Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8456)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.
Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllÀ olevan jotain ihan perus tyyppejÀ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmÀkseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettÀ tÀÀllÀ kÀy vain ihmisiÀ joilla ei ole mitÀÀn muuta elÀmÀÀ ja ihmisiÀ jotka nÀyttÀvÀt aivan epÀviehÀttÀvÀltÀ.
KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.
Ei sitÀ oikeata syytÀ tarvitse peitellÀ :D
Eli kaivatun bongaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Puolivallaton olet
Oon ihan tĂ€ysvallaton kun opit tuntemaan ja sille pÀÀlle satun. Me taietaan olla sitĂ€ molemmat đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.
Ei ollut kyse seksistÀ.
No mulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Homosuhteissa isot ikÀerot on yleisimpiÀ. Ei se muuta ainakaan mun silmissÀ asiaa yhtÀÀn, ettei kyseessÀ ole heteropari.
Jos se nelikymppinen oikeasti vÀlittÀisi siitÀ 20-vuotiaasta, niin se antaisi toisen kasvaa rauhassa eikÀ kahlitsisi noin nuorta ihmistÀ itsensÀ -keski-ikÀisen, vanhenevan ihmisen- kanssa suhteeseen.
Tulee mieleen tapaus Janne Puhakka ja vanha Rolf Nordmo, siinÀkin vanhempi osapuoli oli omistushaluinen nuorta elÀmÀÀ kohtaan, eikÀ antanut olla. Myös se Espoossa tapahtunut nuoren fitness-naisen murrrha, jonka vanha ex-miesystÀvÀ bodaripiireistÀ omistushaluisena murrrhasi. Ei ole terveitÀ noi vanhemmat osapuolet. Vastaavia tapauksia on.
EihÀn se mitÀÀn kahletsimista ole, jos molemmat haluavat olla suhteessa. Jos toinen haluaa erota, niin sitten erotaan. Ei kaikki ole mitÀÀn Rolf Nordmoja jotka eivÀt kestÀ sitÀ ettÀ toinen osapuoli haluaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?
Olen . Ja yhdessÀ ollaan monesti laulettu kans. Mutten teille kerro enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut naiset haluu itseÀÀn 20 v. nuoremman miehen. Ihan sama miten. Normaalia tuo silti on. EikÀ oikeastaan kuulu muille paskan vertaa.
EnkÀ mÀ paheksu kenenkÀÀn ikÀeroja, ja mulle aivan sama mitÀ sukupuolia ne osalliset on. Mun mielipide vaan on, ettÀ 20v on liian nuori ikÀerosuhteeseen.
En mÀ silti seinille hypi ja omaa elÀmÀÀni pilaa, jos joku jossain sellaisessa on. Mutta onhan siinÀ aika iso ero ihan muutamissa vuosissakin; esim. 20v ja 40v vai sit 28v ja 48v.. jÀlkimmÀisessÀ on jo molemmat aikuisia
Aivotkin kehittyy vajaa kolmekymppiseksi, joten oikeassa olet.
En voi sille mitÀÀn ettÀ rakastin edesmennyttÀ miestÀni niin ettei kukaan ole tuntunut hÀnen kuolemansa jÀlkeen oikealta.
Jotain puuttuu.
ElÀn vaikka yksin loppuelÀmÀni mutta olen tosissani vain jos löydÀn rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus oli lumivalkoinen.
EhkÀpÀ vain ensirakkaus, muut ovat pelkkÀÀ valtapeliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kÀy pari tuntia pÀivittÀin. Tunti joka toinen pÀivÀ max, kyllÀ siinÀ ajassa seksisuhteen hoitelee.
Ei ollut kyse seksistÀ.
No mulla oli.
Siksi emme enÀÀ tavanneet. Kaipasin pysyvÀÀ ja ehkÀ sen olen viimein löytÀnyt. Aika nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan laulanut kaivatullesi? Jos olen, niin mitÀ kappaletta?
TĂ€ysikuu tai hopeinen kuu.
Miten voi olla nÀin tillin tallin toisesta vielÀ nÀiden monen vuoden jÀlkeen? Varmaan siksi, ettÀ olet se, joka piti kohdata ennemmin tai myöhemmin. Kauniita unia, rakkain.
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ kaunehin oot
Ja tiedÀtkin sen
Vierailija kirjoitti:
Kohta pÀÀsee pulkkamÀkeen ja laskettelemaan !
Liukkaille?
Ja se Viron nuori missi, jonka vanha menestynyt setÀmies tappoi mustasukkaisena. EsimerkkejÀ riittÀÀ.
En ole laulanut hÀnelle. Mutta aikoinaan kirjoitin hÀnelle laineja tÀnne. En ymmÀrrÀ, mistÀ niitÀ ajatuksia edes syntyi silloin. Ja laineja. Onneksi ihminen kehittyy ja menee eteenpÀin. Sori kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiltÀhÀn te ketjulaiset nÀytÀtte? Kaikkea sitÀ miettiikin vÀlillÀ.
Tuskin kukaan arvaa. Toiset olettaa muidenkin tÀÀllÀ olevan jotain ihan perus tyyppejÀ joita tulee kadulla vastaan - eli monenlaisia, mutta enimmÀkseen ihan tavallisia. Toiset sitten olettaa, ettÀ tÀÀllÀ kÀy vain ihmisiÀ joilla ei ole mitÀÀn muuta elÀmÀÀ ja ihmisiÀ jotka nÀyttÀvÀt aivan epÀviehÀttÀvÀltÀ.
KyllÀ kyllÀ, lÀhinnÀ itse vain ihan mietin tavallisesti asiaa ettÀ minkÀhÀn nÀköisiÀ tyypit ovat. Olen suvaitsevainen ja aina kiinnostaa ihmiset sekÀ persoonallisuus.
MÀ oon perus silmÀlasipÀinen, vatsakas, ruikulikÀtinen, katsekontaktia vÀlttelevÀ inc*l. Ujo kuin mikÀ ja suhteetonta elÀmÀÀ elÀnyt jo 32 vuotta. Tietty 17 v. varsinaisesti, jos about 15-kesÀisenÀ ekat suhteet muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, toivottavasti ei mene ihan nÀin kauaa.
Joo tottakai nopeempi parempi.
hyvÀÀ yötĂ€ sđ