Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11700)
Vierailija kirjoitti:
Rakasta ja tÀrkeÀÀ ei kiduteta koukussa. Heille kerrotaan suoraan ja osoitetaan monilla teoilla, ettÀ he todella ovat rakkaita ja tÀrkeitÀ.
Eli miksi kidutat etkÀ sano hÀnelle?
Vierailija kirjoitti:
SÀvelet oli selvÀt. Et halunnut enempÀÀ.
HÀn pÀÀtti soittaa eri nuotista. Sivusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Et anna mitÀÀn. Kuitenkin annat vÀhÀn. Sopivan verran pitÀÀksesi narussa. Sen verran, ettÀ en kuoleta tÀysin toivoa. Olen tÀysin lattialla sun alla.
VÀhÀn samanlainen olo. MitÀ haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yks konna
Olen konna vain yhdessÀ asiassa, ja se on se, ettÀ olen rakastanut sinua salaa.
Ihan totta. NÀmÀ viestit eivÀt saa mennÀ tÀmmöisiksi juuri kun olen lÀhdössÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yks konna
Tunnusta irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yks konna
Ihan totta. NÀmÀ viestit eivÀt saa mennÀ tÀmmöisiksi juuri kun olen lÀhdössÀ!
Pakene henkesi edestÀ ja juokse! Mihin muuten oletkaan menossa?
TÀnÀÀn ootit mua alapihalla ja juteltiin Lapin-reissusta. Tarjosin sulle mökkiÀ vuokralle. Kuulin sun kiroavan ensimmÀistÀ kertaa. siinÀpÀ reilusti tunnisteita sille oikealle
Vierailija kirjoitti:
Lopulta hÀn tulee vastaan, etkÀ tarvitse mua enÀÀ.
Ei tule eikÀ se muuta sitÀ, ettÀ rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yks konna
Tunnusta irl
Anna siihen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihmeellinen. Harvoin kenestÀkÀÀn jÀÀ noin vahva jÀlki vain lyhyen kohtaamisen perusteella.
Silmiin katsominen on vaarallista, etenkin jos kesto mitataan minuuteissa, kymmenissÀ. Gn.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisit/olet vain ohistelija elÀmÀssÀni. HyvÀ pointti.
Vierailija kirjoitti:
Tutkija löysi ihmisen, joka elÀÀ suhteellisen normaalia elÀmÀÀ, vaikka aivoista puuttuu 90%. (Hydrokefalus).
Otan osaa. TsemppiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hÀn?
Minulla ei ole mitÀÀn toivoađ
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitÀÀn toivoađ
Miksei?
Ihailen sun keskivartaloa. PitÀis itsekin treenata sitÀ paljon enemmÀn.
TykkÀÀn siitĂ€ sun valkoisesta neuleesta, jossa tekstiĂ€. đkuvio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole Jumalan robotti, vaan olento, jossa on osa jumaluutta, esim sielu/mieli/henki/elÀmÀ. Jos Jumala on rakkaus, niin silloin esim rakkaus ihmisessÀ on osa Jumalaa. Jostain syystÀ ihminen kykenee myös rakkaudettomuuteen ja rakkudenvastaisuuteen, nÀmÀ on sitten jotain, mikÀ ei ole Jumalasta. Eli aina kun ihminen irtautuu rakkaudesta, ihminen tekee jotain Jumalan vastaista, jotain mikÀ on ristiriidassa ihmisessÀ olevan jumaluuden kanssa.
KyllÀ ihminen on Jumalan robotti.
SinÀ otit kommentin negatiivisesti vastaan vaikka asiahan on todellakin positiivinen.
ElÀmme vuotta 2025 ja sana on vapaampaa, suvaitsevaisuus auttaa oppimaan enemmÀn.
LisÀÀn vielÀ sen ettÀ mistÀÀn ei voi puhua rennosti ja vapaasti jos joku teilaa aina joka lauseen jÀlkeen. Kaikki inspiroiminen menee ihan pieleen ja ihan harakoille vain siksi ettei kukaan halua kuunnella ja ajatella asioita. TÀssÀkin oli tarkoitus puhua tavallisesta ihmisestÀ eikÀ pahasta ihmisestÀ joka siis tekee pahoja asioita. Aina ei voi puhua yhtÀ aikaa kaikesta.
Eikö ketÀÀn oikeasti kiinnosta nÀmÀ tiedot?
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysÀhtyvÀn ja kaikki hÀlinÀ ympÀriltÀ katoavan. Sen jÀlkeen pyörit mielessÀ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kÀytiin yhdessÀ kaupassa. MielessÀ olet ja pysyt.
TiedÀn! Aika pysÀhtyy kun katsoo kaivattua silmiin. Sekunnit tuntuvat minuuteilta. En tiedÀ olenko juuri sinun kaivattusi, mutta kaupassa olen joskus törmÀnnyt omaankin kaivattuuni ja aika tuntui pysÀhtyvÀn kun katsoimme toisiamme. Miten parin sekunnin aikana voikin liikkua niin monta ajatusta mielessÀ?
TĂ€nÀÀnkin pierettĂ€nyt jatkuvasti. Kaupassakin turauttelin hyllyjen vĂ€lissĂ€ ja kyllĂ€ tuoksahtelee đ€