Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (8456)

Vierailija
8101/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

hyvÀÀ yötĂ€ s💕

Vierailija
8102/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.

Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllĂ€ olevan jotain ihan perus tyyppejĂ€ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmĂ€kseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kĂ€y vain ihmisiĂ€ joilla ei ole mitÀÀn muuta elĂ€mÀÀ ja ihmisiĂ€ jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t aivan epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€ltĂ€. 

KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.

Ei sitÀ oikeata syytÀ tarvitse peitellÀ :D

Eli kaivatun bongaaminen!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8103/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivallaton olet 

Oon ihan tĂ€ysvallaton kun opit tuntemaan ja sille pÀÀlle satun. Me taietaan olla sitĂ€ molemmat 😉 

Vierailija
8104/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tanssit jatkuu ;)

Vierailija
8105/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.

Ei ollut kyse seksistÀ.

No mulla oli.

Vierailija
8106/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
8107/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homosuhteissa isot ikĂ€erot on yleisimpiĂ€. Ei se muuta ainakaan mun silmissĂ€ asiaa yhtÀÀn, ettei kyseessĂ€ ole heteropari. 

Jos se nelikymppinen oikeasti vÀlittÀisi siitÀ 20-vuotiaasta, niin se antaisi toisen kasvaa rauhassa eikÀ kahlitsisi noin nuorta ihmistÀ itsensÀ -keski-ikÀisen, vanhenevan ihmisen- kanssa suhteeseen.

Tulee mieleen tapaus Janne Puhakka ja vanha Rolf Nordmo, siinÀkin vanhempi osapuoli oli omistushaluinen nuorta elÀmÀÀ kohtaan, eikÀ antanut olla. Myös se Espoossa tapahtunut nuoren fitness-naisen murrrha, jonka vanha ex-miesystÀvÀ bodaripiireistÀ omistushaluisena murrrhasi. Ei ole terveitÀ noi vanhemmat osapuolet. Vastaavia tapauksia on.

EihÀn se mitÀÀn kahletsimista ole, jos molemmat haluavat olla suhteessa. Jos toinen haluaa erota, niin sitten erotaan. Ei kaikki ole mitÀÀn Rolf Nordmoja jotka eivÀt kestÀ sitÀ ettÀ toinen osapuoli haluaa erota.

Vierailija
8108/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?

Olen . Ja yhdessÀ ollaan monesti laulettu kans. Mutten teille kerro enempÀÀ.

Vierailija
8109/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut naiset haluu itseÀÀn 20 v. nuoremman miehen. Ihan sama miten. Normaalia tuo silti on. EikÀ oikeastaan kuulu muille paskan vertaa.

EnkĂ€ mĂ€ paheksu kenenkÀÀn ikĂ€eroja, ja mulle aivan sama mitĂ€ sukupuolia ne osalliset on. Mun mielipide vaan on, ettĂ€ 20v on liian nuori ikĂ€erosuhteeseen. 

En mĂ€ silti seinille hypi ja omaa elĂ€mÀÀni pilaa, jos joku jossain sellaisessa on. Mutta onhan siinĂ€ aika iso ero ihan muutamissa vuosissakin; esim. 20v ja 40v vai sit 28v ja 48v.. jĂ€lkimmĂ€isessĂ€ on jo molemmat aikuisia 

Aivotkin kehittyy vajaa kolmekymppiseksi, joten oikeassa olet. 

Vierailija
8110/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En voi sille mitÀÀn ettÀ rakastin edesmennyttÀ miestÀni niin ettei kukaan ole tuntunut hÀnen kuolemansa jÀlkeen oikealta.

Jotain puuttuu. 

ElÀn vaikka yksin loppuelÀmÀni mutta olen tosissani vain jos löydÀn rakkauden.

Vierailija
8111/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus oli lumivalkoinen.

EhkÀpÀ vain ensirakkaus, muut ovat pelkkÀÀ valtapeliÀ.

Vierailija
8112/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.

Ei ollut kyse seksistÀ.

No mulla oli.

Siksi emme enÀÀ tavanneet. Kaipasin pysyvÀÀ ja ehkÀ sen olen viimein löytÀnyt. Aika nÀyttÀÀ.

Vierailija
8113/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?

TĂ€ysikuu tai hopeinen kuu.

Vierailija
8114/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten voi olla nÀin tillin tallin toisesta vielÀ nÀiden monen vuoden jÀlkeen? Varmaan siksi, ettÀ olet se, joka piti kohdata ennemmin tai myöhemmin. Kauniita unia, rakkain.

Vierailija
8115/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SĂ€ kaunehin oot

Ja tiedÀtkin sen

Vierailija
8116/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta pÀÀsee pulkkamÀkeen ja laskettelemaan !

Liukkaille?

Vierailija
8117/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja se Viron nuori missi, jonka vanha menestynyt setĂ€mies tappoi mustasukkaisena. EsimerkkejĂ€ riittÀÀ. 

Vierailija
8118/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole laulanut hĂ€nelle. Mutta aikoinaan kirjoitin hĂ€nelle laineja tĂ€nne. En ymmĂ€rrĂ€, mistĂ€ niitĂ€ ajatuksia edes syntyi silloin. Ja laineja. Onneksi ihminen kehittyy ja menee eteenpĂ€in. Sori kaikesta. 

Vierailija
8119/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.

Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllĂ€ olevan jotain ihan perus tyyppejĂ€ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmĂ€kseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kĂ€y vain ihmisiĂ€ joilla ei ole mitÀÀn muuta elĂ€mÀÀ ja ihmisiĂ€ jotka nĂ€yttĂ€vĂ€t aivan epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€ltĂ€. 

KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.

MÀ oon perus silmÀlasipÀinen, vatsakas, ruikulikÀtinen, katsekontaktia vÀlttelevÀ inc*l. Ujo kuin mikÀ ja suhteetonta elÀmÀÀ elÀnyt jo 32 vuotta. Tietty 17 v. varsinaisesti, jos about 15-kesÀisenÀ ekat suhteet muodostuu.

Vierailija
8120/8456 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, toivottavasti ei mene ihan nĂ€in kauaa. 

Joo tottakai nopeempi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi neljÀ viisi