pakko myöntÀÀ asian laita. Tuohon voin tiivistÀÀ vuosikymmenien aikana sattuneet nopeat irtautumiset, henkisen itseriittoisuuden, sitoutumiskammouden ja itselleen elÀmisen. Kunnes sitten rakastuin Siihen naiseen. Voin muuttaa koska tahansa, minne tahansa, ei siteitÀ kehenkÀÀn, ei mihinkÀÀn. Niin, sitten rakastuin. Joku voisi sanoa, ettÀ suurentelen tÀtÀ ristiriitaa. En suurentele. Se on jo henkistÀ hyvinvointia haittaava tekijÀ.
MÀ en oppinu koskaan arvostamaan itseÀni. Nyt on liian myöhÀistÀ. Kaikki on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso esitti tÀnÀÀn lounaalla tiukkoja kysymyksiÀ.
Miksi se semmosia kyselee? Onko vainoharhainen?
Ootko jotenkin tyhmÀ? Kuolaat tÀÀllÀ varatun perÀÀn, ja sitten jos puoliso epÀilee jotain niin on vainoharhainen? Poistan kysymys muodon alusta ja sanon ettÀ olet.
đđđ
Dandere kirjoitti:
G: MitkÀ ovat sinulle tÀrkeitÀ arvoja? NimeÀ halutessassi viisi ydinarvoasi ja mieti kohtaako ne kaivattusi mahdollisten kanssa.
MinÀ aloitan:
1. Rauha(llisuus)
2. Turvallisuus
3. Aitous & rehellisyys
4. HyvÀntahtoisuus
5. ItsenÀisyys
Mietin, ettÀ nÀmÀ ovat hyvin peri-suomalaisia arvoja. Voisin kuvitella nÀiden olevan monenkin keskiössÀ.
Totuudellisuus, pysytÀÀn totuudessa elÀmÀssÀ eri asioissa, myös itselle. Tuo on varmaan se tÀrkein, josta seuraa sitten muut hyvÀt asiat.
Rakastunut on niin ÀlyttömÀn naiivi. NÀkee mahdollisuuksia siellÀ, missÀ niitÀ ei ole. Onneksi on todellisuus. Se heittÀÀ aina ÀmpÀrillisen kylmÀÀ vettÀ niskaan. Toisaalta siinÀkin on se paha puoli, ettÀ kun vaatteet ovat kuivuneet, sama meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan joulua. Ei tunnu onnelliselta ja turvalliselta.
Sama. Ajattelin sulkea somen joulun ajaksi. En jaksa seurata sivusta muiden onnea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtÀkkiÀ kaikkia on alkanut kiinnostaa minun asiani?Ihmeellinen kyselyvimma pÀÀllÀ.
Ei kaikkia, vain yksi mitÀ, kuka, ketÀ, miksi kyselijÀ kaiken pÀivÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut hÀnen kanssaa road tripillÀ?
En mut hyvÀ haave!
Iltaisin ennen nukahtamista mietin sex fantasies, mut ton voisin ottaa ohjelmaan myös (yhdistettynÀ sex fantasies)
Antaisin hÀnen kidnapata mut pimennettyyn autoon. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Annapa toisen pÀÀttÀÀ omasta puolestaan ja lopeta tuo muka oikeamielinen ja paremmintietÀvÀ holhoaminen. HÀn on myös aikuinen ihminen ja osaa kyllÀ pÀÀttÀÀ ihan itse. Sun ei tarvi pÀÀttÀÀ asioita hÀnen puolestaan jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun asioitasi vai minun? Omani ovat jo sotkussa, eikÀ ole tarkoitus sinun asioitasi sotkeakaan.
G: sun ja kaivatun ekojen etunimien sekĂ€ sukunimien tokavikat.đ€
Et nin. Ihan oma syy.