Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (8456)

Vierailija
8121/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssit jatkuu ;)

Syli?

Vierailija
8122/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse sen valitsee, mitÀ siitÀ rakkaudestaan tekee tai miten kohtelee ihmistÀ, jota rakastaa. KetÀÀn voi lopulta pakottaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8123/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.

Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllĂ€ olevan jotain ihan perus tyyppejĂ€ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmĂ€kseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kĂ€y vain ihmisiĂ€ joilla ei ole mitÀÀn muuta elĂ€mÀÀ ja ihmisiĂ€ jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t aivan epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€ltĂ€. 

KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.

Ei sitÀ oikeata syytÀ tarvitse peitellÀ :D

Eli kaivatun bongaaminen!

Tuppaan olemaan rehellinen. En etsi mitÀÀn enkÀ ole kiinnostunut parisuhteista, en osaa edes katsella niin. Katse kiinnittyy kyllÀ aina erityisesti tarvittaessa mutta on ÀÀrimmÀisen harvinainen tapahtuma. Positiivista on se ettÀ elÀmÀ tuntuu aika helpolta nÀin. Kiinnostaa vain kaikki ympÀristö, kuuluu elÀmiseeni.

Vierailija
8124/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jatkuu ensinumerossa...

!!!

Vierailija
8125/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllĂ€ olevan jotain ihan perus tyyppejĂ€ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmĂ€kseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kĂ€y vain ihmisiĂ€ joilla ei ole mitÀÀn muuta elĂ€mÀÀ ja ihmisiĂ€ jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t aivan epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€ltĂ€. 

KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.

Noo mulla oli tĂ€nÀÀn esim. nilkkapituinen,  tyköistuva villakangastakki karvakauluksilla, leveĂ€t kokopitkĂ€t housut, nahkaiset terĂ€vĂ€kĂ€rkiset bootsikorkkarit, kynsikkÀÀt, nahkainen vintagelaukku, baskeri. Kaikki mustaa. Kihara pitkĂ€ tukka auki. 

Saitko kicksejĂ€? 

Vierailija
8126/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minne kuljen sua vai aattelen.

Vierailija
8127/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et taida enÀÀ haluta nĂ€hdĂ€, kun et ole antanut vihjeitĂ€. Katson salaa sitĂ€ sun uusinta tiliĂ€kin. 

Vierailija
8128/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?

Laulan aina kaivatulleni. HĂ€n ei ole kuullut.

SöpöÀ! Autossako? 😍

Sivusta

Vierailija
8129/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelkÀÀn ettÀ ajanpuute tulee tiellemme. Kumpa saapuisit joka yö viereeni yöksi. Jos pÀÀsemme niin pitkÀlle. Kauniita unia.

Vierailija
8130/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se Viron nuori missi, jonka vanha menestynyt setĂ€mies tappoi mustasukkaisena. EsimerkkejĂ€ riittÀÀ. 

:( 

Vierailija
8131/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€, kauniita unia!  đŸ§ĄđŸ€—

Vierailija
8132/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀvin yksi pÀivÀ kaupassakin siinÀ samana pÀivÀnÀ ja samaan aikaan kuin kerran kauan sitten sinut siellÀ nÀin. Turhaan. Ei nÀkynyt ja hyllytkin on silloin turhan tyhjÀt.

Vierailija
8133/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo mulla oli tĂ€nÀÀn esim. nilkkapituinen,  tyköistuva villakangastakki karvakauluksilla, leveĂ€t kokopitkĂ€t housut, nahkaiset terĂ€vĂ€kĂ€rkiset bootsikorkkarit, kynsi

HyvĂ€ltĂ€ kuulostaa. 

Vierailija
8134/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssit jatkuu ;)

Syli?

Kaikenlaiset. 

Vierailija
8135/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
8136/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Good night, sleep tight

Vierailija
8137/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka toisaalta, ei mulla mitÀÀn tunteita ole ollut enÀÀ aikoihin. Olisit vain saattanut silti olla mukavan samalla aaltopituudella oleva ystĂ€vĂ€ksi. 

Vierailija
8138/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sulla on aikalisÀ pÀÀ vaikka lyhyt ruumis

Vierailija
8139/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ

Vierailija
8140/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.

Varmasti, toivottavasti ei mene ihan nĂ€in kauaa. 

Joo tottakai nopeempi parempi.

20 min max

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi viisi yksi