Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11454)
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta, ettÀ kaipaan sinua.
Voi muru. Huokaisit voi kulta mulle kerran.
Pohdin pitÀisikö pikkujouluun laittaa pÀÀlle puku vai farkut ja kauluspaita. Onko puku vÀhÀn liikaa ? Toisaalta siistiÀ neule ois omasta mielestÀ ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ taas semisti sÀÀlin niitÀ naisia, jotka on joka hetki parantelemassa itseÀÀn ja muokkaamassa kroppaansa tÀydellisemmÀksi. Usein nÀÀ on vielÀ valmiiksi todella kauniita naisia ja vois todellakin keskittyÀ elÀmÀssÀ johonkin ihan muuhun. Tavallaan ihan turhaa.
Sinun tapasi elÀÀ on kai ainoa oikea. MitÀ jos jollekin se tÀllÀytyminen yms. on "se" juttu. Omapahan on kehonsa.
Hauskaa miten mun mielipiteet tuntuu triggeröivĂ€n.đ Saahan se olla oma juttu, epĂ€ilen vaan et siinĂ€ on joku vÀÀristymĂ€ kehonkuvassa tms.
"...ja vois todellakin keskittyĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ johonkin ihan muuhun." TĂ€mĂ€ kai on sitĂ€ jĂ€rkevÀÀ ajankĂ€yttöÀđ
On tietystiđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ oot huomannut miten me sovittaisiin yhteen tosi hyvin?
Joo, sun mielikuvituksessa.
Aina jaksaa yllÀttÀÀ miten tÀnne tulee tÀmmösiÀ kommentteja kun kyseessÀ kaipausketju :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pohdin pitÀisikö pikkujouluun laittaa pÀÀlle puku vai farkut ja kauluspaita. Onko puku vÀhÀn liikaa ? Toisaalta siistiÀ neule ois omasta mielestÀ ihan jees.
Kunhan ei jÀÀ nenÀnpÀÀ valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka on laiskoja, ja eivÀt ymmÀrrÀ kuinka pidetÀÀn huolta itsestÀ/ulkonÀöstÀ, vetoavat tekosyyhyyn = olen luomua katsos.
Onko vaikea masennus tekosyy?
Ei kai sillÀ ole edes vÀliÀ, noin surkeita provoja kötöstÀvÀn ihmisen mielipiteellÀ.. viittaan siis AP:hen tÀllÀ.
ItsehÀn olen laiska nainen, ja tein tÀnÀÀnkin heti aamulla sellaisen tunnin treenin ettÀ hiki vaan lensi, ja sen jÀlkeen kÀvin suihkussa, meikkasin, huolittelin kynnet, puin, laitoin korkkarit, korut jne. Ja laiska tyyppi olen.
Sit tunnen monia todella ahkeria naisia ja suurperheiden ÀitejÀ, jotka ovat luomuja. Vitsi kun olisi itsellÀkin samanlainen ahkeruus ja energia.
EI. Sua yhÀ mietin toisinaan. TÀnÀÀn kaikki on vtuillaan, mutta oot mielessÀni. Oot rakas <3
Vierailija kirjoitti:
Katkeaminen kÀvi liki. Ei onnistunut. Rest in pieces.
Isi teki puusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei jÀÀ nenÀnpÀÀ valkoiseksi.
Yök.En kÀytÀ. Lasin viiniÀ tai muuta kuohuvaa menee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on semmoset ykköset ylle bileet. Itse en pÀÀse.
Kuvittelin, ettÀ tÀmÀ olisi ainoa kanava olla yhteydessÀ kaivattuun, ettÀ jaksaisi pitkÀn talven yli. Toivon edelleen.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Packing my bags and leaving you
18 = 6 6 6
I hope I'm not mistaken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, multa.
Signeeraan T.T (=Terv.T)
HÀn ei edelleenkÀÀn ole tÀÀllÀ.
Oikeassa olet. T on tÀssÀ. Ei muita nyt.
TĂ€nÀÀn taas nĂ€ki, ettet piittaa minusta yhtÀÀn. Jotakuta toista pitĂ€isi alkaa kaivata đąđ
HÀn ei edelleenkÀÀn ole tÀÀllÀ.