Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11851)
Vierailija kirjoitti:
Miehet, joiden DNA sisÀltÀÀ slaavia,
ovat jÀrkyttÀvÀn pjornoja olemukseltaan,
ÀÀneltÀÀn, energialtaan. Toimii mulle, jossa
samaa rujoa slaavicharmia, hah. đ E
Suomipullukat ilman karismaa suuttui sulle.
PitÀs alkaa etsiÀ asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.
No nyt on epÀvarmaa. Maailma on tÀynnÀ nuoria naisia, ja koko ajan tulee lisÀÀ. Siis KOKO AJAN maailman tappiin asti.
Nimim. olen ollut tilanteessa, jossa LAUMA jotain tyttöjÀ tulee hihittelemÀÀn ja halailemaan hÀntÀ, mutta mitÀ sitten? Itse olin samassa tilaisuudessa useamman kerran tilanteessa, jossa nuoret miehet halusi tulla juttelemaan ja kyselemÀÀn kaikkea, ja hÀn kyllÀ nÀytti vÀhÀn pitkÀÀ nokkaa siinÀ laidalla silloin xD
Kysyinkö?
Vierailija kirjoitti:
i ja i tÀÀllÀkin.
TÀÀllÀ myös i ja i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀÀ harhoja peliin. Sun ja kaivatun etunimen vikat.
o ja a
Oliko m/n?
Vierailija kirjoitti:
Sama.... :)
MitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.
No nyt on epÀvarmaa. Maailma on tÀynnÀ nuoria naisia, ja koko ajan tulee lisÀÀ. Siis KOKO AJAN maailman tappiin asti.
Nimim. olen ollut tilanteessa, jossa LAUMA jotain tyttöjÀ tulee hihittelemÀÀn ja halailemaan hÀntÀ, mutta mitÀ sitten? Itse olin samassa tilaisuudessa useamman kerran tilanteessa, jossa nuoret miehet halusi tulla juttelemaan ja kyselemÀÀn kaikkea, ja hÀn kyllÀ nÀytti vÀhÀn pitkÀÀ nokkaa siinÀ laidalla silloin xD
Kysyinkö?
Siis mitÀ kysyitkö? Saa kai sen keskustelupalstalla kommentoida, ettÀ epÀvarmaa on! Ja se on vain realiteetti, ettÀ joka vuosi tulee uudet nuoret ikÀluokat tÀhÀn maailmaan. Aina ja aina vaan.
SiinÀ voi sitten stressailla loppuelÀmÀn, ettÀ taas tuli uudet tÀysi-ikÀiset nuoret naiset uunista ulos xD VÀlissÀ voi vaikka hillua peilin edessÀ tarkkailemassa, miten oma naama alkaa sÀkittÀmÀÀn vuosi vuodelta pahemmin! Aaahhhh, nÀin sitÀ elÀmÀn nautintoa maksimoidaan.. eiku hÀh, onko jotkut naiset oikeasti tuollaisia?
Cittarissa oli pÀÀt puoleen hintaan. Taidan kÀydÀ ostamassa uuden ja vaihdan ainakin talveksi. SinÀkÀÀn et sitten enÀÀ tunnista enkÀ tunne minÀ sinua, joten saa homman tauolle. Ai niin, mutta tunteethan on sydÀmessÀ. PitÀskö vaihtaa sian sydÀmeen sitten?
Voisko Kiinasta tilata nÀköiskaivatun?
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva katse sulla eilen. TykkÀsin, pitkÀstÀ aikaa joku ihana mies katselee minua noin intiimisti. ;))
Sekoitti kyllÀ ja oli ihanaa.
- Minttu
Ja kiva tavata taas pian. đ€
Ihanaa, ettÀ on miehiÀ, jotka rohkenevat lÀhestyÀ meitÀ epÀsuosittuja #outolintujakin. =)
Puhumattakaan niistÀ, jotka ihan pilkkanaan jopa julkisesti pitÀvÀt.
Salaa haluaisivat kuitenkin vÀhintÀÀn panna.
Mutta, jokaisessa pilvessÀ on hopeareunus ja kukapa nainen nyt tietoisesti yksin jÀisi?
Vierailija kirjoitti:
Laita silmÀt kiinni ja kuvittele paikalla oleva naapurin Jorma tai Iita kaivatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita silmÀt kiinni ja kuvittele paikalla oleva naapurin Jorma tai Iita kaivatuksi.
EntÀs jos kumpikaan ei ole paikalla?
Taisit suuttua tuosta viestistÀ, mulle
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa oli pÀÀt puoleen hintaan. Taidan kÀydÀ ostamassa uuden ja vaihdan ainakin talveksi. SinÀkÀÀn et sitten enÀÀ tunnista enkÀ tunne minÀ sinua, joten saa homman tauolle. Ai niin, mutta tunteethan on sydÀmessÀ. PitÀskö vaihtaa sian sydÀmeen sitten?
KÀy toki ostamassa uusi pÀÀ. Rakastan omaa pÀrstÀÀni, joten minÀ en suostu pÀÀn vaihtoon. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla koiraa?
Oikein hyvÀ onkin.
GALLUP Kerro kirjain tai vaikka useampikin joka löytyy molempien etu- tai sukunimestÀ