Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa ja lyhtypylvÀskin saa sinusta enemmÀn. Ei, en ole kateellinen kummallekaan, mutta suren.
Mulla oli aikoinaan mies, jota tapailin, tuppas puhumaan noin. Se oli todella hÀiritsevÀÀ. Sanoi mun koirista, ettÀ annan niille paljon aikaa, huomiota ja lÀheisyyttÀ (silityksiÀ) enemmÀn kuin hÀnelle, tulevat sohvallakin mun kainaloon ja silittelen vaan niitÀ. Olin ettÀ mitÀ ihmettÀ. Tuolloin koirat oli mulle harrastus, ja tottakai pidin hyvÀÀ huolta niistÀ. Ihmeen lapsellisia jotkut miehet on. Tosi ankee ajattelutapa, toisen elÀmÀÀn kuuluvista asioista.
En puhunut yhtikÀs mitÀÀn koirista eikÀ liittynyt niihin mitenkÀÀn. Turhaan assosioit ja vielÀ pÀÀlle syyllistÀt. Ankee ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa ja lyhtypylvÀskin saa sinusta enemmÀn. Ei, en ole kateellinen kummallekaan, mutta suren.
Ei nyt oo kyllÀ kuukausiin(3) saanu kumpikaan. SitÀ ennen varmasti ja kohtuu runsaasti.TÀmÀnkaltainen tilanne on helppo korjata. sivusta
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on tragikoomisen hykerryttÀvÀ. Tuli mieleen viikkojen takaa se kommentti missÀ vesssanpönttökin saa enemmÀn kuin kaipaaja.
Mammoille olis pizzaa tarjolla. Terveruloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan mies, jota tapailin, tuppas puhumaan noin. Se oli todella hÀiritsevÀÀ. Sanoi mun koirista, ettÀ annan niille paljon aikaa, huomiota ja lÀheisyyttÀ (silityksiÀ) enemmÀn kuin hÀnelle, tulevat sohvallakin mun kainaloon ja silittelen vaan niitÀ. Olin ettÀ mitÀ ihmettÀ. Tuolloin koirat oli mulle harrastus, ja tottakai pidin hyvÀÀ huolta niistÀ. Ihmeen lapsellisia jotkut miehet on. Tosi ankee ajattelutapa, toisen elÀmÀÀn kuuluvista asioista.
En puhunut yhtikÀs mitÀÀn koirista eikÀ liittynyt niihin mitenkÀÀn. Turhaan assosioit ja vielÀ pÀÀlle syyllistÀt. Ankee ajattelutapa.
Ei sun jutussa mistÀÀn kassasta ja lyhtypylvÀÀstÀ ole kyse. Vaan mustasukkaisuudesta ja kateudesta.
Shyape_C_Lingus kirjoitti:
MĂ€ oon kuin
Vauhkoontunut vasikka Valintatalossa.
Ihmisten ilmoilla ihmetellevÀ ilkkujien ihmetys.
Tavaton tapaetiketin taiturimainen tahmaaja.
Sorsittu sorsastaja sorsijoiden sorsastuksessa.
EiköhÀn me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on tragikoomisen hykerryttÀvÀ. Tuli mieleen viikkojen takaa se kommentti missÀ vesssanpönttökin saa enemmÀn kuin kaipaaja.
Niin. Mietin vain, mitÀ mieltÀ tÀssÀ on. Miksi sydÀn pyytÀÀ sellaista, jota ei saa ja jolle ei voi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun jutussa mistÀÀn kassasta ja ly
Keskity omiin asioihisi ÀlÀkÀ laita ajatuksia pÀÀhÀn.
Mut pakotettiin tÀnÀÀn vaateostoksille, vihonviimeistÀ hommaa, mutta eipÀ tarvinnut maksaa itse. Ettet ihmettele miksi en ole niin nuhjuinen.
Mulla olis nÀlkÀ mutten voi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nÀlkÀ mutten voi.
Niin meillÀ kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Mut pakotettiin tÀnÀÀn vaateostoksille, vihonviimeistÀ hommaa, mutta eipÀ tarvinnut maksaa itse. Ettet ihmettele miksi en ole niin nuhjuinen.
NÀytit kyllÀ upealle kuten aina
ElĂ€mĂ€n nĂ€lkĂ€ istuu olkapÀÀllĂ€ đ€
Vierailija kirjoitti:
ElĂ€mĂ€n nĂ€lkĂ€ istuu olkapÀÀllĂ€ đ€
Hieno biisi kun tuntuu ettÀ ei jaksa niin vaan jaksaa kuitenkin,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mietin vain, mitÀ mieltÀ tÀssÀ on. Miksi sydÀn pyytÀÀ sellaista, jota ei saa ja jolle ei voi antaa?
Mutta eihÀn tunnetiloissa mitÀÀn mieltÀ olekaan? Silloin jÀrki loistaa poissaolollaan. Omalla kohdallani annan tulla ja mennÀ. Eestaas vuoronperÀÀn tuossa vierellÀ arjessani.
Silta yli synkÀn virran.. sun nimes kuulen jostain kauempaa. En voisi siellÀ asustaa.. koska tÀÀllÀ tarvitaan. EhkÀ joskus kohdataan, tanssitaan ja hengaillaan.Voi hyvin ja katsele kauniita tÀhtiÀ.