Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus kai mökillä, ei huvittaisi ollenkaan. Ehkä yhden yön voin just ja just olla, sitten lähden kotiin

Vierailija
12.06.2026 |

Joskus täytyy kai parisuhteessa tehdä kompromisseja. Mä EN ole mökkeilijätyyppiä, inhoan näprätä alkeellisissa oloissa. Peseytyminen on rasittavaa kantovesillä pihasaunassa, ulkohuussi on yök, itse mökkikin on vähän niin ja näin, ison remontin tarpeessa. Itseasiassa nyt kun ajattelee noita juttuja niin en taida ollakaan valmis tähän kompromissiin😬 Muita samassa tilanteessa, että puoliso tykkää mökeilystä ja itse ei? Kuinka usein lähdet mukaan? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus kuuluu viettää mökillä.

Vierailija
2/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä kaikkea yhdessä tehdä? Mökkeilkööt mökkihöperö ja kotoilija kotoilkoot.

Vierailija
4/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mökkeilystä, mutten mökkeilekään alkeellisissa oloissa. 

Vierailija
5/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa on tee remontti. Itse tein maksoi 65000 euroa Nyt on suihku ja hyvä keittiö ja sauna.

Vierailija
6/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde vaatimattomiin oloihin. Haluan lomailla ja rentoutua, joten mökiltä täytyy löytyä kaikki samat mukavuudet kuin kotoakin.

Vierailija
7/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää juhannusta lakanoiden välissä. Ei kannata murehtia, kun voi iloita!

Vierailija
8/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tämän vuoksi ei kannata koskaan ottaa kumppania muuten joutuu koko elämän tekemään kompromisseja

Vierailija
9/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, onneksi itse pääsen mökille. Rakennutettiin pieni sauna ja pukuhuone + terassi viime kesänä entisen saunamörskän rinnalle. Entisessä on hyvät löylyt, mutta sen lämmittäminen vie kauan (ns kertalämmitteinen), kiviäkin isossa kiukaassa luultavasti parisataa kiloa.

Suosittelen siis panostamaan olosuhteisiin, koska joku 15.000-20 000 e saunasta ei ole iso satsaus.

Vierailija
10/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olen aina kämpillä ja lähtisin tosi mielelläni millaiselle mökille vaan, vaihtelua kaipaan ja ei kämppä mihin karkaa...

Vierailija
11/11 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää juhannusta lakanoiden välissä. Ei kannata murehtia, kun voi iloita!

Miksi alapeukku? Saunassa voi peseytyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi