Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sun henk. koht. pelle, mut ei.
Kaipaamani nainen sopisi tuohon rooliin. HÀnen sporadiset pellekohtaukset sulattivat sydÀmeni tÀysin, vaikka muutenkin tykkÀsin paljon.
MikÀ on pellekohtaus
Sellainen pulpahtava ryöpsÀys, kuin geysir, hassua hÀpeilemÀtöntÀ ja epÀironista lapsenmielistÀ mutta samalla joskus myös syvÀllistÀ epÀkonventionaalista sekoilua. Se, kun estot ja itsehillintÀ katoavat pienensi hetkeksi ja tÀysin vilpitön ja iloinen sisin saa hetkensÀ julkisuudessa. Paskst tyypit ei ikinÀ tee sellaista. HeidÀn estonsa estÀvÀt, eikÀ ole halua. Sellaisen nÀyttÀvÀ on hyvÀ ja vilpitön ihminen, joka osaa elÀÀ ja rakastaa kaikkea hyvÀÀ ja ilmaiseekin sen. EhkÀ vain turvallisessa seurassa, mutta silti. Kenties ol
TÀÀ on kyllÀ naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti en halua enÀÀ nÀhdÀ sinua.
Kiitos!
SepÀ vaan ei ole hirveÀsti minusta kiinni :(
Ai ettÀ et halua nÀhdÀ minua? Huhheijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sun henk. koht. pelle, mut ei.
Kaipaamani nainen sopisi tuohon rooliin. HÀnen sporadiset pellekohtaukset sulattivat sydÀmeni tÀysin, vaikka muutenkin tykkÀsin paljon.
MikÀ on pellekohtaus
Sellainen pulpahtava ryöpsÀys, kuin geysir, hassua hÀpeilemÀtöntÀ ja epÀironista lapsenmielistÀ mutta samalla joskus myös syvÀllistÀ epÀkonventionaalista sekoilua. Se, kun estot ja itsehillintÀ katoavat pienensi hetkeksi ja tÀysin vilpitön ja iloinen sisin saa hetkensÀ julkisuudessa. Paskst tyypit ei ikinÀ tee sellaista. HeidÀn estonsa estÀvÀt, eikÀ ole halua. Sellaisen nÀyttÀvÀ on hyvÀ ja vilpitön ihminen, joka osaa elÀÀ ja rakastaa kaikkea hyvÀÀ ja ilmaiseekin sen. EhkÀ vain turvallisessa seurassa, mutta silti. Kenties ol
Omin, kuulostaa ihan multa. Kivasti kirjoitettu đ
Vierailija kirjoitti:
Suutuitko oikeasti
MistÀ?
Luulet,ettÀ tiedÀt minusta paljon asioita, mutta asiat ovat juuri pÀinvastoin. En ole ilmennyt kertoa tÀtÀ, mutta tÀssÀ se nyt tuli lipsautettua.
Vierailija kirjoitti:
Luulet,ettÀ tiedÀt minusta paljon asioita, mutta asiat ovat juuri pÀinvastoin. En ole ilmennyt kertoa tÀtÀ, mutta tÀssÀ se nyt tuli lipsautettua.
MÀ en tiedÀ kaivatusta yhtÀÀn mitÀÀn. Tai no pari asiaa, ei mitÀÀn syvÀllistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille kaikille kuka olet. Julmaa tulla tÀnne kun olemme kaikki sydÀn kurkussa niin sanomaan noin.
'Kaipaan ihmistÀ, jonka Ào on yli 100. Liikaa vaadittu...
L'
'Ei multa nÀÀ. đ'
Ei mun handu.
Ei myöskÀÀn 'đœđ„ł' jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
SepÀ vaan ei ole hirveÀsti minusta kiinni :(
Ai ettÀ et halua nÀhdÀ minua? Huhheijaa.
nii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen "rakkaus" on vain mieheltÀ opittua kÀytöstÀ, ilman aitoa rakkautta.
Ja silti sitÀ kaipaisit. Vai ootko enemmÀn miehisen rakkauden perÀÀn?
Aitoa ammattilaista rakkauden suhteen on vaikea löytÀÀ isopyllyjen joukosta. Halpoja tekeleitÀ maapallo tÀynnÀ.
EihÀn sitÀ ollut vaikea sanoa, tykkÀÀt miehistÀ. Ja se on ihan okei, niin minÀkin, olen kyllÀkin nainen.
Ajattelet aivan liikaa.
HyvÀ ettÀ edes toinen meistÀ. Sinua siitÀ ei voi syyttÀÀ, juttusi sen verran aivottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu nyt, kun irl olet tuppisuu. MistÀ mÀ voin tietÀÀ missÀ mennÀÀn jos et puhu ? Luuletko tosiaan ettÀ kÀdet ristissÀ odotan loputtomiin kuin aurinkoa nousevaa ? MÀ mikÀÀn nunna ole
Olethan sinÀ, sen jopa itse tietÀen, sydÀmeni valinta. Ihminen jota rakastan enemmÀn kuin mitÀÀn tÀssÀ maailmassa. Olen todennut, ettei minulla ole sinulle annettavana kuin tÀmÀ sydÀn, hellyys ja hyvÀnÀpito. Sinulla on ominaisuuksia, jotka kiehtovat minua. NiitÀ on niin monta etten ala edes luettelemaan.
Kaikesta hyvÀstÀ huolimatta, tunnen todella harvoin itseni hyvÀksytyksi sinun silmissÀsi. Se on erittÀin tÀrkeÀ huomio itselleni, kun koitan pitÀÀ sinut ulkona ajatuksistani.
Nuku hyvin. Voi hyvin. Ole onnellinen. Ansaitset kaiken kauneuden tÀssÀ maailmassa.
mitÀ ominaisuuksia? Puhut kyllÀ kau
Havainnot eleissÀ, ilmeissÀ ja suhtautumisissa muihin ihmisiin ja elÀimiin menevÀt niin pieniin yksityiskohtiin, ettÀ niiden luettelemiseen menisi ikuisuus. Kauneutta on niin kovin paljon hÀnessÀ.
Mulle jÀi sellainen fiilis, ettÀ me nÀhdÀÀn toisemme kaikkien kuorien ja kerrosten lÀpi. NÀin sinut aidosti ja sisimpÀsi, ehkÀ sinÀkin mun. Siksi me oltiin niin sujuvia kaikessa. Puhuttiinpa tai oltiinpa hiljaa. Joskus ehkÀ jÀnnitti vÀhÀn, mutta siinÀ kaikki. Hyvin nopeasti tunsimme toisemme eri tasoilla. Harvoin eli en koskaan olen muutaman tunnin aikana uuden tuttavuuden kanssa kokenut moista yhteyttÀ.
Asutaan samassa pihassa, ollaan samaa ikÀluokkaa ja meillÀ on yhteinen harrastus. Silti tuntuu jatkuvasti siltÀ, ettÀ meidÀn vÀlillÀ on tuhansia kilometrejÀ. MitÀ pelkÀÀt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille kaikille kuka olet. Julmaa tulla tÀnne kun olemme kaikki sydÀn kurkussa niin sanomaan noin.
Sanoin jo, ettÀ en halua nÀhdÀ koska aivokemiat menee sekaisin pÀiviksi. Ei ole tervettÀ. Mulla on niin turvallista mum sisÀllÀ kuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen "rakkaus" on vain mieheltÀ opittua kÀytöstÀ, ilman aitoa rakkautta.
Ja silti sitÀ kaipaisit. Vai ootko enemmÀn miehisen rakkauden perÀÀn?
Aitoa ammattilaista rakkauden suhteen on vaikea löytÀÀ isopyllyjen joukosta. Halpoja tekeleitÀ maapallo tÀynnÀ.
EihÀn sitÀ ollut vaikea sanoa, tykkÀÀt miehistÀ. Ja se on ihan okei, niin minÀkin, olen kyllÀkin nainen.
Ajattelet aivan liikaa.
HyvÀ ettÀ edes toinen meistÀ. Sinua siitÀ ei voi syyttÀÀ, juttusi sen verran aivottomia.
Rakkaus on sinulle vain tuntematon funktio elÀmÀssÀ.
Kuulin, ettÀ erosit tyttöystÀvÀstÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sÀ ole tosissas
Olenhan mutta sinÀ et ole
MistÀ pÀÀttelit niin ? MÀ pÀÀttelin viikonlopusta niin
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama Ă€llötysđ€źđ€źđ€ź
On mulla rintakarvatki!
Ajattelet aivan liikaa.