Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8456)
Itse sen valitsee, mitÀ siitÀ rakkaudestaan tekee tai miten kohtelee ihmistÀ, jota rakastaa. KetÀÀn voi lopulta pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.
Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllÀ olevan jotain ihan perus tyyppejÀ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmÀkseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettÀ tÀÀllÀ kÀy vain ihmisiÀ joilla ei ole mitÀÀn muuta elÀmÀÀ ja ihmisiÀ jotka nÀyttÀvÀt aivan epÀviehÀttÀvÀltÀ.
KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.
Ei sitÀ oikeata syytÀ tarvitse peitellÀ :D
Eli kaivatun bongaaminen!
Tuppaan olemaan rehellinen. En etsi mitÀÀn enkÀ ole kiinnostunut parisuhteista, en osaa edes katsella niin. Katse kiinnittyy kyllÀ aina erityisesti tarvittaessa mutta on ÀÀrimmÀisen harvinainen tapahtuma. Positiivista on se ettÀ elÀmÀ tuntuu aika helpolta nÀin. Kiinnostaa vain kaikki ympÀristö, kuuluu elÀmiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllÀ olevan jotain ihan perus tyyppejÀ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmÀkseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettÀ tÀÀllÀ kÀy vain ihmisiÀ joilla ei ole mitÀÀn muuta elÀmÀÀ ja ihmisiÀ jotka nÀyttÀvÀt aivan epÀviehÀttÀvÀltÀ.
KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.
Noo mulla oli tÀnÀÀn esim. nilkkapituinen, tyköistuva villakangastakki karvakauluksilla, leveÀt kokopitkÀt housut, nahkaiset terÀvÀkÀrkiset bootsikorkkarit, kynsikkÀÀt, nahkainen vintagelaukku, baskeri. Kaikki mustaa. Kihara pitkÀ tukka auki.
Saitko kicksejÀ?
Minne kuljen sua vai aattelen.
Et taida enÀÀ haluta nÀhdÀ, kun et ole antanut vihjeitÀ. Katson salaa sitÀ sun uusinta tiliÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?
Laulan aina kaivatulleni. HĂ€n ei ole kuullut.
SöpöÀ! Autossako? đ
Sivusta
PelkÀÀn ettÀ ajanpuute tulee tiellemme. Kumpa saapuisit joka yö viereeni yöksi. Jos pÀÀsemme niin pitkÀlle. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Ja se Viron nuori missi, jonka vanha menestynyt setÀmies tappoi mustasukkaisena. EsimerkkejÀ riittÀÀ.
:(
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
KÀvin yksi pÀivÀ kaupassakin siinÀ samana pÀivÀnÀ ja samaan aikaan kuin kerran kauan sitten sinut siellÀ nÀin. Turhaan. Ei nÀkynyt ja hyllytkin on silloin turhan tyhjÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo mulla oli tÀnÀÀn esim. nilkkapituinen, tyköistuva villakangastakki karvakauluksilla, leveÀt kokopitkÀt housut, nahkaiset terÀvÀkÀrkiset bootsikorkkarit, kynsi
HyvÀltÀ kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssit jatkuu ;)
Syli?
Kaikenlaiset.
Vaikka toisaalta, ei mulla mitÀÀn tunteita ole ollut enÀÀ aikoihin. Olisit vain saattanut silti olla mukavan samalla aaltopituudella oleva ystÀvÀksi.
Sulla on aikalisÀ pÀÀ vaikka lyhyt ruumis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.
Varmasti, toivottavasti ei mene ihan nÀin kauaa.
Joo tottakai nopeempi parempi.
20 min max
Syli?