Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan se pepun malli, koko ja tyyli voi kans vaikuttaa siihen millaisia juttuja kuulee. Mulle ei kyllÀ koskaan kukaan sano mitÀÀn panojuttuja miltÀÀn kantilta.
No en tiedÀ. KyllÀ minÀkin ihailen miesten peppuja mutta ei tulisi mieleenkÀÀn niille alkaa mitÀÀn panojuttuja suoltaa, eikös se olisi aika junttia.
Onko niillÀ siis sellaisia kuvia joissa poseeraavat sillÀ tavalla sivuttain, ettÀ peppu korostuu :D
Mut onhan tuossa varmaan tyylieroja, et minkÀ tyyppisille ihmisille tuollainen on normaalimpaa. Et jos on sellanen vÀhÀn Temppari-tyyppinen tai just poseeraa peppunsa kanssa, niin saattaa viehÀttÀÀ enempi sellasta vÀhÀn ronskimpaa Temppari-miestÀ.
Seksin puutteestahan tuollaisessa tilanteessa ei varmasti tarvitse kÀrsiÀ.
PidÀn siitÀ miten viisas olet. Olet minua viisaampi ja se on varmasti hyvÀ asia!
naiselle
Miten voikaan tuntua siltÀ ettÀ oltais tunnettu jo vuosia, vaikka takana on vasta viikkoja..
Ihmettelette varmaan mun gogyĆkianeja. No, kuuntelen Crash Bandicoot: Wrath of Cortexin OSTia ja fiilistelen kenttien teemamusiikkeja. SieltĂ€ moni inspis.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi katsoa, jos ympÀrillÀ on tarkkailijoita.
Sama tilanne, olispa hÀneltÀ. Mutta tuskinpa on.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa laitan sinulle viestin, ellet sitÀ ennen ilmoita, ettet halua.
Haluan kyllÀ mutta et varmasti ole se mies ketÀ kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
PidÀn siitÀ miten viisas olet. Olet minua viisaampi ja se on varmasti hyvÀ asia!
naiselle
MillÀ tavalla viisas on hÀn?
Laita kaivatulle vinkki, ettÀ kaipaat juuri hÀntÀ. (Eli nyt niitÀ tunnisteita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PistÀ ukkos kiertoon!
Ei sitÀ kukaan ota. On yrittÀnyt omatoimisesti.
KyllÀ meillÀ oli aika kiihkeÀÀ, sun ukon kanssa.
Kaipaus on jÀnnÀ tunnetila. Se on toivon, epÀtoivon ja epÀtietoisuuden taistelua. Onko muuta lisÀttÀvÀÀ ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielÀ odottaa minua...?
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vallan tunne kutkuttaa nÀitÀ miehiÀ. Kun tietÀÀ naisen olevan otettavissa kuin kaupan hyllyltÀ, voi pitÀÀ varalla. -sivu
EntÀ vastaavasti kÀyttÀytyviÀ naisia? Olen ihastunut sellaiseen.
Ei ole vallan kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Vain surkeaa riutumista sydÀmen ja vastuun ristipaineessa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa laitan sinulle viestin, ellet sitÀ ennen ilmoita, ettet halua.
Miksi ei ensi vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kova työ pitÀÀ viikonloppuna pokka peruslukemilla.Liittyy sinuun, kolmanteen henkilöön ja minuun.Kaikkeen sitÀ ihmispolo joutuu kaipauksen vuoksi.
Onko meidĂ€n pikku salaisuus paljastunut jollekin? đ€
Ei mitÀÀn sellaistađ
EhkÀ joku on tyytymÀtön liittoonsa tai suhteeseensa ja sitten projisoi minuun kaiken sen, mitÀ luulee ihannemiehessÀ olevan ja mitÀ hÀnen nyksÀssÀÀn ei ole. MielessÀÀn nÀkee minussa hyviÀ ominaisuuksia, sellaisia, joiden puute omassa miehessÀ on alkanut ÀrsyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ mieskollegalleni. đ€đ
HyvÀÀ yötĂ€ naiskollegalleni. Ei varmaan osu tĂ€mĂ€ kaipuu yhteen, mutta ei anneta sen haitata.đ€
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelette varmaan mun gogyĆkianeja. No, kuuntelen Crash Bandicoot: Wrath of Cortexin OSTia ja fiilistelen kenttien teemamusiikkeja. SieltĂ€ moni inspis.
KyllÀ ihmetellÀÀn. Just sun gogyokianeja ollaan kaikki ihmetelty, eikö niin, kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielÀ odottaa minua...?
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vallan tunne kutkuttaa nÀitÀ miehiÀ. Kun tietÀÀ naisen olevan otettavissa kuin kaupan hyllyltÀ, voi pitÀÀ varalla. -sivu
EntÀ vastaavasti kÀyttÀytyviÀ naisia? Olen ihastunut sellaiseen.
En tiedÀ, kun ei tunne sellaisia. Mulla ei ainakaan ole kaivattua, jonka voisin mennÀ ja ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi katsoa, jos ympÀrillÀ on tarkkailijoita.
Miksei?
Tavallaan se olisi ihan hauska, jos joku tulisi panoilmeellÀ ja panoÀÀnellÀ sanomaan jotain.
Onko meidĂ€n pikku salaisuus paljastunut jollekin? đ€