Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1944)

Vierailija
1021/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silta yli synkÀn virran.. sun nimes kuulen jostain kauempaa. En voisi siellÀ asustaa.. koska tÀÀllÀ tarvitaan. EhkÀ joskus kohdataan, tanssitaan ja hengaillaan.Voi hyvin ja katsele kauniita tÀhtiÀ.

Vierailija
1022/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa ja lyhtypylvÀskin saa sinusta enemmÀn. Ei, en ole kateellinen kummallekaan, mutta suren.

Mulla oli aikoinaan mies, jota tapailin, tuppas puhumaan noin. Se oli todella hÀiritsevÀÀ. Sanoi mun koirista, ettÀ annan niille paljon aikaa, huomiota ja lÀheisyyttÀ (silityksiÀ) enemmÀn kuin hÀnelle, tulevat sohvallakin mun kainaloon ja silittelen vaan niitÀ. Olin ettÀ mitÀ ihmettÀ. Tuolloin koirat oli mulle harrastus, ja tottakai pidin hyvÀÀ huolta niistÀ. Ihmeen lapsellisia jotkut miehet on. Tosi ankee ajattelutapa, toisen elÀmÀÀn kuuluvista asioista.

En puhunut yhtikÀs mitÀÀn koirista eikÀ liittynyt niihin mitenkÀÀn. Turhaan assosioit ja vielÀ pÀÀlle syyllistÀt. Ankee ajattelutapa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa ja lyhtypylvÀskin saa sinusta enemmÀn. Ei, en ole kateellinen kummallekaan, mutta suren.

Ei nyt oo kyllÀ kuukausiin(3) saanu kumpikaan. SitÀ ennen varmasti ja kohtuu runsaasti.TÀmÀnkaltainen tilanne on helppo korjata. sivusta

Vierailija
1024/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ on tragikoomisen hykerryttĂ€vĂ€. Tuli mieleen viikkojen takaa se kommentti missĂ€ vesssanpönttökin saa enemmĂ€n kuin kaipaaja. 

Vierailija
1025/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mammoille olis pizzaa tarjolla. Terveruloa..

Vierailija
1026/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan mies, jota tapailin, tuppas puhumaan noin. Se oli todella hÀiritsevÀÀ. Sanoi mun koirista, ettÀ annan niille paljon aikaa, huomiota ja lÀheisyyttÀ (silityksiÀ) enemmÀn kuin hÀnelle, tulevat sohvallakin mun kainaloon ja silittelen vaan niitÀ. Olin ettÀ mitÀ ihmettÀ. Tuolloin koirat oli mulle harrastus, ja tottakai pidin hyvÀÀ huolta niistÀ. Ihmeen lapsellisia jotkut miehet on. Tosi ankee ajattelutapa, toisen elÀmÀÀn kuuluvista asioista.

En puhunut yhtikÀs mitÀÀn koirista eikÀ liittynyt niihin mitenkÀÀn. Turhaan assosioit ja vielÀ pÀÀlle syyllistÀt. Ankee ajattelutapa.

Ei sun jutussa mistÀÀn kassasta ja lyhtypylvÀÀstĂ€ ole kyse. Vaan mustasukkaisuudesta ja kateudesta. 

Vierailija
1027/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Shyape_C_Lingus kirjoitti:

MĂ€ oon kuin

Vauhkoontunut vasikka Valintatalossa.

Ihmisten ilmoilla ihmetellevÀ ilkkujien ihmetys.

Tavaton tapaetiketin taiturimainen tahmaaja.

Sorsittu sorsastaja sorsijoiden sorsastuksessa.

EiköhÀn me kaikki.

Vierailija
1028/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tazzaa pirjolla

Vierailija
1029/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ on tragikoomisen hykerryttĂ€vĂ€. Tuli mieleen viikkojen takaa se kommentti missĂ€ vesssanpönttökin saa enemmĂ€n kuin kaipaaja. 

Niin. Mietin vain, mitÀ mieltÀ tÀssÀ on. Miksi sydÀn pyytÀÀ sellaista, jota ei saa ja jolle ei voi antaa?

Vierailija
1030/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun jutussa mistÀÀn kassasta ja ly

Keskity omiin asioihisi ÀlÀkÀ laita ajatuksia pÀÀhÀn.

Vierailija
1031/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mut pakotettiin tÀnÀÀn vaateostoksille, vihonviimeistÀ hommaa, mutta eipÀ tarvinnut maksaa itse. Ettet ihmettele miksi en ole niin nuhjuinen.

Vierailija
1032/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla olis nĂ€lkĂ€ mutten voi. 

Vierailija
1033/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis nĂ€lkĂ€ mutten voi. 

Niin meillÀ kaikilla.

Vierailija
1034/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ois kaivatun nÀlkÀ !

Vierailija
1035/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut pakotettiin tÀnÀÀn vaateostoksille, vihonviimeistÀ hommaa, mutta eipÀ tarvinnut maksaa itse. Ettet ihmettele miksi en ole niin nuhjuinen.

NÀytit kyllÀ upealle kuten aina

Vierailija
1036/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElĂ€mĂ€n nĂ€lkĂ€ istuu olkapÀÀllĂ€ đŸ€

Vierailija
1037/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElĂ€mĂ€n nĂ€lkĂ€ istuu olkapÀÀllĂ€ đŸ€

Hieno biisi kun tuntuu ettĂ€ ei jaksa niin vaan jaksaa kuitenkin,,, 

Vierailija
1038/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Takki hukassa😘

Vierailija
1039/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ YötĂ€ H 💕

Vierailija
1040/1944 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mietin vain, mitÀ mieltÀ tÀssÀ on. Miksi sydÀn pyytÀÀ sellaista, jota ei saa ja jolle ei voi antaa?

Mutta eihĂ€n tunnetiloissa mitÀÀn mieltĂ€ olekaan? Silloin jĂ€rki loistaa poissaolollaan. Omalla kohdallani annan tulla ja mennĂ€. Eestaas vuoronperÀÀn tuossa vierellĂ€ arjessani. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme neljÀ