Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn olisin halunnut halata sinua
Et halannut.
Liikaa työkavereita ympÀrillÀ, siksi en.
Ja kiire lÀhteÀ ettet vain joudu keskustelemaan.
YmmÀrsit vÀÀrin, olisin halunnut keskustella, mut kahdestaan. PyydÀ minut lounaalle tai kahville tai vaikka kÀvelylenkille, niin jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole siis kiinnostunut kontrollifriikeistÀ tai muistakaan omistajista. Olen vapaa ihminen.
Kenelle kirjoitat?
Teille joiden mieli hakee minua ketjussa jatkuvasti nÀykittÀvÀksi ja kaikille muillekin ihailijoille samalla tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole siis kiinnostunut kontrollifriikeistÀ tai muistakaan omistajista. Olen vapaa ihminen.
SinÀ olet se, joka on kontrollifriikki.
HyvÀ keino nykyhetkessÀ elÀmiseen on kuvitella itselleen muistinmenetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnkÀ minÀ sinua kiusaa. TÀmÀ tilanne on seurausta omista linjauksistasi, joita et suostu purkamaan.
ĂlĂ€ ole niin jyrkkĂ€ ja tuomitseva. Vaihtoehtoja sille on.
MitÀ olen tuominnut? En ole asettanut totaliteetteja, joten minua ei voi jyrkkyydestÀ syyttÀÀ. Jos vaihtoehtoja on, mikset olet hyödyntÀnyt niitÀ? EsitÀ ne.
En saa sua mielestÀni, eilen kohtaamani. Toivottavasti nÀhdÀÀn taas.
Totuus: Mies, joka on teistÀ aidosti kiinnostunut avaa teille itse sielunsa. Ei sepalusta. Kohtaa itsensÀ, eikÀ juokse etsimÀÀn seuraavaa uhria. LÀhestyy teitÀ oikeassa elÀmÀssÀ. Ja jÀrjestÀÀ teille aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Teille joiden mieli hakee minua ketjussa jatkuvasti nÀykittÀvÀksi ja kaikille muillekin ihailijoille samalla tiedoksi.
En nÀyki sinua. Ohita kommenttisi yleensÀ, jos olet Jonna.
TÀÀllÀ on nyt paljon harhailun varaa. En ole puhunut kontrolloimisesta.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olisitpa tÀÀllĂ€ đ
MitÀ minÀ siellÀ tekisin? Minulla on omat suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet se, joka on kontrollifriikki.
Itseni suhteen saan ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Totuus: Mies, joka on teistÀ aidosti kiinnostunut avaa teille itse sielunsa. Ei sepalusta. Kohtaa itsensÀ, eikÀ juokse etsimÀÀn seuraavaa uhria. LÀhestyy teitÀ oikeassa elÀmÀssÀ. Ja jÀrjestÀÀ teille aikaa.
Joka nimenomaan pystyy kohtaamaan itsensÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
En nÀyki sinua. Ohita kommenttisi yleensÀ, jos olet Jonna.
Okei, ihan kiva.
Ota lÀhellesi peiton alle
PidÀ sylissÀsi suudellen
Anna hyvÀilyjÀ kaipaavalle
Uni suloinen ja lÀmpöinen
Ota lÀhellesi peiton alle
PidÀ sylissÀsi suudellen
Tee se hellÀsti kuin rakkaimmalle
JÀtÀ aamuun muisto lÀmpöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Ei multa. Haluaisin sopia asiat. Palstan sirkusta, apinoita tai pellejÀ ei huvita seurata.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin liikaa eilen.
MitÀ sanoit?
ĂlĂ€ ole niin jyrkkĂ€ ja tuomitseva. Vaihtoehtoja sille on.